Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stav motorů Renault je neakceptovatelný, zaútočil šéf Red Bullu

Mistrovský tým je v krizi. Sezona formule 1 není ani v polovině, ale Sebastian Vettel již může na obhajobu titulu zapomenout. O viníkovi mají v Red Bullu jasno. Je jím francouzský dodavatel motorů Renault a šéf stáje mistrů světa si po tragickém výsledku v Rakousku přestal brát servítky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M49a38r39t48i57n 53J73i87r38o19u78s41e37k 7276375555268

Zkuste do nádrže nalít Red Bull. Dává křídla. :-)

0/0
23.6.2014 23:32

P37e49t23r 58M86a97r88e63č75e12k 1323111839438

"Renault, kousek F1 v každém našem voze" ;-D . Teď to konečně začalo dávat smysl. Tak ať si staví motory sami. Je ovšem zajímavé , že v Kanadě jim výkon nechyběl.

0/0
23.6.2014 19:03

M71a26r66i78e 95N12e80u58m35a78n57n90o74v98á 1533186264868

Na někoho se to musí svést, ne? :-)

0/0
23.6.2014 14:58

P20e41t51r 84U50r54a62m 1402490833807

tomu se rika, ze nekdo neumi prohravat. Zajimavy, ze v Kanade byli po MGP druhy nejrychlejsi a to je trat hodne narocna na motor. Takze ta ostuda na domaci trati nebude jen kvuli motoru.

0/0
23.6.2014 12:39

R51o51m86a53n 74Z17a24j69í47č40e53k 1449789230438

...fnuk, fnuk, fnuk....a ani to logo francouzi nemaji ;-D;-D

+1/0
23.6.2014 12:19

M10i95l32o89s19l66a84v 44K90r51á90t85k74ý 3211269654617

Já sice nejezdím v F1, ale pod kapotou mám taky motor Renault a to že je to srač.a jsem jim mohl říct už dávno.

+6/−1
23.6.2014 12:02

H95o76n82z37a 70H46e98j90l 7399471772564

Made my Day :-)

+1/0
23.6.2014 12:49

K95a72r71e16l 54F65a17j59t 5748232651163

Tak zrovna já vidím red bull docela rád na konci startovního pole. Historicky (dnes už historicky) mi vadí to, že si v době kdy se omezovali rozpočty, začali se dělat obstrukce s počty testovacích kol apod. udělal "juniorský" tým TR ... tomu, že kromě využití staršího vozu v TR si týmy mezi sebou pravidelně nevyměňovali potřebná data věří snad jen malé dítě ... a díky této výhodě se RB dostal na pozice kde teď několik let byl ...

+2/0
23.6.2014 11:16

V94l11a82s31t48i58m30i73l 91T48e11n39c16e39r 4580320977790

Ale vždyť to je v F1 normální. Dote'd dominoval RedBull, teď je tahounem Mercedes. Před pár lety bylo Ferrari k neporažení, zrovna tak McLaren, v dávnější minulosti Lotus, Williams atd. Pak nastal ústup ze slávy, ale po pár letech usilovného vývoje se opět může pomýšlet o návratu na výsluní. Každý chvilku tahá pilku. ;-)

+13/0
23.6.2014 11:00

R29o17m87a35n 54K28r23a68t66o60c58h12v31í62l 6266307746444

RedBulové RedBulové - díky motorům Renault jste 4x za sebou vyhráli vše co se dalo, tak teďka mlčte.

+8/0
23.6.2014 10:40

J26a69n 89M88e56n81c73l 1575701414109

no... diky motorum Renault to bylo nektere roky zajimave, protoze ztracely uz tehdy... letos se taky zda, ze aerodynicky to RB zvladlo asi nejlip, ale motory ztraceji letos uz presprilis... takze "diky motorum Renault" to uplne nebylo, obavam se...

+1/0
23.6.2014 11:03

P25e16t83r 60M93a93r58e28č69e56k 1643171799908

Také si myslím , že motory na  jejich titulech mají tu nejmenší zásluhu. Holt došly fígle jak udělat auto v zatáčkách ještě rychlejší. A jen aerodynamikou to asi nebylo.

0/0
23.6.2014 19:07

Z25d88e26n47ě23k 85S63e24i16d37l 9887391609154

Až se zbaví Vettela, možná jim budu fandit...

+5/−2
23.6.2014 9:56

P95e56t81r 68H51a53j73n50ý 3364688672116

Co Vám udělal?

+1/−1
23.6.2014 10:04

P15a87v61e61l 20Š96e85b65e83s41t33a 4282238605918

Je módní si do něj kopnout...

+4/−1
23.6.2014 12:37

M77i32l15a63n 97Š23m18o59l17í35k 3217494262510

ČUT !!! A s jakou chutííí ;-D;-D

0/0
23.6.2014 15:34

K48a88r78e54l 83N58o35v54á75č78e42k 5731495769646

Pořád ve formuli 1 lepí změnu na změnu, aby zajistili zábavnější průběh a výsledek je, že je pořád nudnější a nudnější. Kdyby tam nebyl ten nesmysl s povinným nasazováním druhých (i když nevhodných) pneumatik společně s ještě větším nesmyslem, že dělaj pneumatiky schválně tak, aby nevydržely dlouho, tak se během závodu nestane vůbec nic. Měli by se vrátit na začátek - dát jen omezení, která zaručí bezpečnost a třeba strop výdajů týmu na sezonu a jinak všechny regulace zrušit (včetně jednoho dodavatele pneumatik a každý, ať si mění a tankuje, jak chce).

0/0
23.6.2014 9:29

P33e62p54a 89J60e94t27e31l 4144695879958

Čím míň pravidel, které srovnávají výkonnost aut, tím větší nuda - budou kroužit dvojičky s desetisekundovými rozestupy.

0/−1
23.6.2014 9:37

J38a53n 35N97o57v68á23k 9445518534725

Pokud je účelem srovnat výkonnost aut, tak proč všechny jezdce neposadit do stejného univerzálního auta F1.

+1/0
23.6.2014 11:52

J38o12s65e33f 56K35o31m33e72n41d93a 3839729654587

Navíc by měli zauvažovat o výměně týmové dvojky Vettela.

+5/−5
23.6.2014 8:13

J64i55ř30í 67Č74e84r95n62ý 9968103502796

;-D rozdíl patrný pouhým okem..., tak to mne pobavilo...R^ Tam kde se měří rozdíly na desetiny, setiny.. ;-D A nebo bych tedy chtěl vaše oči mít, pane redaktore.. ;-)

0/−6
23.6.2014 8:10
Foto

P14a35v41e23l 78Č88e25r87n93í71k 1708945810450

desetina sekundy je ve stokilometrové rychlosti délka odpovídající 3 metrům. A to se samozřejmě v nejbližší zatáčce projeví. Například právě (ne)předjetím.

+14/0
23.6.2014 8:23

R24a64d43e68k 62B41ě97h14a67v24ý 4828785873424

No kdyz se podivate na jizdu jednoho samotneho auta a pak zvlast na jizdu druheho auta, tak to nepoznate. To je pravda. Ale v momente kdy ta auta jedou vedle sebe nebo tesne za sebou, tak to poznate bez problemu. Na dlouhe rovince to muze udelat treba 10 m rozdilu.

+4/0
23.6.2014 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze