Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Froome nestíhal, Contador se čílil a Pozzovivo v Katalánsku vítězil

Ve stoupání na Alt dels Ángels, poslední vrchol dne, visel na chvostu vedoucí skupiny. Ve sjezdu, když se Alberto Contador rozčiloval nad nevolí svých kolegů navyšovat náskok před stíhači, se schovával v závětří. A když ze 3. etapy cyklistického závodu Kolem Katalánska zbývaly už jen dva kilometry, vyrazil. Domenico Pozzovivo dojel pro vítězství a posun na 2. místo průběžného pořadí, kterému dál vévodí francouzský vrchař Pierre Rolland.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K87a43r49e26l 12V15o45h77n74o63u38t 4988149840457

Ovšem to, jak Movistar popadal při jízdě do kopce, to bylo spektakulární. A jak to pak z kopce Saxo nakoplo, že to za nimi v zatáčkách padalo, bylo taky husté.

0/0
26.3.2015 9:21

K92a40r78e57l 56V67o97h35n48o36u34t 4158899120987

Pozzovivo dost dobře nastoupil dva kiláky před cílem. Nikomu se nechtělo za ním hnát. Asi ho nepovažovali za soupeře.

Rolland si to dostatečně pohlídal a dál zůstává noční můrou.

0/0
26.3.2015 9:18

M98i72c12h18a50l 77M11i21l66l95e37r 9176292859382

Pozzovivo si predevsim odpocinul, nasetril sily na zaverecny unik zatimco ostatni z jeho skupiny tahali.  Domnivali se, ze spurt nasadil prilis brzo.

Jediny, kdo se snazil reagovat na zacatku, kdyho bylo jeste mozne chytit, byl Porte, ale bez asistence ostatnich to neutahl. Kdyz se probudili, bylo pozde.

0/0
26.3.2015 10:16

J47a34r97o22s25l16a58v 98T96k13a85d43l50e52c 6106950936980

Mišutko,souhlas s poslední větou. Já když jsem se ráno probudil,bylo už taky pozdě;-D

+2/0
26.3.2015 13:51

M73i52r71o13s76l77a25v 17V12a40r33t58o54v81n29i89k 7376364123

Tu dole to iskri jak medzi Rissem a tym ruskym poloblaznom..chlapi kluuud :)

0/0
26.3.2015 8:55

M67i58c55h72a16l 24M51i14l58l49e63r 9296592909222

;-)

0/0
26.3.2015 10:17

Z83d96e24n75o 52M40i94c25i31o 3715942981285

Leo zatím v poho... jede tak, jak má. Pochybovačům, kteří cyklistice příliš nerozumí, to předvede na Giru.

+1/−2
26.3.2015 7:36

V84l93a79d92i81m51í93r 25V13á17c82h26a 9852133339149

Hlavně že ty cyklistice rozumíš.

0/0
26.3.2015 14:37

M56i15l24o85s 13V68a64l40y 8126852817632

Leos odpocival, aby vsem dnes ukazal....... ;-D ~ R^

0/0
26.3.2015 0:00

J75a78n 33Z71á57p88a54ř41k79a 7122724861871

Miloši, Zdeno, snad máte pravdu!

0/0
26.3.2015 8:08

L78i80b66o69r 37V53e90n56g65l41á91ř 4234455302274

v cyklistice je vse jen otazka kolik kdo ma dopingu v zile, takze nuda

0/−9
25.3.2015 21:58

J10a68n 19V93r15á69b71e37l 4807538988248

Leo je zatím v závodech na facku Giro se pmalu blíží už by to chtělo výsledky hodné lídra Sky.

+4/0
25.3.2015 21:03

V53l32a58d86i77m70í94r 56V12á33c47h88a 9492613469759

Tak nevím,jksem trochu rozpačitý z Koniga.Přechod do SKY je asi jako přechod z krajského fotbalu do ligy,ale na něm se to nějak neprojevuje.Buď to všechno je jenom treninkově a to mu SKY tedy setsakramensky věří a nebo to prostě nejde.Zdá se mi divné,že by od začátku roku nevyzukoušel jedinou etapu ve které by dokázal,jak na tom je?

+2/0
25.3.2015 21:03

D19a24v76i51d 28K82a13h97a57j 2731714441565

vyhraje ale kdy?

0/0
25.3.2015 19:21

D32a79v90i65d 58K44a54h42a92j 2131724821835

galuska není takovy

jen respektuje sportovní výkon

0/0
25.3.2015 19:19

D51a89v54i41d 52K85a85h67a38j 2321794361795

ne Valverde!  komplexní cyklista!

0/0
25.3.2015 19:17

J96o10s78e94f 21D22o59l11e68ž39a44l 5253661765937

Leo???? Something's wrong

+2/0
25.3.2015 18:30

M85o64j81m34í64r 41S25k73á75l77a 2460912476

LK ladí na Giro...;-)

+3/0
25.3.2015 18:50

D56a53v83i79d 53K97a43h85a13j 2581864161155

I Alberto ladí

0/0
25.3.2015 18:53

L88i65b35o71r 17W86a54l70a93c62h 2548424449427

Jako domestik?

0/0
25.3.2015 19:06

D50a55v94i25d 67K23a26h25a65j 2801564191605

Lea mám rád. Bohužel byl moc nadseny z toho kam přestoupil. Valverde by byl jeho super učitel a Movistar!

0/−1
25.3.2015 18:51

M87i38c60h91a74l 46M20i70l30l20e31r 9446122589952

Fuentesuv fetak Valverde........:-/....nejaky ucitel......Rv

+4/−4
25.3.2015 18:58

M10o58j67m21í39r 81S27k30á32l12a 2770552276

;-D tak to si vypiješ! počkej jak Ti to galuska vysvětlíR^;-D

+2/0
25.3.2015 19:10

M59i15c42h96a69l 76M83i49l82l41e19r 9406842459502

;-D;-D

 Joooo...ja se ho straaaasne bojim;-D;-D

0/0
26.3.2015 2:31

M96i36c14h38a41l 97M94i42l78l78e63r 9426372339272

mimochodem, Movistar byl jednim z mene pravdepodobnych pro Leuv prestup. Cele jeho vedeni komplet je hispanske a samozrejme davaji jasnou prednost osobam hispanskeho puvodu: 19 z 27 clenu tymu. Vedle nich 4 Italove, kteri se s Hispanci dobre sladuji pribuznosti jazyku - tudiz zadny problem v tymove komunikaci- a jen 4 dalsi Evropane.

Na rozdil od hodne pro hispansky patriotickeho Movistaru (pro Spanely to je JEJICH tym), Sky byl sice zalozen na anglicky mluvicich narodnostech jezdcu, ale v soucasne podobe ma 14 jezdcu z 29 z ne-anglicky mluvicich narodu. Take jeho vedouci a podpurny tym je slozeny z rady narodnosti, takze atmosfera pro ne-Anglicana je v tymu podstatne privetivejsi a pohostinnejsi.

0/0
26.3.2015 2:51

J94a15n 69V36y30b47í78h21a14l 8266220559128

doping nerozhoduje o tom, kdo je jaký učitel. Ovšem Movistar je ten poslední tým, kde bych chtěl Lea vidět. Unzue...

On Froome a jeho kortikoidová Romandie taky nejsou v pohodě, když jsme u toho dopingu...

+3/−1
25.3.2015 20:17

M31o63j82m96í83r 32S86k53á32l23a 2220882366

Vzorek DNA odebraný AV na italském území během  volného dne TdF 2008 odpovídal několika vakům s krví zabavených u Fuentese. AV je nejdříve potrestán zákazem startu v závodech na italské půdě a poté v květnu 2010 po rozhodnutí CAS také plošně dvouletým zákazem činnosti.

Takže podle metru, který se uplatnil vůči LA, pro AV není taktéž v cyklistice místo, jeho výsledky budou vymazány a bude zapomenut. Nebo ne...?:-P

+3/−1
25.3.2015 21:12

J46a90n 98V50y62b12í14h29a15l 8236710889478

Narážel na úplně něci jinýho, tvoje reakce je úplně mimo. O tom, jestli Valverde dopoval a co za to zaslouží, řeč vůbec nebyla.

0/0
26.3.2015 7:40

M75i72c30h40a57l 75M18i88l55l65e51r 9536112469802

kdo zna fakta z respektovanych zahranicnich zdroju a nerozumuje jen podle jednoho umyslne jednostranne zamereneho clanku zde (Tomas a ja vime) vi, ze kauza emergencniho TUE pri Romandii se ridila presne podle v te dobe platicich predpisu.

Emergencni TUE v te dobe mohla povolit bud lekarska komise UCI nebo jeji sef, narodnosti Ital. Dodavam aby ho nekdo neinformovany nebo clankem ovlivneny nahodou neobvinoval, ze je Brit.

V danem pripade povoleni vydal sef komise.

Povoleni vyvolalo v nekterych kruzich (cti tymech) kontroverzi, ale WADA potvrdila, ze to bylo v souladu s predpisy a jejim kodexem 2014. UCI pak oznamila, ze pravidla pro povoleni emergencniho TUE zprisnila: vydani pouze trojclennym vyborem clenu lekarske komise UCI. Nove pravidlo veslo v platnost jeste pred startem TDF 2014.

-

Neudivilo me, ze Romandii vytahl Vybihal, ktery ma ze zahranicnich zdroju ponekud galimatyas. Pod clankem o Quintanove vitezstvi prohlasoval, ze uz o Kolumbijcich neplati, ze by byli pri priprave v jejich horach testovani mene, nez jejich evropsti kolegove doma. Oduvodnil to existenci akreditovane testovaci laboratore v Kolumbii, jedne z 32 ve svete.  "v mnoha státech žádná, např. i ČR, SR, nebo Nový Zéland". Nagoogloval si antidopingove testovani a ze z vysledku vybral podklad pro sve tvrzeni prave testovaci laboratore, tim take dokazal, ze tomu ani za mak nerozumi. Zminovana laborator je totiz nezavisle centrum anti-dopingove analytiky, testujici ANONYMNI VZORKY, ktere jim kdokoliv odkudkoliv posle, nikoliv sportovce.

TESTOVANI SPORTOVCU=administraci, databazi, registraci pobytu, TUE, kdo/ kdy/kde bude testovan, posilani inspektoru na letacky, odebirani vzorku, dokumentaci, predani vzorku nezavisle akr. laboratori a vedeni evidence vedou jednotlive Narodni Anti-Dopingove Organizace (pribl. 140 NADOs), operujici z rozpoctu od svych vlad. Kde ma vlada dulezitejsi priority, nez fundovani inspektoru honit sportovce-narodni hrdiny po horach, pristup k testovani tomu odpovida.

+2/−1
26.3.2015 2:30

J14a16n 29V72y28b43í58h16a89l 8536330189368

Buď neumíš číst Michale, nebo seš blbej, nebo zlej, nevím. Rv  Dokonalé překroucení toho, co jsem napsal. Nikde jsem neprohlašoval, že Kolumbijci jsou doma testováni stejně, jako Evropané.

0/−1
26.3.2015 7:44

M57i42c52h49a17l 24M96i96l66l70e67r 9866882169422

Cituji te "Kolumbijci podléhají úplně stejnému antidopindovému režimu, jako Evropané aj., také tam existuje mimozávodní testování. To, že by nebyli mimozávodně testování, už není pravda. V Kolumbii je jedna antidopingová akreditovaná laborka, což je průměrný počet na stát (pro zajímavost - výjimečně jsou dvě, v mnoha státech žádná, např. i ČR, SR, nebo Nový Zéland)."!!

+3/−1
26.3.2015 8:02

J84a78n 76Z44á68p54a23ř24k68a 7482804211271

No kluci, pro mě jste odborníky oba, proto mi prosím řekněte, jak ten Leo na tom vlastně je a jestli se mám začít bát:)

0/0
26.3.2015 8:07

M40i77c89h49a61l 20M90i87l93l83e65r 9216392479292

Nikdo z nas nemuze vedet, jak na tom Leo skutecne je. Kazdy zavodnik je na tom jinak s nacasovanim formy.

Napr. Evans, ve svem nejuspesnejsim roce 2011 nejel prvni tour sezony, australskou Tour Down Under koncem ledna, protoze mu nesla do programu.

Zato ale v breznu vyhral Tirreno- Adriatico, byl 7. v Catalunyi s celkovou ztratou 27 vterin na viteze,  v dubnu vyhral Tour de Romandie a v cervnu byl druhy na Dauphine, nez vyhral Tour de France, na kterou casoval svou formu.

Jenom CISTE TEORETICKY, Leo pripravujici se na kveten na Giro by mel byt v lepsi forme uz ted, ne 29. s 8minutovou ztratou na T-A , nebo 73. v puli Catalunye se ztratou 11 minut.......ale......nikdo ted jeste nemuzeme tvrdit, ze se behem dubna nedostane do formy a na Giru preci jen na konec nebude zarit. Samozrejme bych mu to moc a moc pral.

+1/0
26.3.2015 10:38

J36a52n 37Z58á87p45a90ř30k15a 7512954181271

Nemůže, máte pravdu, šlo přesně jak říkáte čistě o teoretickou rovinu pohledu na věc. Snad on i Sky vědí co dělají a formu skutečně vyladí v pravý čas. Michale díky.

0/0
26.3.2015 10:46

M63i61c10h55a13l 15M18i72l86l11e75r 9596672239572

jeste je to jedna moznost.

Povazuji za zajimave, kdyz Leo pred par mesici zacal mluvit o svem treninku ve Sky a divil se, ze jeho treninky jsou lehci, nez byl zvykly. Sky mu rekla, aby nemel obavy, ze Wiggins i Froome takhle trenovali a je to osvedcena metoda. Nebo jak Leo navrhoval nejake zmeny a ostatnim kolegum se to zdalo prilis tezke?

Jako byvaly trener atletiky vim, ze prebirat treninkovy program a sezonni pripravu jineho uspesneho atleta je sice dobra teorie, ale v praxi se musi prihlednout k atletove individualite ve vsech smerech od fyzickeho po psychicky a treninkovy program patricne upravit.

Co jestli.....Leovo telo je par let zvykle na vetsi treninkovou zatez pro vyssi vykon a ten osvedceny treninkovy model, ktery praktikuje Sky,  u Lea nefunguje?

Nebo treba bude fungovat, ale az se zpozdenim, az se Leovo telo prizpusobi? To je take mozne.

0/0
26.3.2015 11:00

J36a48n 84Z79á18p31a93ř63k96a 7832124981751

I to mě napadlo, určitě alespoň částečně jde o "časovou tělesnou adaptaci" na jiné tréninkové dávky a způsoby.. Každopádně bojím se, že nestihnou vyladit, resp. letos nestihnou vyladit..

0/0
26.3.2015 11:04

M26i89c93h57a14l 81M25i16l81l89e61r 9716342709982

ackoliv bychom vsichni jiste chteli videt nejen Leovo pokracovani ve vybornych vysledcich minule sezony ale jejich dalsi stupen vys, je docela mozne, ze jeho prvni sezona ve Sky bude tou experimentalni vyladovaci. Nejen Leo si musi zvyknout na novy tym a jeho rezim, plati to i opacne, ze oni budou priste muset optimizovat jeho pripravu treba trochu jinak.

+1/0
26.3.2015 11:21

J13a52n 78V78y24b96í65h17a66l 8936190509478

No, takže odpověď je, že neumíš číst, ale aspoň mám jasno. Ok, to není tvoje chyba, přeci jen jsi z ČR už asi nějakou dobu. Přeložím ti to do češtiny: to, že podléhají úplně stejnému antidopingovému režimu je pravda (čili platí pro ně stejná pravidla, také jsou v ADAMSU atd. atd.), ale neříká to nic o počtu provedených testů.

+1/−1
26.3.2015 8:32

M71i15c96h97a32l 92M65i15l21l23e86r 9436522589332

neumim cist?;-D O moji cestinu mit strach nemusis, ovladam ji lepe, nez mnohy cesky maturatnt a dokonce i par redaktoru.

Byl jsi nachytan na hruskach, ze jsi je nerozpoznal od jablek a ted se snazis mlzit, sec muzes.

Antidopingovy rezim neni jen predpisova teorie, ze na vsechny sportovce/ jejich asociace plati kodex WADA a regule jejich mezinarodnich asociaci. Efektivni antidopingovy rezim je zalozen na TESTOVANI, jinak je to knizecka s hezkymi umysly, ale leda na kocku.

Kolikrat jsou jednotlivi zavodnici kazdeho statu testovani za rok?  Vetsinou jen pri zavodech, nebo za nimi jezdi pravidelne letacky inspektoru mimo sezonu i do mene pristupnych regionu, coz je nejnakladnejsi, nejobtiznejsi druh testovani? Testuji jen sve, nebo i cizi sportovce- navstevniky v jejich zemi na soustredeni?

Radny antidopingovy rezim je dan POCTEM provedenych testu a zvlast v mimosezonni dobe, kdy se nejvic dopuje. Jejich nedostatek je pripad predevsim sportovcu v chudsich nebo mene civilizovanych statech, kde narodni antidopingove organizace dostavaji malo prostredku, tudiz maji malo personalu a nezbyva moc na cestovni vydaje. Take bohuzel tam, kde "narodni zajmy" prevazuji nad dulezitosti dukladne testovat mimo zavody. I takove zname.

V tom je jadro pudla, ne v nejake teorii, ze treba Italove a Kolumbijci pouzivaji stejny kodex WADA nebo jsou ve stejne asociaci, tudiz tvrdit, ze maji stejny antidopingovy rezim.

Take kdyby podle tebe uz nebyla pravda, ze Kolumbijci nejsou mimozavedne testovani a dukazem je ta nagooglovana akred. laborator v Kolumbii (jedna z mala v Jizni Americe), znamenalo by to potazmo, ze Cesi, Slovaci a Novozelandane by za nimi znacne pokulhavali v poctu testu, kdyz nemaji vlastni akr. laboratore ve state! Coz je samozrejme nesmysl, protoze testovani urcji NADOs, ne akr. laboratore, kterym je jedno jestli Froome bude testovan treba 20x a Quintana jen 3x za rok.

0/−1
26.3.2015 10:02

M95i16c10h93a33l 37M55i39l89l92e58r 9386542839952

pro posileni pameti, tady je muj originalni prispevek:

" Priznavam, ze mne osobne na Quintanovi a cele te jihoamericke parte vadi to, ze kdyz trenuji v jiho nebo stredoamerickych horach, nepodlehaji podobnemu anti-dopingovemu testovacimu rezimu jako cykliste v Evrope a dalsich vyspelych statech, kde testovani v treninkovem obdobi je dobre zavedena samozrejmost. Ale jak rikam, nemohu je automaticky obvinovat z dopingu, kdyz nemam dukaz.

Nedostatek testovani neni samozrejme jejich vina, ale vina laxniho pristupu jejich anti-dopingove agentury, potazmo vlady, ktera by to mela financovat, ale dava tomu nizkou prioritu - penize jsou zapotrebi na dulezitejsi veci nez honit cyklisty nebo atlety po horach a testovat je.

V praxi to znamena, ze maji mnohem volnejsi rezim nez jini cykliste a zalezi pak na moznostech a svedomi kazdeho jednotlivce, jestli to zneuzije nebo ne."

!!Vidis slova "nepodlehaji podobnemu anti-dopingovemu TESTOVACIMU rezimu"?

 a na to jsi odpovedel, jak jsem te vyse citoval:

""Kolumbijci podléhají úplně stejnému antidopindovému režimu, jako Evropané aj., také tam existuje mimozávodní testování. To, že by nebyli mimozávodně testování, už není pravda. V Kolumbii je jedna antidopingová akreditovaná laborka, což je průměrný počet na stát (pro zajímavost - výjimečně jsou dvě, v mnoha státech žádná, např. i ČR, SR, nebo Nový Zéland)."

Takze ten, kdo neumi cist (ani neporozumi tomu, co si nagoogloval) rozhodne nejsem ja.

+1/−1
26.3.2015 10:11

J58a80n 88V58y11b69í76h73a38l 8816210759168

Hoď sem Michale odkaz na tu diskuzi, nechce se mi to hledat. Zkopčím sem tu svou tapetu celou i s komentářem speciálně pro tebe.

0/0
26.3.2015 12:23

J45a77n 84V89y69b19í77h76a10l 8606220919868

Ne, Michale, nebyl jsem nachytán na hruškách, ani na jabkách, ani na žádném jiném ovoci, nepodsouvje mi žádný chujoviny, který se nestaly. Záměrně jsem se vyhnul zmiňování počtů testů, protože jsem je neznal (ani ty je neznáš). Proto jsem mluvil jen o režimu a ten je stejný. Bohužel porozumět češtině ti dělá fakt potíže.

Vidím slova nepodéhají podobnému antidopingovému testovacímu režimu a co na to říct - je to blbost, podléhají úplně stejnému režimu, byvšou součást UCI. Akorát já si nepletu pravidla a jejich praktické provedení, na rpzdíl od tebe.

Režim, čili pravidla, a počet, čili reálné provedení, jsou dvě různé věci. Souhlasím, že jádro pudle ohledně efektivity leží v počtu reálně provedených testů, což jsem ostatně, nejspíš nepřímo, psal i tehdy, ale to ti (kupovidu) uniklo a teď to tady píšeš jako nějakej objev, dokonce používáš jako argument ;-D 

A ty máš rád fakta, proto ti říkám, že Kolumbijci už jsou mimozávodně testováni. Taky jsem to tam psal. A jako důkat jsem nepoužíval existenci laboratoře akreditované WADA - to, že je v Kolumbii jsem uváděl k doplnění, nijak jsem tím nergumentoval ohledně mimosoutěžního testování. Ty voe, kam ty na tu svou zvrácenou logiku chodíš? To je neustálé podsouvání někomu něčeho, co neřekl...fakt si začni číst pořádně, co ti kdo píše. JInak - zdroj - sami Kolumbijští závodníci uváděli, že již jsou mimosoutěžně testováni, bylo to na CN.

0/0
26.3.2015 12:18

J18a47n 26V43y43b64í44h44a48l 8586610409818

A kde je v tom textu napsáno, že jsou Kolumbijci testováni stejně často, jako jiní? Píšu, že podléhají stejnému režimu. Kup si brejle a ty taky Mojmíre :-) No a jestli nechápeš rozdíl pravidly a jejich praktickým provedením, tak k tomu nemám co dodat, protože pak nemá vůbec cenu se s tebou o tom bavit. ;-D

0/0
26.3.2015 12:25

J26a59n 37V25y14b63í27h77a62l 8886420469458

A co se Frooma a TUE na Romandii týká, tak vůbec bezpochybňuji tehdejší regulérnost (a ani jsem nikdy nezpochybňoval). Narážím na to, že bylo velmi podivné, za jakých okolnosti se to událo. V podstatě takto umožnili Froomovi vyhrát Romandii, oficiálně mu povolili doping a to mi nepřijde správné. A že to nepřišlo správné ani UCI je jasné z toho, že zareagovala promptním zpřísněním pravidel pro udělování TUE.

Jinak Michale - ty tvoje tapety R^

+1/0
26.3.2015 8:36

M66i74c58h41a47l 54M93i65l35l37e25r 9766502389592

galuskam vadi delsi prispevky, protoze vetsinou nemaji cim by se soustredili na delsi text a aby na konci si jeste pamatovali zacatek;-);-D

0/0
26.3.2015 10:43

J56a18n 62V79y35b51í41h24a86l 8676230759358

Tapety vadí hlavně Zuzce Vynikalové, ta si na tapetování stěžovala.

0/−1
26.3.2015 12:18

Z21u59z15a78n87a 49V97y18n17i33k81a20l11o32v69á 9514745446770

Pane Vybíhale, ta výtka netapetovat, prosím, byla adresována konkrétně Vám. A dle mého názoru je rozdíl mezi delším diskusním příspěvkem a tapetou.

+1/0
26.3.2015 12:50

P21a85v63e75l 31B28e69n20d55a 7241524628584

Leo vyhraje etapu;-)

+1/0
25.3.2015 18:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze