Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vysmátý Ricciardo i uzdravující se Schumacher. 5+1 pozitiv sezony F1

Formule 1 má za sebou první polovinu sezony a teď si bere měsíční pauzu. Jakých ale bylo prvních 11 závodů a jaká pozitiva zatím ročník přinesl? Redakce iDNES.cz jich vybrala pět a přidala k němu jedno bonusové plus, které se týká Michaela Schumachera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O47s81k80a12r 65K17o68v19a57ř81í68k 8627313816787

SchumiR^

0/0
28.7.2014 17:09

K71a18r63e94l 24V32a65c57h13u58t 9603952779303

5 motorů? ... Sakra, ošidili nás, prodali nám (s autem) jenom jeden! :-/

0/0
28.7.2014 14:54

H91o72n63z55a 46K19ř16e15n94e77k 7444614554908

Už mě nebaví tak, jako za éry desetiválců, ale stále se na to dá koukat. Včera jsem se díval po dlouhé na přenos na Nově a ten komentář je čím dál tím horší, Richtrovy emoce mi připadají jako orgasmus a opováží si říct v přímém přenosu sprosté slovo a také nepochopitelně používá anglické výrazy v zemi, kde je velká většina lidí, která angličtinu neovládá... Fabry zase emoce nemá skoro vůbec, ale alespoň nemá tak podivné průpovídky jako Richtr a navíc je mladý a bude se zlepšovat.

+3/0
28.7.2014 13:29

M98i92l17o43š 74F80i89a20l34a 2840101387892

Komentář je tragický, ale řekl bych, že to mají nějak podchyceno ve smlouvě. Oni podle mě prostě musí komentovat tak, aby se zdálo, že je to adrenalinové drama. Protože negativních hodnocení letošní F1 je až moc, ( dokonce i Vettel) tak to musí komentátoři nějak dohánět. A doopravdy je to nuda a teď už navíc i tichá nuda. Včera to bylo zajímavější ale ruku na srdce - kdyby nezapršelo deset minut před startem, bylo by to horší, než kterýkoliv předcházející závod. Zajímavé to začalo být až po prvním Safety Caru, který z toho udělal sice nespravedlivě ale aspoň závody.

0/−1
28.7.2014 13:35

I77v31o 50U69r38b48á26n83e28k 2236267217

Richtr, to je tragédie. On se zamiloval do svého až stupidního projevu...je půl hodiny po závodě a on pořád řve. :-)

+2/0
28.7.2014 15:34

M74i73l76o39š 28F43i68a41l65a 2630951257842

Formule jedna už dávno není to, k čemu měla být primárně určená. Nikdy tady nebyla od toho, aby auta splňovala nějaké limity, ať už spotřeby, okamžité spotřeby a různých hovadin. Vždycky to byl závod pilotů a ten nejlepší vyhrál. S postupující elektronikou se to víc a víc stává závodem počítačových inženýrů a piloti jsou odsouváni víc a víc dozadu. Nesmyslná nařízení a omezení, která udělala ze závodů nudu. Adrenalinu je tam jako když závodíte doma na Play-stationu a letos dokurvili i zvuk motorů, což bylo poslední, co z těch závodů dělalo něco výjimečného. 

Jezdil jsem na závody dost často a víkend od čtvrtka do neděle stával okolo průměrného měsíčního platu v naší zemi. Dnes tam není už nic, co by mě přesvědčilo abych ty peníze zaplatil a jel se na ně podívat přímo. A jak koukám do hlediště při závodech, tak nejsem sám, protože i dříve vyprodané tribuny jsou dnes ze třetiny prázdné.

Jinak souhlasím s Ricciardem jako s velkým pozitivem, protože se ukazuje, že Vettel ani zdaleka není tak výjimečný, jako z něj léta dělali. Prostě umí jezdit s formulí ale hlavně měl jen úžasné auto a možná i nejlepší program v něm.

+2/0
28.7.2014 13:18
Foto

P24e87t20r 67P87r62o26c55h41á84z63k34a 3492956442704

Sleduji F1 od roku 1970.Chápu,že vývoj nelze zastavit a tlak různých eko lobistů je víc než extrémní.Nemohu si pomoc.Závod současných vozů nemá s F1 už nic společného.Netvrdím,že se nevyskytují zajímavé situace,ale není to už ono.Všechna ta omezení by svědčila pohárovým soutěžím,ne však F1.To byla vždy královská disciplína konstruktérů,ktterá tlačila pokrok dál kupředu.Dneska je to víc o softwaru než o motoru a převodovce.S pilota se stává stroj,který jen reaguje na údaje na volantě a na instrukce inženýrů.I jeden výrobce pneumatik je chybou a to už vůbec nemluvím o tom,že pneumatiky jsou stavěné tak aby vydrželi jen určitou zátěž.Komu to v praxi prospěje?Stejně jako spousta rekuperačních systémů a elektroniky,které je ve voze nacpané.Dívám se na závody už jen s nostalgie.V letošním roce už ani ten zvuk nestojí za to.Vlastně to moc nevadí.Komentář na Nově se stejně nedá ve většině poslouchat a tak stačí koukat na obraz.Ještě že jsou i jiné sportovní kanály,kde jezdí skutečná závodní auta omezená jen rozměry,hmotností a obsahem motoru.Kde konstruktéři mohou pustit uzdu fantazie naplno.U F1 se jednoho dne dočkáme takového "závodění" jako kdyby tam jezdilo 22 vozů Škoda Citigo.A to mě moc netěší ač vím,že pokud to bude mít pod palcem Bernie a automobilová federace nic se nezmění.

+3/−2
28.7.2014 12:47

J72o85s76e94f 67K11o14m59e90n89d25a 3689729364817

Proč tolik vět namísto: chybí mi fatální nehody.

0/0
28.7.2014 22:03
Foto

P15e65t54r 49P38r58o94c64h96á70z79k89a 3192516892324

Fatální nehody mi rozhodně nechybí.Bezpečnost F1 nemá nic společného s omezením motorů ani pneumatik.Změnili se okruhy,je tam více bezpečnostních zón,změnil se i kokpit jezdce a je bezpečnější.Proto nedochází ke smrtelným nehodám.Zbytečně je omezené testování.Mohou se používat pneu jen jednoho výrobce a ještě nesmí moc vydržet,jsou stejné řídící jednotky a uvažuje se i o stejných motorech.Proč?K vůli ekonomice?Nikdy to nebyla záležitost chudých.Vždy do toho šli ti,co si to mohli dovolit.Věděli,že se jim to vyplatí.Zvedne to prestiž značky a posune vývoj.To,co se s toho stalo už je o něčem naprosto jiném.Pokud sledujete F1 víte,že některé automobilky zvažují,že seriál,pokud nedojde ke změnám opustí.Nehody nejsou to,co přitahuje zájem (tedy nejste li úchyl),ale skvělá technika,velký výkon,a také třeba dobrý zvuk,který je pro fandy něco jako kopncert špičkového umělce.Ale to nejspíš nepochopíte pokud jste to někdy nezažil.

0/0
29.7.2014 16:07

P98e97t67r 78V85i10n57t82r20l37í28k 3766714921

s tím Michaelem se asi nedá říct úplně pozitivum, ano žije, dýchá a už není v kómatu, ale kvalitní a plnohodnotný život to asi už nikdy nebude :-/

+3/0
28.7.2014 12:28

J52a28n 59S78p97á79l98e67n84ý 4747173881167

Když to říkáš ty, tak to vezmu jako fakt, určitě máš nejlepší informace..

0/0
28.7.2014 15:56

P25e76t91r 62V69i68n90t27r10l93í49k 3806574811

my se známe, že mi tykáte? jinak nevymýšlím si to z paty, ale všichni odborníci a lékaři v tomto oboru to tvrdí, tak odvozuji nejpřesnější informace od nich, ale chápu že to bylo rýpnutí

0/0
28.7.2014 17:53

M44i22c19h81a33l 70F53r51ý30d21a 1212719893632

Ke zprávě o testovací jezdkyni Williamsu je nutné doplnit, že manžel Susie Wolffové, nějaký Toto Wolff, vlastní v týmu Williams nezanedbatelný 30% podíl. Takže si svou manželku za volant zčásti svého monopostu prostě prosadí posadit. - Ta Čeština je krásná R^

0/0
28.7.2014 11:58

P23a32v60e89l 79M84r79á90z56e66k 6593849543913

Jen pro doplnění ... Toto Wolff odešel z Williamsu před sezónou a od té doby se snažil, jako jeden z ředitelů AMGMercedesu F1, podíl prodat. To se mu povedlo relativně nedávno.... ale to samozřejmě neznamená, že by tam stále neměl na věci nějaký vliv ;-D

0/0
28.7.2014 12:08

J58o78s77e30f 25K44o86m57e13n51d45a 3459649944657

Doplním, že v Silverstone zajela v trénincích 15 čas z 22 pilotů. Ta protekce musí být opravdu silná ;-D

+1/0
28.7.2014 12:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze