Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

My vabank jezdit nebudeme, říká nejlepší český pilot na Dakaru

Odcházela mu elektrika na voze, několikrát prorazil pneumatiku, zlomil řadící páku. Přesto se podruhé za sebou stal nejlepším českým účastníkem Rallye Dakar. "Hlavně že jsme dojeli v pořádku do cíle," říká pilot tatry Martin Kolomý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M77i60c35h68a82l 37N30e40z47v66a24l 9553594934

Jednomu se to muze zdata vabank, druhemu ne. Mozna se to zda, ze jeli vabank, ale byly rychlejsi a obsadili bednu. Jinymi slovy, mozna o trochu vic zavodili, ale to se na zavodech dela. Spolehat se na to, ze ostatni naberou ztratu poruchami apod. neni taktika viteze.

Tak ci tak, Kolomy super vysledek, a Loprais ... az se mu jednou postesti a nepotka ho nejakej karambol ci vetsi porucha, tak to vyhraje R^

+1/0
21.1.2013 11:17

M17a91r82t89i91n 31M96o39t10y45č58k22a 6541437407974

Tahle taktika nemá šanci na úspěch, když pokud dojedou do bivaku, tak tam postaví skoro "nový" auto. To by se museli zásadně změnit pravidla, co se smí a nesmí měnit a jaký za to budou případně penalizace, aby se to zase přiblížilo z5 k těm vytrvalostním závodům, kde nemusí nutně vyhrát ten nejrychlejší na trati, ale ten kdo pojede rychle a zároveň šetrně k technice. A k Alešovi. Letos měl na vítězství, na to že jel se starým autem to byla paráda, jak naháněl deRoye a Kamazy. Uvidíme za rok, až pojede s fungl novým jamalem. Hodně už naznačí SilkWay v létě jak na tom to auto bude...

+1/0
21.1.2013 11:36

M89a85r75t96i75n 61H26o72r72a 4115465650902

Ale samozřejmě musíš jet hop nebo trop! Tohle se jinak vyhrát nedá! DeRoyovi byli schopni poskládat nové auto v bivaku... ale přesto NEVYHRÁL! když se ti to sypne na trati, nepomůže ti žádné zázemí. Lopraisovi by ale pomohlo - stačilo za 5-10-20 minutek přehodit baterku z druhého auta rychlé asistence a vyhrál by.... Jenže takováhle banalita se většinou nestává. Když se to začne sr.t, tak v 90% případů pořádně....

0/0
21.1.2013 11:58

S95l90a21v68o98m66í31r 55S93t14é53b38l47o 2603886204695

No nevim jestli se za vyhodu velkeho tymu da oznacit to, ze vsichni dojedou. Nemelo by to byt tak, ze prave ve velkem tymu jede tymova jednicka nadoraz? Prave s urcitym rizikem, ktere si muze diky velkemu tymu dovolit?

0/0
21.1.2013 11:17

M82a85r10t49i75n 37H78o62r28a 4555755190272

Na to ale musíš mít v takovém týmu:

1. auto

2. jezdce

3. koule....

....

0/0
21.1.2013 11:23

M89a84r40t48i13n 54H46o53r54a 4765185520942

...... nikdy nezapomenu na CrossCountry - slovenský enduro mistrák 2001, druhý závod ve Velkém Rovném. Startovalo se dolů u fotbalového hřiště. Na mezích lezly první petrklíče, ale nahoře na hřebeni byl ještě místy sníh a v jednom úseku bylo v lese ve sjezdu brutální ledové koryto. Takový Milan Baroš (neplést s fotbalistou) by mohl povídat....... 3/4 tratě byly strašlivě rozbahněné a celá ta trať byla hotový očistec.

S ostravákama tam přijel chlapík s obstarožní Hondou XR400 - říkejme mu třeba Vojta...... XR je vlastně turistická motorka. Nechtěl ani jet závody, původně se chtěl jenom posouvat kolem tratě. Nicméně ta atmosféra ho doslova pohltila a tak si vyřídil na místě lékařskou prohlídku a že se teda poprvé v životě ve svých 45 létech sveze při závodě. Přemlouval pořadatele, že by chtěl do Hobby, ale tam smí jenom slováci. Do přeboru bylo přihlášeno hodně jezdců, takže taky nic. S tou jednorázovou licencí ho strčili přímo do mezinárodního mistráku....

Oba dny byly fakt příšerně těžké. Dotyčný odjel v sobotu dvě a v neděli jenom tři kola, na trati co chvilku odpočíval.... Špice letěla oba dny tuším devět okruhů.... Pak to skončilo a přišlo vyhlašování.... "Ve třídě 4T se na třetím místě umístil .... VOJTA! ... vyděšením mu vypadlo pivo z ruky! .... O první místo se řezali Jaro Katriňák s Peterem Koniarem, zbytek - a jeli tam tehdy i čeští repre Kremel nebo Stodůlka se navzájem "vystříleli".... Do cíle dojeli fakt jenom tři jezdci....

..... no jo, ale dá se na tohle nějak spoléhat?

+2/0
21.1.2013 10:49

R80o32m67a37n 11K36r62a12t28o59c65h51v29í62l 6416167806204

Hezkej příběh.;-D

0/0
25.1.2013 8:46

M55a45r76t24i68n 97M98o56t44y72č26k38a 6191907967804

To mi přijde zásadní rozdíl mezi ním a Lopraisem. Údržbou se na bednu prostě dojet nedá. Loprais jede co to dá, protože jedině pak má šanci na bednu, bohužel pak je i větší riziko že něco nevydrží.. Letos ho zastavila prkotina s baterkou, ale na to že jel se starým autem docela solidní výkon...

+1/0
21.1.2013 10:10

S55t56e93p89a54n 48T56o25t71h 8358749965828

No nekdo chce vyhravat, aby mel slavu. Ti co "jen" dojedou, jsou sice hrdinove, protoze ten zavod je tezky sam o dobe a nezvladne ho jen tak nekdo, ale vitezove berou premie, reklamy... a bez penez to nejde...

+1/0
21.1.2013 8:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze