Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais: Jednou kamazy porazím. Na voze MAN? Na tatře? Zatím prý neví

Písečné duny, extrémní teplo, vysoká nadmořská výška, únava. To všechno musel Aleš Loprais překonat při cestě za čtvrtým místem v jihoamerické rallye Dakar, což je po třetí příčce ještě při africké rallye v roce 2007 jeho druhý nejlepší výsledek. Tentokrát však seděl za volantem vozu MAN a jel v barvách nizozemského týmu Veka Racing.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R90o74m82a46n 15K51r88a32t80o47c49h76v61í65l 6166437636184

Bylo by super, kdyby se našel nějakej mecenáš a ty český Tatry by zastřešil. Takto to jsou takový amatýrci (amatéři) co si hrají v uhláku na horníky.

0/0
24.1.2015 8:43

J63a80k34u17b 68V42e54s36e95l38ý 9934350517395

Tady není o čem. Kolomý a Vrátný mu domestiky dělat nebudou. Tatra nemá ani to zázemí, jaké může poskytnout MAN. Takže pokud se rozhodne jít do MANu, kterej pojede na něj, pak není důvod mu to vyčítat a budu mu fandit. Pokud se nějakým zázrakem dohodnou na spolupráci s Tatrou, tak jedině dobře pro naše srdce ale jejich úspěchu bych tolik nevěřil.

+3/0
23.1.2015 8:38
Foto

M63i65c23h66a42l 98N49a25j79m48a55n 7429943776760

Aliance a spojení s někým, kdo má rozdílnou techniku nedává smysl. Jediná šance je jak je popisováno - 3 silní jezdci, kteř íse  budou neustále tlačit na špičku a výpadek jednoho nebude znát. V  zádech pak rychlou asistenci s nářadím a základními díly, která pojede se minimální ztrátou (10 - 15 minut). Asistence jedoucí daleko vzadu ztrácí skoro smysl. A toto uspořádání se v česku nepodaří dát dohromady, protože ten kdo přinese do týmu peníze, bude chtít logicky jet sám na sebe - ne někomu dělat dvojku.

+4/0
21.1.2015 14:25

P32e18t21r 58K26l81e15i80n 4830150508905

Bohužel letošní Dakar mu zřejmě otevřel oči. Nám všem. Na Manu zajel líp než by zajel s Qeen.

Dřív mluvil jasně že se vratí k Tatře, teď je znát, že s Manem cítí šanci na lepší výsledek.

+5/0
21.1.2015 11:55

L77u54k59a38s 55N94o19v22a94k 4519499113638

Ona Tatra je skvela, jen neni k tomu to zazemi co MAN nabidl, cesti kohouti se nedohodnou na koho pojedou, coz je logicky, jelikoz kazdy jezdec ma jine sponzory a ti za sve penize chteji byt videt....

Jo super by byla aliance tri stejnych tater a k tomu dve rychly asistencky v dojezdu 10 min...., jenze na to holt nejsou podminky...

+2/0
21.1.2015 20:56

R68o48m10a84n 61K35r47a75t59o73c29h82v75í34l 6576587846394

Ano ten výsledek mluví za vše.

Vyhrané etapy a hlavně minimum problémů.

0/0
24.1.2015 8:44

L60u91k17á70š 69B29r19a10n47d84e64j81s 2793685191931

Má pravdu. Jediná další možnost by byla, aby jel s královnou v Buggyra týmu a Kolomý mu dělal "domestika", což vůbec nevím, zda je reálné. Tatra se z ekonomických důvodů rozhodla podporovat jen jeden tým a rozhodla se pro Buggyru, lhostejno proč. Loprais může jet jako rychlý amatér a pravděpodobně nedojíždět, nebo zvolit MAN. Budu sice smutný, ale je to jediné logické rozhodnutí, které může udělat.

+8/0
21.1.2015 8:50

L57u42k14a94s 32N79o12v25a27k 4809409553788

Kolomy mu domestika delat nikdy nebude....

Tady by byl treba jeden tym s generalnim sponzorem tri stejny plnohodnotny tatry a dve rychly asistencky a spousta lidi kolem....pak je sance.

Dakar dnes neni to co byval pred 20lety.

Slavna Puma mela polovicni vykon nez dnesni kamiony....

0/0
21.1.2015 20:59

R70o61m63a19n 22K87r19a55t96o78c79h75v60í87l 6616217776924

Co to znamená domestik?

0/0
24.1.2015 8:45

R60o72m81a75n 24K53r89a16t80o88c91h52v88í88l 6636307756334

Ani nevím, že Tatra podporuje někoho na Dakaru.

0/0
25.1.2015 0:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze