Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Woods si na Masters zavařil, kvůli prohřešku mu hrozila diskvalifikace

Slavný golfista Tiger Woods si sám výrazně zkomplikoval cestu za triumfem na turnaji Masters. Světové jedničce hrozila dokonce diskvalifikace, nakonec však za pochybení na patnácté jamce ve druhém kole Woods obdržel dvě trestné rány. Na vedoucího Australana Jasona Daye tak ztrácí na děleném dvacátém místě pět úderů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a24n 94P98o98š30t11a 4616559259153

kdyz uz jsme u pravidel - nevidel jsem tu pomalou hru Cinana. ale co Garcia pri jeho rane ze stromu? tam bych mu trestnou za pomalou hru dal skoro jiste. ale bylo to pro divaky...

0/0
14.4.2013 18:03

J48a63n 52P24o95š28t66a 4466339759493

takze si to shrnme - Tiger ve skutecnosti zadne pravidlo neporusil (jmenovite c. 26, hra z puvodniho mista). to bylo jeste behem jeho kola prezkoumano souteznim vyborem a potvrzeno. pak se nestastne vyjadril do medii, ze poodstoupil o 2 yardy (a tedy chtel umyslne porusit pravidlo 26, i kdyz se to ve skutecnosti nestalo...). tim se zjevne provinil proti duchu hry, nicmene soutezni vybor na zaklade pravidla 33-7 rozhodl, ze nebude diskvalifikovan, ale "pouze" dostane 2 trestne (a tady si nejsem jisty za co a na zaklade ceho). kazdopadne "v duchu hry" se to myslim da povazovat za rozumne rozhodnuti (muj nazor)

0/0
14.4.2013 18:01

V81l73a93d65i70m92í81r 93H46r72u20b86ý 1394191547362

Zjevně nešlo o úmysl porušit pravidla (před x kamerami a stovkami diváků na místě - tomu přece nikdo nevěří), jinak by o tom ani nevykládal novinářům na tiskovce. Tiger není blbej a pravidla dropování musí dávno dobře znát, takže určitě nedropoval podle varianty "na původním místě", spíš to vypadá, že si vybral možnost dropovat na spojnici "jamka - vstup míčku do vodní překážky" a při tom zklamání z nešťastné předchozí rány si neuvědomil, že míček v tomto případě do překážky nevstoupil ze strany ferveje jako při běžném  "utopení" (v tom případě by jeho drop byl v pořádku), ale ze strany greenu a v úplně jiném směru. Trest dostal po zásluze, že ho nediskvalifikovali je IMHO taky správné, protože pravidla neporušil úmyslně - v tom měl kliku, protože ještě před pár lety by pravidla nic jiného než diskvalifikaci neumožňovala (řeč je o turnajových pravidlech USGA, která nejsou zcela shodná s "normálními" pravidly golfu).  

.

Co se týká toho "co nejblíže místu původního odpalu", to je v pravidlech proto, že často nedokážete ani při nejlepší vůli to místo původního odpalu určit přesně. Prostě zahraje ránu, sledujete let míčku, při tom třeba i kus poodejtete abyste lépe viděli a ono to skončí ve vodě. A teď hledejte, odkud jste přesně hráli. Markovátko tam není, divot taky vždycky nevyseknete, takže proto se dropuje "co nejblíže" a je to tak v pořádku.

+1/0
14.4.2013 10:45

T95o11m22á90š 71H24á28j82e91k 9192594317124

Tiger chtěl hrát z původního místa! Sám to řekl a navíc i řekl, že si míček úmyslně spustil dále, než mu nařizovala pravidla. Už nechápu to, že hráč jako je on si toto neuvědomil. Podle pravidel golfu měl být diskvalifikovaný (pravidlo 6, Odst. d).  To, že ho soutěžní výbor nediskvalifikoval bylo jen kvůli sponzorům a divákům;-) Rozhodnutí, k výše uvedenému pravidlu zde nelze v žádném případě uplatnit, protože šlo o úmysl spustit míček jinde a vylepšit si tak pozici pro další ránu (nechtěl zahrát tu samou ránu, proto spustil míč o 2 yd vzadu).

0/0
14.4.2013 13:21

F72r46a13n63t65i29š39e38k 15J47o17s25e82f 8155285196537

jak uz jsem psal dole, ve skutecnosti tiger dropnul podle pravidel na stejne misto odkud hral prvni ranu a ne o 2 yardy dal (jak tvrdil v rozhovoru), coz je zrejme z tohoto rozboru

http://www.augusta.com/masters/story/blog/woods-receives-2-shot-penalty-stays-tournament

trest tedy prisel jen na zaklade jeho rozhovoru v televizi, ackoli pravidla ve skutecnosti neporusil. takze by diskvalifikovam nemel, teda aspon ne podle toho pravidla 6d. no je to trochu vic zamotany nez se zda. neznam pravidla presne takze nevim jestli umysl porusit pravidla znamena i automaticky poruseni pravidel, i kdyz k nemu nedoslo?

+1/0
14.4.2013 15:36

T96o86m98á27š 53H55á61j60e30k 9982804847154

No, tak teď je to zamotané ještě více;-) Podle rozboru (Váš uvedený odkaz) spustil míč podle pravidel, tudíž neměl ani dostat ty dvě trestné. Bez ohledu na to, co tvrdil na tiskovce;-) Nikdo nemůže být trestán za něco, co sice chtěl udělat ale neudělal. Souhrnem: pokud porušil pravidla, měl dostat dvě trestné, pokud si je nezapsal do skorekarty a tu podepsanou odevzdal, měl být diskvalifikován. Pokud pravidla neporušil, neměl dostat ani ty dvě trestné. V každém případě je to špatně:-)))

+1/0
14.4.2013 19:49

F48r89a18n56t43i19š53e66k 10J80o49s87e88f 8855385856537

v pravidlech je ze musi mic spustit "co nejblize mistu" jak nekdo dole napsal. zajimalo by me jak se urci "co nejblize". je to dost relativni pojem, pro nekoho to muze byt 10 centimetru, pro jineho 3 metry. ta definice stoji trochu na vode. samozrejme, tiger priznal ze dropnul jinde, ale to ted neresim.

0/0
13.4.2013 21:39
Foto

P15r74o84k14o19p 42V76a56n21t84u81c63h 2847432331885

Je to hodně relativní pojem a je to tak asi proto, aby hráči necítili povinnost, že si musí míček postavit přímo do vyseknutého divotu. Nicméně Tiger si trochu zavařil tím, co řekl v rozhovoru, tedy že schválně poodstoupil a získal tím výhodu v tom, že mohl zahrát úplně stejnou ránu a míček tak mohl dopadnout na green ještě před vlajkou. Rozhodčí už totiž rozhodli, že se neprovinil, ale pak to začali projednávat znovu a hovořili o projednávání podle videa. Zase tam byl podnět nějakého rýpala z gauče od televize.

Nicméně fotka na tomhle odkazu (http://www.augusta.com/masters/story/blog/woods-receives-2-shot-penalty-stays-tournament) by naopak hovořila o tom, že rozhodně nehrál o 2 yardy mimo, tak už teda nevím...

+2/0
13.4.2013 21:47

T24o38m59á81š 73K61a60p18l72a57n 8973199403253

Nebyly to nakonec ani ty 2 yardy co řekl novinářům, ale přesně jak píšeš - šlo o to, že tím získal výhodu, resp. udělal to proto, aby získal výhodu. Ta definice co nejblíže místa je jasná, jinak by dropovali do divotu což je nesmysl.

Ty dvě trestné odpovídají, je fajn, že se za chybu ve scorekartě nevyhazuje, ta se prostě někdy stát může a na utkáních typu Masters, kde je u každého odpalu komisař a vše natáčí kamery je to prostě nesmysl.

+1/0
13.4.2013 23:38

T68o17m55á55š 23K75a75p71l70a43n 8963719603543

tak zrovna právě teď to Tiger potvrdil a jasně řekl že jasně souhlasí s penalizací, že udělal chybu, že to jsou prostě pravidla a s těmi se nediskutuje a za ně je tahle penalizace.

0/0
14.4.2013 0:17

T68o33m75á91š 35H59á39j14e63k 9342924957114

Ono to je všechno trochu jinak... Rozebereme si situaci ještě jednou. Zahrál do grýnu, skončil ve vodě (1 trestná - kterou si zapsal) Rozhodl se hrát z původního místa, spustil míč a do hrál jamku. Po odevzdání scorecard se zjistilo ( až na tiskovce), že hrál z nesprávného místa. Správný trest jsou dvě trestné rány, které nakonec obdržel, ale hráč musí hrát ránu ze správného místa, což on neudělal. Tudíž vlastně nedohrál jamku. Odpálením drajvu na další jamce to vlastně potvrdil. Tudíž podle pravidla 6, odst. d, za odevzdání nesprávného výsledku měl být diskvalifikován. Otázkou je spíš to, co dělali všichni ti rozhodčí, kteří jsou nominovaní na Masters. Je tu hlavní rozhodčí. Na každé jamce je další rozhodčí, z každým flajtem jde rozhodčí, navíc je zde televizní přenos... Je jasné, že Tiger spustil míč dále úmyslně, aby byl o tuto vzdálenost při stejné ráně kratší... Takovéto situace se mají řešit ihned, aby k tomuto nedocházelo. Navíc to bylo zjištěno až někde na tiskovce, nebo na popud tv diváka, což si myslím je nesmysl a už by se to nemělo řešit. Další diskuzí je to, jestli zná Tiger pravidla a neví, že nemůže spustit míč jinam, než mu pravidla dovolí.

0/0
14.4.2013 9:15

D37a16v98i12d 61B86ö14h38m 2367499183678

Mohl by mi někdo napsat, jaké měl další možnosti.

Využil tu, že hrál ze stejného místa jako první ránu plus dostal ránu navíc za to, že míček skončil ve vodě, že?

+1/−1
13.4.2013 19:18

T61o27m79á41š 87K30n29a91i37f41l 6803310487790

Jak píšu níže. Rozhodl se hrát z toho samého místa. Jedna rána byla za vodu, a druhá trestná byla za to, že tu opakovanou ránu odehrál ze špatného místa.

možnosti byly následující: mohl odehrát z místa, kde míč překročil hranice vody (čára na zemi), mohl odehrát z jakéhokoli místa vzdálenějšího, za předpokladu, že toto místo bude na prodloužené spojnici jamky a místa, kde balon překročil hranice vody, a nebo opakovat ránu z původního místa.

0/0
13.4.2013 19:46
Foto

P36r60o44k24o59p 53V84a69n75t69u19c55h 2927422331145

Máte v tom chybu - za vodu dostal trestnou ránu, kterou hned zapsal, za hru z nesprávného místa pak dostal další dvě, nikoli jednu. Navíc z těch vámi zmíněných možností jedna neplatí - nemohl hrát z místa, kde míč překročil hranici vodní překážky, protože míček šel do vody směrem od greenu a nebyla by splněna podmínka hrát na spojnici jamky a tohoto místa DÁLE od jamky. Teoreticky by ještě mohl hrát míč, jak leží (bez trestné rány), ale míček byl v hluboké vodě, takže tahle možnost taky odpadla. Takže prakticky mohl hrát 1) znovu ze stejného místa, 2) ze zmíněné spojnice, 3) z drop zóny.

+1/0
13.4.2013 21:10

T59o64m24á73š 54K27n51a82i44f41l 6643630307160

Af trestné rány... Mate Samozrejme pravdu. Psal jsem to za pochodu a jedna rana mi vypadla :)

+1/0
13.4.2013 21:17

J67a29r74o10s51l88a78v 82M64o47u91k91a 3189347485542

Nick Faldo to trochu přehnal...:-)V

+3/0
13.4.2013 18:17

O95l24d41ř71i27c16h 76B30í37l52ý 7258135584946

a v čem ?

0/0
13.4.2013 18:26

J32a78r12o55s93l18a13v 13M62o50u49k22a 3719327655292

..."Tohle ulpí na jeho kariéře a odkazu"...tato jeho věta se mi nelíbí!!!:-)V

+9/0
13.4.2013 18:37

O78l95d85ř29i98c91h 46B24í38l46ý 7908325834486

no a nenaběhl si sám Tiger, nejdřív tvrdí jak se pravidla musí dodržovat a pak tohle. Golf není žádnej holubník :)

+1/−1
13.4.2013 19:17

M39i82c60h84a45e45l 96M98r30á44č90e55k 3745299100949

Nick asi Tigerovi závidí Lindsey nebo tituly, jinak si to vysvětlit nedokážu. Rozhodčí udělili trest, Tiger si ho odpykal a tím pádem je teď naprosto čistý. Jestli Nick myslí, že to, že si dal Tiger míček o dva yardy dál od jamky, když nezískal výhodu, nějak zásadně pošpiní jeho kariéru nebo odkaz, zvlášť když se Tiger sám přiznal a odpykal si trest, tak je dost mimo.

+4/0
13.4.2013 19:44

T50o56m51á41š 65K94n14a65i58f18l 6503640647710

No .. ono tohle je dost elementární pravidlo, které se každý golfista učí při druhý hodině golfu. Není to situace která se tuším opět tigerovi (nebo to byl někdo jiný?) povedla letos v zimě v dubaji, kde zvolil špatné místo pro hru z roughu (v kombinaci s pískem ... ) a nebyla úplně jednoznačná. Proto je kolem toho takové "vzrušení".

Protože golfu zjevně moc nerozumíte, tak pro český sport - je to stejné, asi jako kdyby Rosický veřejně přiznal, že neví, co je to ofsajd.

0/−2
13.4.2013 19:48

M33i64c72h79a89e64l 75M36r34á65č98e43k 3155409540789

Rozhodně mě bavíte, sport je něco na čem si zakládám. To, že pravidlo existuje nepopírám, že je elementární, to chápu, ale to neznamená, že s ním musím souhlasit. Tiger ho porušil, ale trest si odpykal, je čistý a podobné výlevy jako Faldův jsou spíše než cokoliv jiného přes čáru.Vy očividně zase moc nerozumíte psanému textu.

+1/−1
13.4.2013 20:16

T91o50m72á81š 94K59n65a88i44f73l 6343520447790

Promiňte, ale hloupé žvaníte. Asi tak stejně, jako kdybych přišel k curlingu, a při naproste neznalosti pravidel začal vykřikovat neco ve smyslu, ze pravidla počítání skóre jsou špatná.

0/−3
13.4.2013 20:20

M80i35c74h65a71e21l 65M20r52á72č69e83k 3575189350359

To nemáte co říct, že se uchylujete k nadávkám? No nic, takoví šašci, mi za to nestojí, a nechápu, proč se chlubíte tím, že nerozumíte curlingu a podle předchozího příspěvku ani fotbalu. Jestli se Vám čistě můj názor, že pravidlo je v jednom aspektu špatné, připadá jako trapný výlev, tak se vraťte do totáče, tehdy pro jiné názory taky nebyl prostor. A protože nechci přijít o důkáty kvůli někomu jako Vy a nechci aby tohle bylo smazáno, tak mi jděte k šípku.

+1/−1
13.4.2013 20:26

T50o34m72á17š 44K68n69a14i15f44l 6303980547470

Koukam, ze vy budete sportovec teoretik gaucista :):)

0/−3
13.4.2013 20:30

O29l95d54ř98i90c43h 70B92í74l44ý 7368285804886

co to tady předvádíš ? :D:D:D Žádné nadávky tu nezazněly, jen názor na tvoje znalosti v oblasti golfu

0/−3
13.4.2013 20:45

T33o85m33á40š 47H19á10j26e17k 9752194767304

Dobrý den pane Mráčku, je jisté, že zde začíná být horko. Ovšem musím souhlasit s panem Novákem. Tiger v tomto případě jasně ukázal (i v jiných případech), že nezná základní pravidla. Pokud někdo úmyslně spustí míč jinam, než má, aby získal výhodu, což byl Tigerův úmysl (sám to přiznal). Měl odejít s trestem diskvalifikace, podle pravidla 6. Odst. D. (Odevzdal špatný výsledek). On totiž vůbec tuto jamku nedohrál, protože hrál z nesprávného místa a svoji chybu nenapravil (pokud by ji ji napravil, nic by se nestalo, dostal by jen dvě trestné, za hru z nesprávného místa). To, že mu to nakonec soutěžní výbor udělil jen dvě a ne disk, je asi správné rozhodnutí, že se nejednalo o vzdálenost, při které získa znatelnou výhodu. V případě, že golf sledujete pouze v TV, je jasné, že nebudete mít takové znalosti jako aktivní golfisté, a budete obhajovat svého oblíbeného hráče. Doufám, že jsem se Vás příliš nedotkl a vysvětlil vzniklou situaci.

0/0
14.4.2013 9:34

V39l44a72d65i27m89í56r 28H70r92u23b46ý 1424591157972

Jak jsem psal výše, pravidla tiger určitě zná, a že by vědomě zkoušel podvádět před tolika kamerami a diváky, tomu přece nevěříte ani vy sám.

.

Na 99,9% šlo z jeho strany o drop na spojnici "jamka-vstup míčku do vodní překážky", jen si v tom zklamání z předchozí rány neuvědomil, že místo vstupu míčku do překážky neleží na hranici fervej-vodní překážka, ale až na druhé straně u jamkoviště (a tedy i ve zcela jiném směru).

.

Kdybyste golf nesledoval jen v televizi, tak byste jistě měl i nějaké znalosti z reálné hry a věděl byste, že tohle se prostě občas stává.

0/0
14.4.2013 10:56

T53o36m54á44š 83H79á73j96e20k 9972374397534

Pane Hrubý, nechápu, kde jste došel k závěru, že sleduji golf pouze v televizi. Golf hraji něco přes deset let, mám HCP 6,4; dále mám licenci rozhodčího III. třídy a jsem trenér golfu III. třídy. To je jen reakce na to, že podle Vás sleduji golf jen v TV. V žádném případě nešlo o situaci, kdy se Tiger rozhodl hrát ve spojnici jamka, a místem, kde míček překročil vodní překážku. To bylo v trochu jiném úhlu;-) Ale Tiger si úmyslně vylepšil pozici spuštěním o 2yd dále, než měl. Oba víme, že si tím nic nevylepšil, ale podle pravidel golfu ano. Toto nebyl omyl, ale úmysl porušit pravidla a nebo neznalost pravidel. Měl být diskvalifikován!

0/0
14.4.2013 13:42

F85r76a77n60t97i97š36e56k 54J78o10s20e95f 8205495906807

to prave neni uplne pravda - jak ukazal tento rozbor zaberu z obou ran

http://www.augusta.com/masters/story/blog/woods-receives-2-shot-penalty-stays-tournament

tiger naopak dropnul mic prakticky na stejne misto a pravidla ve skutecnosti neporusil. je otazka proc rikal ze dropnul o 2 yardy dal...

0/0
14.4.2013 15:27

T42o21m55á89š 62K40n35a95i55f42l 6343730377870

A mimochodem, co kde vykládá Faldo , je mi šumák. Reaguji na vaše trapne výlevy o tom, ze zrovna toto pravidlo je spatne.

0/−2
13.4.2013 20:21

L45u69k50á91š 41H25a47r15t12m60a28n53n 7264582333433

Já myslím, že by na tom něco bylo, kdyby už dávno nespadl z lopatky férového, moudrého a čestného Afroameričana a výborného sportovce...jeden malý škraloup víc nebo míň, to je fakt jedno...

+1/0
14.4.2013 0:03

D88a92v63i97d 52B47r76y23c59h80t32a 3279736342976

To máš za Lindsey.

Ta má být totiž moje. ;-O

+2/0
13.4.2013 18:17

J68a19n 18M58u27c63h94a 8119856772806

;-D;-DR^

0/0
13.4.2013 19:18

T91o12m73á13š 16B90r17a61b77e35c 2318896215326

Plakáty na zdi a pravá ruka, pokud nejsi levák, ti musí stačit :-P;-)

0/0
13.4.2013 20:56

O19l69d68ř23i50c23h 16B43í51l19ý 7948975944386

Kdo jinému jámu kopá, sám do ní.....na Tigera došlo hodně rychle

+4/−8
13.4.2013 18:04

J42a12k25u82b 16K49o73r72e16k 3689725691497

divne...neznam presne pravidla, ale kdyz nejsi bliz jamce tak muzes bejt klidne 100 yardu za poslednim mistem odpalu ne?

+1/−4
13.4.2013 17:00

T47o12m18á56š 86K97n87a57i49f53l 6863780437390

No, ne. Tu ránu může hrát (mimojiné) jakkoli daleko, ale z místa, které leží na prodloužené spojnici jamky a místa, kde míč přeletěl hranici vody - a nebo může hrát z místa, které je co nejblíže místu, odkud šla původní rána (prostě ránu zopakuje). Ani jednu z těchto možností nesplňuje řešení, které zvolil - čili že hrál o dvě stopy dál.

+3/−1
13.4.2013 17:09

M81a16r74t18i77n 58V14o46j94á29č80e25k 9482258508967

otázka je jaké pravidla mají na PGA tour tam můžou být odlišnosti oproti běžným pravidlům

0/−2
13.4.2013 17:32

T97o73m12á21š 97J85e64l21í16n49e54k 3847559336809

Profesionálové opravdu mají trošku jiná pravidla oproti amatérům, což je ve světe sportu poměrně unikát. Ale v tomto případě jsou pravidla shodná a přesně, jak říká výše pan Novák, Woods hrál dle pravidel "ze špatného místa".

+3/0
13.4.2013 17:59

T52o33m43á97š 63H38á20j67e33k 9532284317914

Pravidla jsou jen jedny a platí pro všechny hráče (amatéry i profesionály). Ale ještě existuji "rozhodnutí" k pravidlům, podle kterých se v určitých případech nemusí trest udělit, nebo naopak může.

0/0
14.4.2013 19:56

M18i70c57h89a58e74l 50M75r80á57č74e70k 3105349620919

Pravidla jsou pravidla, ale stejně mi nějak uniká logika této věci, mohl hrát klidně ze vzdálenosti o dobrých 50 metrů menší a nic by se nestalo, ale když si stoupne o dva yardy dál, najednou je to průser. Že mu naopak neubrali dvě rány, za to, že trefil vlajku, která mu tam zavazela nebo sprinkler, díky kterému skončil za greenem na dvanáctce. Rozhodčí na Masters se včera zkrátka vyznamenali, první dali penalizaci za pomalou hru poprvé po dvaceti letech a zrovna čtrnáctiletému klukovi na předposlední jamce a pak o dvě rány srazí největší hvězdu a favorita. Aspoň vidíme, že blbci nepískají jenom v našich končinách :D

+1/−3
13.4.2013 17:55

T12o80m64á52š 95J47e26l83í86n40e39k 3747309836899

Ač Vaše přání chápu a z hlediska nezaujatého diváka jsou logická, tak pravidla nic takového neumožňují. Ve všech případech rozhodli správně. Samozřejmě těžko hodnotíme penalizaci za pomalou hru, protože jsme u toho nebyli. Ale ze své vlastní zkušenosti mohu říct, že kdyby všichni golfisti hráli jen poloviční rychlostí, jako profesionálové, tak bychom na našich hřištích nepotřebovali lavičky...

+4/−1
13.4.2013 17:58

M15i76c92h62a25e89l 79M43r79á51č33e76k 3615439730119

Pravidla nic takového neumožňují už 20 let a přitom se to ani jednou nestalo, takže bych řekl, že to pravidla mnohem spíše umožňují, než ne. Kdyby to rozhodnutí neudělali, tak by se jim, ani nikomu jinému nic nestalo, stejně tak jako poslední dvě dekády. Ale to, že to udělali na Masters, čtrnáctiletému klukovi, která hraje poprvé v Americe a zrovna na nejposvátnějším hřišti na světě, na předposlední jamce, za nějakých hloupých pár minut, když chodí pětatřicetiletí profíci, kteří to zdržují o hodiny a dělají to tak už roky, to je jedině ostuda. A to není přání, to je fakt, který jsem si nevymyslel.

+6/0
13.4.2013 18:02

M45i17c85h68a11e32l 82M74r34á82č26e60k 3835549660849

Zkrátka, ačkoliv jejich rozhodnutí má oporu v pravidlech, tak stejně jako to u Tigera bylo špatné. V Tigerově případě je to možná špatně formulované pravidlo

+1/−1
13.4.2013 18:06

T75o79m80á18š 83K43n82a58i32f38l 6413740437140

Ne, v tigerově případě je to pravidlo formulované naprosto přesně, neumožnující jakýkoli jiný výklad. Tohle byl nějaký zkrat tigera .. stane se.

+1/0
13.4.2013 18:57

M52i81c51h32a52e15l 29M60r16á39č51e20k 3455649160359

Nemyslím "špatně formulované" jako nejasné, ale jako kravinu, protože nevidím důvod, proč by si na 150 yardů (nepamatuji kolik přesně to bylo) nemohl stoupnout na 152 yardů, když tím v tomto případě nezískal absolutně žádnou výhodu, spíše naopak.

0/0
13.4.2013 19:13

T75o93m75á52š 94K53n58a39i27f85l 6843560377350

ta pravdila jsou takto formulována posledních cca 100 let.. nespekulujte nad tím. prostě to tak je.

0/−2
13.4.2013 19:14

M87i78c32h52a40e93l 18M77r35á16č78e45k 3385709710299

:D tohle je dost demagogický argument, takhle bychom se nikdy ze středověku a ideálu "země středem vesmíru nedostali". Já nad nimi nespekuluji, já jsem pouze označil toto rozhodnutí sudích jako špatné. A tak to prostě je.

0/0
13.4.2013 19:39

T37o57m82á38š 61K87n78a89i54f23l 6633650477940

Rozhodnutí sudích v případe Tigera se nedá nic vytknout. bylo naprosto v pořádku.

0/0
13.4.2013 19:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze