Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Říkají mu Padaja. A na co se ti blbci budou dívat, kontruje Abraham

Z jeho obvyklé přezdívky Abaja mu anonymové v internetových diskusích stvořili jinou: "Padaja." A teď když v americkém Austinu musel kvůli pádu v kvalifikaci na operaci klíční kosti, zaplnily zprávy o incidentu komentáře typu, že už by se na závodění měl raději vykašlat či že nemá v MotoGP co dělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92i43ř51í 49E18u53l64e71r 5428579636736

Jsou mládenci, u kterých je už od mala jasné, že mají předpoklady na mety nejvyšší. Jsou to tělesné a mentální dispozice. Pokud se takový jedinec dostane do správných rukou, ať už vlastní houževnatostí nebo náhodou (neradno podceňovat), dají se očekávat dobré, ne-li špičkové výsledky. V případě Abrahama mladšího se obávám, že se ty nutné vlastnosti úplně nesešly. Tak jako je život na Zemi široko daleko ve vesmíru ojedinělý díky obrovskému množství faktorů, které se tady sešly, tak i v případě špičkového sportovce je podobná souhra nezbytná. A jak jsem napsal, Padajovi v tomto komplexu vlastností cosi chybí. Vypadá to tedy, že špičkovým jezdcem asi nikdy nebude. Že by nás ale překvapil?

+1/0
1.5.2013 10:44

I98r78e90n96a 60P29l19a47c94h74e52t51k90o29v88á 1816774306490

ma pravdu. doma nemate ani mopeda, ale vsichni vite jak se na nem radi zpatecka :-P

+1/−1
29.4.2013 14:49

L70u66k92á36š 52H13a27r57t61m54a15n52n 7974482253203

Já nějak moc nenadávám, na motorky nekoukám...takže je mi to celkem fuk, kdo tam jezdí...ale chápu, že člověk má nějaké zaměstnání, které je lepší, když dělá rád. Proč se u toho ale tvářit tak, že to dělám pro lidi? Uvažoval jsem taky, kdo vlastně koho platí? Co si pamatuju Enge jezdil proto, že každý jeden závod za něj platil pan Charouz - něco uměl, ale ostatní byli dál. Jak je to s motorkama? Jsou všichni placení stájí nebo mjí vlastního sponzora, který sponzoruje a ukáže na toho, koho mají angažovat?

+2/−1
23.4.2013 21:50

J66a88r32o17s81l28a26v 97K55r47a76p96a 9666621455826

Karle, nenech se odradit. Nejsem motorkar, ikdyz temer zadnou GP v TV si nenecham ujit.  Samozrejme tobe, Lukasovi i Kubovi fandim a ma to uplne jiny naboj, kdyz se objevi na startu ceska vlajka. Typicka ceska vlastnost je zavist a take jakoby fandovstvi, ale pouze kdyz se dari! Ty pady samozrejme asi nejvice mrzi tebe, ale je to vrcholovy sport s max nasazenim. A co, ze to plati tata. Kdyz na to mas, jezdi dal. Ja jsem vdecny za kazdeho cecha v motorismu. Jsem spise fanda rally a v podobne situaci je i Martin Prokop. Taky vsichni ti "znalci" obcas na neho chrli spoustu nesmyslu. Kluci nereste to a jezdete dal. Holt nejlepsi muze byt jen jeden a to vas taky nesmi odradit.

+6/−2
23.4.2013 20:47

L59u79k43á33š 37H21a97r69t18m26a90n89n 7434292463973

aha, tak už vím...jinak s vámi, pane Krapo souhlasím. Kdybych koukal, samo, že jsem rád za Čecha. Koukám na basket a jsem hrozně rád, že je tam Veselka, byť se mu letos moc nedařilo...třeba příště ;)

+1/0
23.4.2013 21:53

J91i80ř73í 70V21a40l26a62c84h 3732201536560

No tož su asi blbec ale hlavně ty si borec radost se dívatR^

+6/−2
23.4.2013 18:54

M79i79r63e86k 52R17a25d87o44s76t42n60ý 5210197211206

;-)

0/0
23.4.2013 19:35

P10a16v65e14l 56K60r67ů69t63a 9190887688127

a viděl jsi ho vůbec někdy? Ta přezdívka sedí. Když poprvé v závodě zapráší kačírek, můžete si vsadit, že to byl Padája. Tož smůla, tatík to zatáhne. Když bude problém, tak se na okruhu v Brně zdraží a je to.

+4/−3
27.4.2013 19:50

M16i73l36a33n 59H63o68l 1212196781419

Nějak to psychicky nezvládá! Prostě je to tak, že abnormálně často padá! Nic proti němu, ale na světě je dost šikovnějších jezdců než je on, jenže nemají bohatého a všehoschopného tatínka...:-P

+13/−2
23.4.2013 18:10

M93a90r76e91k 38V93o77k78á15l 1536724635199

no tomu teda říkám sebevědomí až na půdu. Jesli si myslí, že na GP koukám kvůli němu ...;-D

+15/−3
23.4.2013 16:55

M46i89l74a32n 13T29á81b52o16r97s74k73ý 8354863847848

no jestli to nebude proto, že abraham senior platí přenosy. takže pokud nebude karel jezdit motogp, tak se u nás nic vysílat nebude;-)

+1/−1
24.4.2013 9:13

M61i55l40o94š 56F34i25a66l75a 2920701797932

Karel na tohle závodění prostě nemá, cítí to sám a je z toho samozřejmě nervozní. Má superbohatého tátu, který mu umožnil od mala jezdit na špičkové technice, a tak se naučil slušně jezdit na mašině. Asi lépe, než umí většina z nás, ale závodění je diametrálně jiná věc, než si vyjet u nás na silnici na výlet. A to zkrátka nezvládá. To je problém těchto finančně náročných sportů, že ti co mají bohaté rodiče a zázemí, tak reprezentují i když jsou v podstatě průměrní, zatímco ti se skutečným talentem si ke špici ani nečichnou, protože postrádají to, co je dnes ve sportu nejdůležitější a to jsou prachy na trenink a vývoj kupředu. Zdaleka to není jen motorsport. A k tomu, že by se na ně nikdo nedíval - to je hodně za hranou. Já například fandím už delší dobu Ianonemu a Marquezovi a Karlovi držím palce spíš jen okrajově, protože je Čech. No ale asi jsem blbec, co se dá dělat ....

+14/−1
23.4.2013 16:54

K90l32á11r30a 62V69o49ř26í77š46k85o75v22á 8210488691926

Hezky jste to napsal, virtuálně se pod to podepisuji :-) na Moto GP je radost se dívat hlavně díky borcům Rossiho a Lorenzova formátu. Jestli si Padája myslí, že ve chvíli, kdy přestane "jezdit", se přestanu dívat, je hodně mimo... Jsem ráda, že v takhle prestižní soutěži jezdí Češi, ale být něčeho takového součástí, ještě neznamená úspěch a glorifikaci. A proto jsem radši za nováčky Marquéze a loňského Bradla, kteří talent rozhodně mají.

+4/0
28.4.2013 7:35

P63e29t51r91a 30V67a21ň17k78o51v43á 4504174466522

takže pro panáčka (nebo padáčka?) jsou lidi kreténi a blbci ? ..... v tom případě mu přeju, aby trend jeho výkonů pokračoval dál :-P

+15/−2
23.4.2013 16:44

M88i80l35a14n 83T51á34b65o31r25s21k38ý 8614583697588

petro, vy vykazujete opravdu kreténské myšlení, nebo neumíte číst?:-/

+1/−4
24.4.2013 9:15

V12l54a37d32i76s26l73a48v 39K80o61p50e61c70k74ý 1442949776

Je to tady klasická plamenná diskzue dvou táborů, jedni ho budou hájit i kdyby nedojel jedinej závod, protože fanoušci. Druzí ho budou hanit i kdyby zajel sebelíp. Mě zajímaj fakta a výsledky. Faktem je, že se válí nejvíc, proč tomu tak je?:-) Kolik jezdců jezdí na profi úrovni z celého světa? Zase tolik ne, takže bejt tam průmer neni asi zase žádný velký umění. Argumetny typu že má motorku slabší, ok beru ale kdyby byl tak dobrej jak někdo tvrdí, myslim že by po něm sáhla stáj která by mu dala tu motorku lepší................ale každýho věc co si myslí

+3/−1
23.4.2013 16:09

M38i69c31h67a44l 88N78o77v27o36t97n51ý 8103779263926

Umění je se stát profesionálním jezdcem

+2/−4
23.4.2013 16:19

M72o90n14i90k24a 66K13y19n39c45l21o52v14á 9793633504

Snad nemyslíš, že se někdo chodí dívat na tebe ??? To by si fanoušek opravdu užil.. někdy jedno kolo, občas vůbec žádné ;-D a kecy o tom, že byl nováček v královské třídě, že si teprve zvyká, jsou taky k smíchu. Stačí se podívat na nováčka Marca M či loni Bradla.. Ti se rozhodně pořád ve štěrku neválí ...;-D

+16/−4
23.4.2013 14:35

J63o27s62e91f 29N42o33v69á87k 9873464957303

Zkuste si neco zjistit o MotoGP a kategorii CRT. I Marc M spadnul v treninku. ;-)

+2/−7
23.4.2013 14:44

M13o82n19i50k83a 53K80y70n13c73l47o54v64á 9633343594

nemusíš mě poučovat .. vím rozdíly.. taky nepíšu nic o tom, že nevyhrávál, jako MM ve své druhé VC. To že spadne se stane, ale rozhodně se neválí pořád... Navíc si nedokážu představit, kdyby mu dali Hondu třeba Marca... to by byla asi držka hned v první zatáčce... ;-D

+12/−3
23.4.2013 14:49

J43o65s73e31f 27N87o59v23á98k 9403804717713

Jasne, proste kecy. ;-) Na Ducati dojel loni ve Valencii 7. a Rossi 10.

+3/−8
23.4.2013 14:50

M67o54n78i25k71a 42K24y18n69c93l38o78v95á 9813563584

no to byl asi stejný omyl a náhoda, jako to jediné vítězství v Moto2 ;-D

+9/−3
23.4.2013 15:46

K28l81á86r67a 15V62o38ř13í40š56k80o64v31á 8900698541506

A vy jste se díval evidentně jen na tuhle VC :-D

+1/−1
28.4.2013 8:31

K88a41r12e78l 10E85n48d 6620261296572

Většina co se tady rozohňujou ví  o závodních motorkách kulový. Vůbec si neumí představit co to je jezdit v rychlostech přes 200, jaká je to gymnastika a pekelný soustředění. Občas se jedu podívat na naše mladý závodníky M. Gbelce, J. Mrkývku superjuniora, L. Simona ( všichni brňáci ), kteří jezdí špičkově od mala, tak je vidět po dokončení závodu, že toho mají plný kecky. Takže cože ! [>-]

+6/−11
23.4.2013 14:32

P13e37t87r18a 62V40a51ň81k62o89v83á 4984484266862

no a?

+8/−3
23.4.2013 16:41

V67l12a67d36i15s72l47a19v 50K41o66p26e25c12k86ý 1812669986

No já myslim, že se ty fanoušci dívaj na zcela jiné závodníky než na něj, i v televizi se zabírá řekněme prních deset míst, zbytek jaksi nezajímá nikoho:-) Možná trochu sebereflexe by neškodilo chlapče..................nechci tu shazovat jeho schopnosti ale on se v podstatě jen vozí, neřekl bych že závodí, závoděj jezdci který pravidelně jezděj o řekněme první šestku? To samé je F1 tam taky závodí řekněme 6-8 lidí, zbytek krouží. A jedna otázka na konec pro ty co by zase vytáhlli argument že je v tom co dělá v top dvacítce nejlepších : kolik že jich je na startu??? Kolik že lidí dělá tento sport na profi úrovni po celém světě?

+6/−4
23.4.2013 14:29

J21o83s82e52f 53N76o22v38á38k 9123684367503

Jste uplne mimo. Tezko muze jezdit prvni sestku, kdyz ma motorku zcela jine kategorie, tj. CRT. Je to jako kdyby v F1 jezdily 2 ruzne objemy ci vykony, taky budou ti s horsimi stroji jezdit az za temi s lepsimi. Cili on muze zavodit pouze s ostatnimi v CRT a tam jezdi v treninkach mezi prvnimi tremi! Ze zatim nedojel ci nejel zavod je zcasti smula zcasti chyba, ale zatracovat ho ze nezavodi je kravina a zvlast po tom poslednim padu, kdy prave zavodil.

+3/−5
23.4.2013 14:37

P27e79t60r 68S61v93o24b60o30d97a 4647505988223

Fajn, pobrečel si nad českými nešvary (s čím mimochodem plně souhlasím a dávám mu za pravdu). Ale nemyslí si snad, že je to, co momentálně předvádí úplně OK, to snad ne?? Že je to jen holt sportovní štěstíčko, co mu nepřeje.... tak to tedy opravdu ne. Měl by se trochu sebrat a zlepšit se. Nenašel jsem mezi těmi stesky nad zlými čechy i nějaké vyjádření pokory ke svému výkonu, že je to špatné. U Abrahámů zřejmě nemají ani špetku popela, a proto není co sypat na hlavu (?). No a pokud neví proč padá, je to tedy velmi špatné, protože tu chybu bude stále opakovat.... Tvářit se, že je všechno OK a že to jen škarohlídi plkají, to určitě není řešení...

+4/−1
23.4.2013 13:50

J98o84s64e46f 87N95o26v81á26k 9743834287243

Zatim to byly 2 zavody, loni v poslednim zavode dojel 7. a Rossi 10.

+2/−5
23.4.2013 14:38

Z82d38e59n18ě79k 47B72o40u75d96a 3310354229147

1) Když už si Abraham přečte internetovou diskuzi nebo anonym, tak by ho to mělo nechat zcela klidným, i když se dočte hovadiny. 2) Když ho to takhle vytočí, tak není mužem na pravém místě. 3) Souhlasím s tím, že hodně Čechů (možná větší procento než u jiných národů) je nepřejícných a zakomplexovaných a svou zaprděnost si vybíjí právě anonymy či v internetových diskuzích. Ale právě s vědomím tohoto se hloupé kritice z těchto zdrojů musím akorát tak zasmát. 4) Abrahamovi přeji, ať se mu daří!

+5/−3
23.4.2013 13:42

M14a96r32t61i53n 88H35o22r25a 4395275140882

Problém je, že po něm flusají lidi i adresně..... Na motorkari.cz je toho spousta.... Ta hlavní nevraživost vznikla, když on postoupil po jednom vítězném závodě v Moto2 do MGP a Lukáš pešek seděl doma bez motorky. Olej do ohně pak ještě přilil a všem mistrům světa v silničním motozávodění na čemkoliv z Buchláků nebo Dubé dodal argumenty někdejší Mistr světa MGP Stoner, když prohlásil v nějakém rozhovoru že nechápe proč jezdí nejvyšší třídu Abraham, když češi mají mnohem talentovanějšího Peška.....

No a letos asi mnozí čekali klid zbraní, ale ten nepřišel: přestože oba - Lukáš i Karel jezdí v rámci MGP seriál CRT, pořád má někdo potřebu Abraháma shazovat a porovnávat s Peškem..... Holt závist na možnosti a finanční zázemí dělá moc. Přitom to že u Abrahámů mají peníze není nějaká výhoda - ona je to NUTNOST. S penězma se jezdit dá, bez peněz nedá. Ostatně - Pešek je toho důkazem.....

+8/−3
23.4.2013 13:48

P62e31t62r 77S52v85o20b94o46d47a 4697145418293

Závist - tedy reakce na výsledky, to je jedna věc. Výsledky samotné a výkony na dráze, to je věc druhá a neoddiskutovatelná. Soudný člověk má poměrně jasný obrázek, že to není dobrý a že se musí zlepšit. To jsem ale od něj ještě neslyšel.

+3/−1
23.4.2013 13:52

J73o35s53e87f 48N65o70v13á76k 9213774607663

Tak i Karel chape sam, ze zacatek sezony je zatim nic moc, to mu nikdo nemusi rikat. Ale treba loni ve Valencii dojel na 7. fleku a Valentino Rossi na 10. A mel nekolik zavodu v TOP10. Jenze zvlast lidi co to vubec nesledujou si proste prectou par radku v novinach a musej hned flusat.

+4/−6
23.4.2013 14:35

M69i92c12h46a92l 49M29u68n51d23u75c68h 3563692287934

Ono číst ty hovadiny po celou dobu kariery ... to prostě jednou ven musí. Každá trpělivost má svoje meze.

+4/−3
23.4.2013 14:15

M11i85r24e83k 83R93a92d51o13s73t25n49ý 5950607591116

Může mi někdo vysvětlit, co ho vlastně ospravedlňuje jezdit tu soutěž? Jsou to nějaké národní výsledky nebo to, že má hluboko do kapsy? Jestli je to to druhé, tak je to Padaja.

+1/−2
23.4.2013 13:25

M40a17r58t38i75n 53H67o66r48a 4795535660122

On NEMÁ právě hluboko do kapsy - to jenom na upřesnění :-).... To že tohle jezdí je podmíněno získání superlicence a tu si musíte vyjezdit (vyhrál jeden závod Moto2 a jezdi v posledním roce tohoto závodění kolem pátého místa). To aby vůbec mohl naskočit do MS i v těch 125 (dnes moto3) musí začít na tzv divokou kartu, ale tu dostane jenom jezdec, který v ME vyčuhuje. I tam se ale většinou dostane jezdec přes divokou kartu a to z národního mistráku, kde ale musí být na špici. ME se dá vyhnout účastí v nějakém věhlasném národním mistráku jinde - nabízí se Německo a Španělsko, či Itálie.... Jinými slovy, cesta do MotoGP je dlouhá a trnitá. Urychlit ji umí pouze nezměrný talent (Marquez)..

...

Chápu ale, že tohle všechno je pro Mistra světa v Gaučingu pod jeho rozlišovací schopnost. Rozumím tedy té kravině co jste tu napsal....

+8/−8
23.4.2013 13:36

M74i71r96e23k 43R58a27d75o74s51t85n19ý 5180537501456

U nás se říká, že když má hluboko do kapsy, tak jí má pěkně naditou. Zkus si nacpat kapsu penězma. Jiný kraj, jiný mra ... Ale i přesto díky za reakci z které chápu, že “divoké karty“ jsou tak trochu vstupenkou. A on má talent nebo divokou kartu?

+3/−2
23.4.2013 13:43

M55a52r11t26i25n 19H55o38r20a 4445725190692

On si talentem doma a v Německu musel tu kartu před léty nejdřív vyjezdit.... Pak chytil příležitost za pačesy a jezdí to dodnes.... 

PS: s tou kapsou je to asi krajem. A vy jste z nějakého exotického. Všude jinde je to tak, že pojem "mít hluboko do kapsy" znamená že tam honíte poslední groš..... Zkuste nějaký slovník.

+5/−5
23.4.2013 13:52

P26a27v54e23l 96M46a71y 7494760975469

Snívaje s nami.

+1/0
23.4.2013 13:54

P25a51v23e40l 83M85a89y 7444580225969

Trepeš Karel nikdy nejazdil na ME. A na majstrovstvách českej republiky bol len raz na 3. mieste v roku 2004 v kategórii do 125 cm³. Hneď potom v roku 2005 už jazdil MS do 125 cm³. Tak že nikde nevyčuhoval a aj tak môže jazdiť MS.

V 125kách získal v roku 2006 8 bodov a v roku 2007 už jazdil v 250 ccm. Tak že zase nejako nevyčuhoval. 

Tak že dôvod prečo jazdí v MS je ten, že jazdí za tím "Cardion AB Motoracin", ktorého majiteľom je Karel Abrahám starší, čiže jeho otec.

Ale j úplne jedno prečo jazdí MS. Ak na to má a baví ho to.

+10/−2
23.4.2013 13:52

M43i97r23e10k 57R56a87d66o14s47t81n13ý 5650817681906

Děkuji. Tohle jsem si myslel. A on tady pořád bude Padaju obhajovat :-)

+3/−1
23.4.2013 13:59

P62a40v53e98l 82M13a33y 7274770925139

Stačí s prečítať toto:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Karel_Abraham

a potom toto

http://en.wikipedia.org/wiki/Cardion_AB_Motoracing

0/0
23.4.2013 14:06

J25o78s60e86f 28N35o66v14á56k 9783974327703

Ono hlavne neni treba aby ho cokoliv ospravedlnovalo. :-P Staci mit penize a nebo vyjezdit neco v nizsich kategoriich a na zaklade toho lehceji sehnat penize od sponzoru. Cili penize jsou potreba tak jako tak. Karel jezdil v Moto2 dobre, jeden zavod vyhral a pulku sezony jezdil v TOP10, takze urcite neco umet musi. I loni dojel v poslednim zavode o 3 mista pred Valentinem Rossim.

+2/−4
23.4.2013 14:43

M91a30r20e79k 20D13o40s37t28á14l 1302527954817

tuším, že to bylo konkrétně 7. a 10. místo, že? :)

+1/0
23.4.2013 18:11

B53o44h25u20m76i39l 77F94l62a88n68e31l26k46a 8558122863154

No, nezaznamenal jsem nějakou větší kritiku na Kubu a Lukáše. Naopak hlavně Lukáš si myslím vede zatím velice dobře vzhledem k tomu, že byl dlouho mimo a motorku má špatnou, ne-li jednu z nejhorších. Ale Karel "Vozembouch" Abraham musí být soudný - za to, co dlouhodobě předvádí ho lidi prostě chválit a plácat po ramenou nemůžou..

+10/−3
23.4.2013 13:19

J60o54s75e22f 20N12o17v97á81k 9103834517413

Dlouhodobe jsou prvni 2 letosni zavody? Loni v poslednim zavode dojel na 7. miste, o 3 mista pred Valentinem Rossim. A Rossi se taky 2 roky placal s Ducati a flusaci na nej nadavali uplne stejne jako na Abrahama ty dva roky.

+2/−4
23.4.2013 14:46

B81o96h81u70m32i13l 44F82l21a92n61e52l25k26a 8318442183214

Ok, Velemu nevyšel jeden závod, ale z tohohle miniúspěchu věčně žít nemůže. A že byl Rossi pod stejnou palbou kritiky, jak vozembouch to snad nemyslíte vážně?! Byl jste někdy na nějaké velké ceně nebo viděl jste jí alespoň někdy v TV? Abrahamovi přestávají fandit i češi (podle vozemboucha blbci), ale jde tomu sám výkony a podobnými řečmi naproti..

+2/−1
24.4.2013 8:40

D80a57v28i65d 89P30r97a67ž12á98k 6744322782226

Typicky Čech umí pouze kritizovat jiné. A to ještě špatně :-P

+2/−4
23.4.2013 13:05

J62a15n 26K88o43t48y72z41a 3647127261716

To je zase řečí u Abájů... Na co se asi tak lidi budou koukat... Snad ne na Abáju, který v prvním kole letí přes řídítka a drhne zadkem štěrk v kačírku? A pak to můžeme vypnout, protože náš Abája už je na cestě do špitálu? Kdepak Abájo, kvůli tobě na to nekoukáme, nás zajímá kdo na konci závodu vyhraje a ne ten, kterýho v tu chvíli ještě dávaj dohromady na pooperačním...;-D

+10/−2
23.4.2013 13:05

R63o28m58a58n 91N80o59v64á74č39e60k 6345782264795

Miloš Zeman to říkal už dávno v Hyde parku, že diskuze nečte, protože je na nich moc velká koncentrace zakomplexovaných idi... Tak bych doporučoval klukům to stejné. R^[>-]

+6/−3
23.4.2013 12:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze