Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budeme dál tlačit, slibuje Loprais pro druhou polovinu Dakaru

Aleš Loprais zatím jako jediný drží na Rallye Dakar krok s favorizovanými jezdci z ruského supertýmu Kamaz. Po vítězství v sobotní etapě a čtvrtém místě v neděli mu v kamionů patří čtvrté místo s hodinovým odstupem na vedoucího Ajrata Mardějeva z Ruska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39i70n43d40ř67i90c34h 30Š40k32o65p87e32k 4755271120365

Problém je, že na Kamaz nemá ani Man, ani Tatra a to ne z důvodu, že by to byl rozdíl v kvalitě, ale když mají rusáci servisní zázemí v rozsahu "přes noc postavíme klidně kamion od nuly".......

+1/0
12.1.2015 20:14

V37l77a75s10t67i73m93i75l 77W44a48i86c 8140663417537

Však taky maratónskou etapu, kde věděli, že jim večer nevyrobí nová auta, nevyhráli, že...

0/0
13.1.2015 1:46

J43a17r79o25s57l40a17v 53D43e71r44m83í64š30e45k 9598568809391

Je to Renault.

0/0
13.1.2015 1:56
Foto

M35i63c29h71a95l 48N63a88j56m85a42n 7359653336430

Co je Renault?

0/0
13.1.2015 6:28
Foto

M87i67c46h86a78l 95N70a31j65m94a38n 7199213566980

Podobné zázemí má tým DeRooy i Veka (za kterrou jede Loprais), ty také dokážou zázraky. Ale rozdíl je v tom, že kamaz je profesionální tým a posádky se trénování, ježdění a opravám závodních vozů věnují celý rok.

Ostatní týmy to mají jako koníček a přes rok se posádky věnují jiným činnostem.

0/0
13.1.2015 6:32

H87e40l33e36n16a 88P24a45r83d75u92b50s60k66á 1119462781591

Aleši, to netlačte, to byste daleko nedojeli... Zkuste to s motorem ;-D[>-]R^

+7/0
12.1.2015 13:28

J30a41n 76K23a68r11e42l 64N42o62v75a66k 5386524428566

pekny, ale Tomecek na Africa eco ralye 2015 je stejne zajimavejsi ;) proste pravej Dakar :P napiste o tom take neco ;)

+1/−1
12.1.2015 13:14

P96e12t11r 39V27e53s73e32l61ý 4208846554208

Co je na tom zajímavější? Přeju Tomečkovi to vítězství ALE:

V kategorii kamionů soutěžilo pět vozů, reálně o vítězství ale bojovaly jen tři, dvě zbývající belgické posádky ztrácely v cíli na Tomečka více než dvaadvacet hodin.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/tomecek-vyhral-maratonsky-zavod-africa-eco-race-f55-/motorsport.aspx?c=A140114_2022008_motorsport_ald

+4/0
12.1.2015 13:41
Foto

M63a64r58t59i58n 89P24a31v74l70í31č93e50k 7560601689261

No, to je rok starý článek, Petře. Letos už startovaly Kamazy, takže Tomeček skončil třetí.

+1/0
12.1.2015 16:14

P46a50v18l13i69n98a 44H48a42m75p67l54o60v57a 7251868539772

8-o....koukejte na datum clovece;-D

+1/0
12.1.2015 21:53

R97o26m16a78n 61L28a35š32t40o78v45i76č96k22a 9628441725447

Po přečtení nadpisu jsem se lekl, že Lopraisovi vypověděl motor. :-) Jinak Loprais potvrzuje, že je skvělý pilot a dokáže prohánět Kamazy, ať už jede na čemkoliv. Teď už by asi potřeboval jenom ten Kamaz, aby mohl úplně dominovat.

+3/0
12.1.2015 13:10

O17n93d65ř24e20j 26Č23a55p76k24a 6221161163954

Kamaz není lepší auto. Akorát jsou 4 stejné v jednom týmu a všechny mají posádku schopnou jet v top 10. To jim dává obrovské možnosti co se týká taktiky.

Kdyby nejlepší z našich týmů jeli pohromadě a klidně třeba s tatrami na úrovni té, co má Buggyra, tak Rusa porazí jak nic.

0/0
12.1.2015 13:59

V78l62a51d20a66n 87K88a77h46a67n 9641134644782

Nekde jsem cetl ze Kamazy maji mnohem vetsi vykon. Nevim jestli na tom je neco pravdy nebo ne? Vi o tom nekdo neco?

0/0
12.1.2015 14:11

O55n90d25ř83e80j 48Č46a82p42k12a 6951621483714

Jediné číslo, co jsem našel, je výkon 980 koní, motor V8 od Liebherru. Liazka KM Racingu má podle jejich stránek 970 koní, Kolomého tatrovka 900 koní, oba mají šestiválec Gyrtech.

0/0
12.1.2015 14:39

J57o17s28e72f 38K79u27b59e21š 7348168563578

Tak to měl deRooy v DAFu Turbotwin II koncem 80tých let celkem víc koníků - přes tisíc.

0/0
12.1.2015 15:31

O38n57d96ř58e16j 61Č43a10p84k98a 6371341663584

Taky to bylo něco jako skupina B v rallye - to auto bylo rychlejší, než 99% závodníků zvládlo (ale 240 po poušti v kamiónu muselo stát za to).

V zatáčkách nebo trochu uskákaném terénu by ale na synovo Iveco neměl, za tu dobu se na brzdách a podvozku obrovským způsobem pokročilo.

0/0
12.1.2015 16:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze