Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stav zraněného pilota F1 je podle oficiální zprávy kritický, ale stabilní

Stav vážně zraněného pilota F1 Julese Bianchiho je kritický, ale stabilní. To je nejdůležitější a vlastně i jediný výstup z prvního oficiálního sdělení, které po nehodě francouzského jezdce ve Velké ceně Japonska na okruhu v Suzuce zveřejnila Mezinárodní automobilová federace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T74o15m80á45š 43N35o84v35o82t58n10ý 6725907259939

Ze střední školy (průmyslovky před skoro třiceti lety) si toho moc nepamatuji. Ale pamatuji si, jak  nám říkali: "bezpečnostní předpisy jsou psány krví". Čili prakticky každý bezpečnostní předpis je reakcí na nějakou tragickou událost.

Tady byl ten kontrast mezi širokými bezpečnostními zónami a uvnitř se pohybujícím jeřábem děsivý.

Byla to jeho chyba a fakt nejsem schopen posoudit, kdo v kterém místě a jakou vlajkou mával a jakou rychlostí měl jet. Ale ten náraz - ten chlap neměl nejmenší šanci.

Takže to šeredně odnesl a následkem budou obrovská omezení pohybu techniky v průběhu závodu. F1 čeká nové bezpečnostní pravidlo, ale jemu už to zdraví nevrátí.

0/0
7.10.2014 8:47
Foto

P92e27t63r 78Š95m27e65j27k36a32l 9635720888677

Bohužel to až příliš připomíná Michaela...;-(

0/0
7.10.2014 1:47

T55o57m29á68š 26P95r44o68c65h39á43z96k46a 1762834257561

jenomže ten měl poslední nehodu která ho málem stála život na sjezdovce . 

to ale nic nemění na tom že nehoda Julese Bianchiho byla dost ošklivá . snad bude mít štěstí jako Michael Schumacher a přežije to

+1/0
7.10.2014 1:57
Foto

P90e42t20r 26Š26m36e49j29k74a18l 9865540228797

Vzhledem k tomu, že nevíme v jakém stavu Michael je, tak si nejsem jistý, jestli se dá hovořit o štěstí...

+1/0
7.10.2014 2:09

T62o94m67á36š 10P79r13o73c28h58á34z60k33a 1442974797881

tak podle posledních informací ( pravda . moc jich není a dlouho se o něm nemluvilo se probral a měl by udajně komunikovat . ) což já osobně považuji za dost velké štěstí vzhledem k tomu co se mu stalo

0/0
7.10.2014 9:26

P43e20t75r 72T40y77č50k38a 6305792489512

To že komunikuje může taky znamenat, že komunikuje pomocí mrkání. Neznamená to nic. Kdyby na tom nebyl opravdu špatně tak by těch informací bylo víc.

0/0
7.10.2014 9:43

T87o57m23á52š 59P80r11o78c50h82á44z52k26a 1232604907641

podle dnešní zprávy na idnes :

Dobré zprávy. Schumacher bojuje a udělal pokrok, říká jeho přítel Todt

Zdroj: http://sport.idnes.cz/michael-schumacher-0ac-/motorsport.aspx?c=A141007_090834_motorsport_ald#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

je na tom lépe . snad bude mít i tolik štěstí Julese Bianchi

0/0
7.10.2014 9:55

P13e14t30r 94T28y53č43k45a 6165322279262

To taky nic neznamena.

0/0
7.10.2014 10:03

P96a79t98r64i32k 39M11a20r17e72k 8622967118486

podle toho video je az s podivem ze nebyl na miste mrtvy

0/0
7.10.2014 0:55

D59a74n33i55e26l 26M59a73r27t75í27n56e68k 9142798176524

Na tn.cz se objevilo video kde je vidět jak se to stalo a dokonce tam je vidět jak už nejakej komisař nebo kdo to je mává zelenou vlajkou takže to asi nebude tak ze by jel celou dobu pod žlutou vlajkou.

0/0
7.10.2014 0:27

R58a83d61e52k 13M44a86t93ě83j59k80a 8567393519332

Traťový maršál mával zeleným praporem v okamžiku, kdy byl Sutilův vůz odtahován a maršálova pozice byla v tom okamžiku za nehodou. Před otahováním mával dvěma žlutýma!

+1/0
7.10.2014 0:41

M92i79c92h67a21l 60H16e10g66e33n62b33a46r75t 9708958403102

dnes večer jsem se omylem koukal na televizní noviny na nově kde mluvily o nehodě a říkali, že si podstatě za to může sám protože nespomalil i přes žluté vlajky. Takhle lhát, o je hnus ta nova opravdu

0/0
7.10.2014 0:26

F29r14a23n49t94i55š39e45k 61Z42l65a78t26o86h33l93á62v87e20k 3211944917524

Ono to ale opravdu vypadá, že tam jel moc rychle.

0/0
7.10.2014 9:37

R82a94d29o50v21a50n 27D22l63u50g56o19s46z 3206531848476

Důležité je, že si vedení F1 hraje na ochránce, snižují výkony, snižují přítlaky, objemy, přední částí monopostů, dělají širší a širší ochranné pásma, bariéry ze sofistikovanějších materiálů, ale opancéřovanou těžkou techniku nechávají jezdit uvnitř okruhu. Přitom by stačily pojízdné jeřáby za bezpečnostními mantinely. 

Při mnohamiliardových investicích do okruhu by se tato položka ztratila jak kapka v moři. 

Vždy se ale musí stát neštěstí, aby se začalo jednat. Pokud se nic nestane a někdo i přesto upozorňuje na reálné nebezpečí, je většinou pokládán za schizofrenika, paranoika apod. Škoda.

0/−1
6.10.2014 23:33

T37o74m97á73š 43P87r16o74c98h52á23z81k84a 1282154367601

opancéřovaná těžká technika ??????

to do čeho narazil je jeřáb . né tank !!!

0/0
7.10.2014 1:00

R39a54d74e15k 28M94a44t29ě12j38k69a 8767863839182

Jak dlouhé rameno by takový jeřáb musel mít, aby zajistili pokrytí celého okruhu? To snad ani nejde.... :-/

0/0
7.10.2014 1:27

P12e72t82r 29T93y78č48k16a 6235742219972

V Monaku to umi.

0/0
7.10.2014 7:13

T14o40m77á31š 51P81r84o79c98h20á42z19k79a 1632534417591

pokud se nepletu tak i tam maj mobilní jeřáby . navíc Monako je městská trať .

0/0
7.10.2014 9:28

P46e97t22r 67T14y78č22k45a 6845422819902

Mají mobilní, ale na trati jsem je neviděl.

0/0
7.10.2014 9:43

T47o61m39á17š 96P39r88o34c16h27á93z11k13a 1192914407731

jestli to nebude tím že tam nemaj tolik prostoru jako na ostatních tratích

0/0
7.10.2014 10:07

P49e40t34r 17T56y75č76k97a 6395982609642

Tím spíš by to na ostatních tratích měli umět taky.

0/0
7.10.2014 14:38

F85r65a49n13t88i61š58e12k 11Z81l33a64t16o52h28l13á21v63e93k 3861814707454

Jestli to přežije, budu to považovat za zázrak. Ten boční náraz byl hrozný, bohužel.

+2/0
6.10.2014 23:09

V11á57c82l89a85v 62J18o67n39á38š 8692303612543

Smrt je taly stabilní stav....

0/−1
6.10.2014 20:34

D97a24n57i42e37l 71J66i17r69á10č14e56k 3721860740158

Tady je celý video...

http://www.marca.com/2014/10/06/motor/formula1/1412603831.html

ty jo to byla teda šlupka, ten bagr úplně odlít, fakt hrůza

+1/0
6.10.2014 19:21

I72r81e24n30a 47P54l15a70c72h48e92t24k92o36v46á 1326664586230

by mu ta helma moc nepomohla :-(

0/0
6.10.2014 19:28

L49u46k54á53š 98S77l93á86n82s85k38ý 4881313917346

...a sakra. Bagr na hlavu v celkem vysoké rychlosti.. To vypadá hodně špatně.

0/0
6.10.2014 19:35

P65e86t15r 40T16y52č19k86a 6695882789512

To neni bagr, ale jerab.

0/0
6.10.2014 20:25

J24a43k63u80b 88H24a72l35v68a 1284387251527

Kažodpádně pořád je to nic moc...

+1/−1
6.10.2014 20:32

Z53b66y32n83ě43k 58J70a32n67d69a 7593262365511

Au!

No to je otázka, jestli ten jeřáb mohl vubec trefit hůř než trefil :-(

Ještě štěstí, že nevzal sebou komisaře, takhle to vypadá na nešťastnou chybu, ale aspoň jeho...

0/0
6.10.2014 23:05

F70r40a58n83t64i30š35e79k 53Z28l14a49t73o57h66l65á47v57e89k 3871614847854

Trefil ten jeřáb na závaží u zadních kol. V podstatě to tu formuli drtilo bez destrukce jeřábu. I s pilotem. Moc nadějí zřejmě nemá.

0/0
6.10.2014 23:12

J12o35s39e17f 29J55a72n13e64k 9617721128949

Nepřizpůsobil rychlost povětrnostním podmínkám.

0/0
6.10.2014 18:58

P19a43v72e94l 26Z73a23j13í78č93e84k 8224650116320

http://www.youtube.com/watch?v=ihyPe5Syo3Y jen pripomenu ze proste se f1 za obdobnych podminek jezdi ;-)

+4/0
6.10.2014 18:16

R11a35d48o88v85a53n 56D58l35u22g16o33s80z 3256491868116

Dnes nepředstavitelné. A to si vemte. Udělat chybu v kterékoli částí téhdejšího okruhu = okamžitá stopka. Dnes, pohoda, klídek, tabáček s daleko modernějšími monoposty, elektronikou apod.

Jednoznačně se má jezdit i za deště, kdo z jezdců si netroufne, má právo nenastoupit k závodu a nezávodit, či později odstoupit. Ale striktně kvůli pár jezdcům neschoponých jezdit na vodě oklešťovat závodění... To není dobrý nápad.

0/0
6.10.2014 23:39

K55a71r56e13l 84N93o71v87á70č82e33k 5411545939636

Je zvláštní jak tam ten komisař pořád zuřivě mává zelenou vlajkou. Myslím, že měl mávat žlutou vlajkou. Japonci jsou asi hodně snaživí, ale asi trochu trdla.

0/−1
6.10.2014 18:09

K54a49r11e38l 23N82o26v50á62č84e47k 5811195509416

Což možná platí i pro to, že vjeli s tím traktorem za bariéry a začali odtahovat to auto moc brzy.

0/−1
6.10.2014 18:11

J86a39k16u82b 66G93r54é28n26a40r 9764115243690

on mává žlutou , až to Bianchi napere do toho jeřábu tak potom až tam máva zelenou vlajkou, což teda naprosto nechápu

0/0
6.10.2014 18:29

J32a26k80u28b 52G77r40é23n20a73r 9284395303930

dvojitou žlutou*

0/0
6.10.2014 18:29

Z28d46e22n61ě47k 38V94e93p34ř70e37k 9691103302839

v okamžiku kdy bianchi letí pod traktor je máváno zelenou vlajkou

0/0
6.10.2014 19:42

J96a46k80u11b 79G39r67é66n63a66r 9714115733280

tak jinak omlouvám se, tou dvojitou žlutou mával do doby těsně před nehodou(par vteřin, jak začně jeřáb couvat mával už zelenou,a to mi přijde i jako jeho pochybení teď jsem viděl celé video cca 2 - 3 min) pardon

0/0
6.10.2014 18:31

J42a63k37u72b 59M10i79c28h24á63l84e74k 6387908190892

Za nehodou se mává zelenou. Mávat žlutou vlajkou za nehodou je k ničemu, tu je potřeba vyvěsit před ní.

+5/0
6.10.2014 19:23

J82a77k20u38b 22G36r46é37n49a64r 9604795573940

tak jsem videl video na youtube a je to dost brutalni ...

0/0
6.10.2014 17:12

P74a37v31e74l 91D17e98n95k 9498303149786

hrozivý náraz ....http://static.dyp.im/kgJthStvMn/c65d798a2345332c0d7313c81b191748.gif

0/0
6.10.2014 17:09

P31a27v26e15l 11T75u56l72a82c92h 8892445161156

No ty vole.....

0/0
6.10.2014 18:42

P26e98t33r 94T48y98č70k29a 6875562539632

Kriticky stabilní.

0/0
6.10.2014 16:45

T98o11m90á85š 37P88e33l43i14k29á20n 8448623836323

Stabilně kritický.

+1/0
6.10.2014 17:28

I83r21e80n47a 85P67l85a89c10h72e54t80k15o17v12á 1386694606460

proc ty posetilci neuzivaji ochranou prilbu?

0/−19
6.10.2014 14:03

J76a55r81d95a 64H10o20f72m10a96n88n 4870415644

8-o8-o

+5/0
6.10.2014 14:38

R75i85c18h17a19r66d 94K23á20b90a 8239828180280

Vy jste uzasna F1 haterka :)))))

0/0
6.10.2014 16:32

D35a12v89i50d 82N25o17v76o11t24n25ý 2467752945849

Nejenom F1, ona je takhle blbá ve všem :-)

+5/0
6.10.2014 16:38

I92r20e83n22a 26P38l30a93c31h60e93t51k63o44v90á 1826814916900

R^

0/0
6.10.2014 19:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze