Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zabiják úniků je zpět, první čínský cyklista míří na start Gira

O Itálii toho moc neví, i když už startoval v posledních dvou ročnících klasiky Milán-San Remo. Nevěděl ani to, že existuje deník La Gazzetta dello Sport, který organizuje Giro d´Italia a podle nějž je do růžova zbarven i dres lídra. Přesto bude Ťi Čcheng za týden stát na startu v Neapoli a s celým pelotonem vyrazí vstříc jedenadvaceti etapám a 3 405 kilometrům první Grand Tour roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M51a44r83e72k 93P84a33r19a 7272599460653

Vážená redakce, super, že píšete i o nečem jiném než fotbalu a hokeji, i když bohužel pořád nedostatečně, ale když už píšete, tak nepište nesmysly! Gazzeta není organizátor Gira, pouze mediální partner. Organizátor je RCS Sport.

+3/0
26.4.2013 18:30

M27a76r56t53i13n 12B88u70d65i12k 3566548131962

To teda nic moc za deset kilometrů stáhnout deset sekund, to by stahoval minutu a půl skoro 100 km :-)

Článek je kopie z cyclingnews a jeho specialitou jsou Coca-Cola kuřecí křidélka :)

+1/−1
26.4.2013 16:55

O83n41d14ř55e98j 98K65u70r67k70a 5299905798

Taky jsem si říkal, většinou se na uprchlíky stahuje tak minuta na 10 km, ale to se v pelotonu střídají, takže to je zase těžké hodnotit.:-)

+1/−1
26.4.2013 17:25

F89r45a53n28t90i57š95e57k 12L69i64m45p25a44u79c48h 2495553236164

Tam se jezdí etapový závody jinak, třeba 1 etapa 850 km, tak to mu těch 10 sec na 100 km stačí. Jinak by ten závod Kolem Číny neujeli.

0/0
28.4.2013 23:41

J91a38n 77K15o29t75y14z61a 3707777561876

Hmmm... tak proc potom neujede sam. jestli je tak dobrej, urcite by v tymu uvitsli, ze vyhrava jeden zavod za druhym...

+2/−3
26.4.2013 13:45

D42a44n 27M50a73c32h66o19l59d78a 8927832174962

proc je tady clanek o nejakem kuchari? Okurkova sezona zacla ;)

0/−6
26.4.2013 13:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze