Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kreuziger zahájil Tirreno 4. místem v časovce týmů, Štybar pátý v Nice

Jinak to snad ani dopadnout nemohlo. V týmu Omegy strojově šlapal mistr světa Martin, za ním spurteři Cavendish a Renshaw, Urán, Polák Kwiatkowski. Belgický expres se řítil po trase týmové časovky, co zahájila závod dvou moří Tirreno-Adriatico. Nikde nestavěl a kdo se mu postavil, toho porazil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98a94n 61V16y67b90í56h22a25l 8976890919168

Roman se hodnotí jako slabší článek, co se včerejší časovky týká. Snad to bude už jen lepší. O úspěchu/neúspěchu budou rozhodovat klasiky, ale top ten na Tirrenu by jistě potěšila.

0/0
13.3.2014 10:00

J16i90r59i 33G31a19z91d16a 8194573484434

doufam, ze u lea se z toho nestane nejaky chronicky problem a nebude mit problem s pripravou a ucasti na TdF

+1/0
13.3.2014 8:26

J48a92n 72V83y79b57í88h28a75l 8886150989618

Je to velká škoda, že Leo nejede T-A, super obsazený závod, co se etapáků týká vrchol jarní sezóny, do top 5 by to byl vynikající výsledek.

0/0
13.3.2014 10:02

J43a51r48o84s94l42a19v 36T28k42a71d69l71e51c 6396110936880

Honzo,Ty si myslíš že T-A je vrchol jarní sezony??? Jede se P-N--taktéž etapák:-/ No,nevím,nevím,dle čeho tak usuzuješ. Ale to je v pohodě.;-)

0/0
13.3.2014 13:57

M46i22c72h28a96l 82M38i45l49l10e73r 9396272849592

letosni P-N je ale slabota programem a proto se vice jmen soustredilo na T-A.

Nevim jak s etapaky, ale za vrchol jarni sezony se spis povazovala serie jarnich klasik na severu Francie, v Belgii atd.

+1/0
13.3.2014 14:00

J70a86n 67V53y31b23í24h38a17l 8306600119238

Jaký atd.? Napadá mě snad už jen Milano - San Remo.

0/0
13.3.2014 20:02

J18a16n 58V26y80b98í67h86a88l 8256530649558

Ještě se pojede mnoho jarních etapáků, není jen T - A a P - N. Usuzuji tak podle obsazení.

Neřekl bych, že P - N je slabosta programem, jak říká Michal. Zkusili to postavit jinak než obvykle a stal se z toho závod i pro trochu jiné borce než jsou obvykle ti, kteří se perou o čelní místa na GT. Proto dalši většinou přednost T - A, takže drtivá většina velkých jmen je právě tam.

JInak psal jsem, že co se etapáků týká a psal jsem to záměrně, právě abych vynechal klasiky. Ty jsou ve své vlastní kategorii.

0/0
13.3.2014 19:59

J59a92r18o62s87l24a85v 20T10k63a71d57l72e75c 6326830646960

Pro zasvěcené....jsem strašně rozpoložen,nakoho dávat hlas. Jestli na Omegu,jestli na BMC:-/ OPQS jede opět jako časovaný stroj----ovšem na Tirranu. BMC zase duševní záležitost.:-/ Asi to vidím na doutník.;-)

+1/0
12.3.2014 20:54

T46o81m25á36š 42B51r56a58b28e27c 2728816715236

Spíš rozpolcen, ne? ;-)

+4/0
12.3.2014 21:19

O87l74d63ř30i30c54h 41B45í24l13ý 7178525864686

spíš rozložen

+2/0
13.3.2014 9:14

M18o33j44m13í33r 27S17k82á40l32a 2600662156

...rozpuštěný a vypuštěný...;-D

0/0
13.3.2014 12:46

M39o95j68m46í27r 90S57k68á96l22a 2120622206

Nechápu co řešíš, dědku...8-o:-P

http://www.trekfactoryracing.com/

(já v tom mám jasno...;-))

0/0
13.3.2014 12:49

J64a10r66o22s29l88a63v 86T49k93a82d69l58e53c 6166150446400

KOPYTA!

0/0
13.3.2014 13:58

M68o62j48m12í49r 55S65k88á60l39a 2980202216

No, je ale pravda, že od té doby co jezdíš na té KTM motokrosce, tak už s TREK teamem nemůžeš mít nic společného, že...:-P Takže holt BOMPCQS team, dědkuR^;-D

0/0
13.3.2014 14:42

O42l49d22ř62i17c25h 28B13í71l13ý 7278885114846

do trek teamu jsem přesedlal já...hledám jméno. Zatím Terezka nebo Kaisa

0/0
13.3.2014 16:17

J75a68r47o51s62l62a80v 42T10k71a62d60l21e55c 6396370336870

Musí být mužského rodu!!! Třeba Jaroušek;-D Terky a Kaisy nesmíš!!! TO víš,Trek je Trek.

0/0
13.3.2014 16:26

M39o82j49m30í45r 90S97k89á25l36a 2960582306

"Klíště"...:-P

0/0
14.3.2014 21:08

J23a47r69o88s30l23a87v 45T56k39a98d48l50e10c 6566130726730

ALEEEEE DOBŘE    !!!!! Štyby pátej a náš mladej sedmej.R^R^R^ Dnes dobrej den,teda zatím.;-)

+2/0
12.3.2014 18:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze