Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Armstrong se přiznal, ale jeho případ není černobílý

Donedávna slavný sportovec Lance Armstrong přiznal doping v plném rozsahu a přestal být definitivně nejslavnějším cyklistou světa. Všechno, co udělal, bude odteď špatně a jemu začíná doslova a do písmene boj o holé přežití. Média, právníci, ale i různí chytráci ho teď budou trhat na cucky. Pro někoho to dokonce bude dobrá politika.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T23o63m 18K64r35a64u63s 2183950962383

Hadat se jestli by bez dopingu vyhral Armstrong, Ullrich nebo Hamilton na zaklade talentu jsou zabomysi valky.

Ve spickovem sportu plati, ze vsichni jsou skoro uplne stejne pripraveni po fyzicke strance a rozhoduje psychika. Tady mel Armstronga navrch. Po uspesnem boji s rakovinou se z nej stal fanaticky rvac, ktery byl psychicky upnuty na vitezstvi jako nikdo jiny v pelotonu. Cyklistika neni je v predpokladech, nohach a plicich, ale take v hlave a srdci.

+4/−1
19.1.2013 10:42

R47a18d11e37k 23N56e26u17m79a96n21n 5592412608945

Hm,

spíš je to jako kdyby jsi hrál v hospodě karty - namíchal sis je dopředu, ale jeden z protihráčů, by si je pod stolem vyměnil a vyhrál by on

0/0
18.1.2013 22:44

R19a68d10e52k 94N48e11u37m24a81n54n 5352422528855

na někoho jsem reagoval a špatně se to uložilo, prostě - zobali všichni

0/0
18.1.2013 22:45

O64l58d73ř56i65c55h 27B30í38l85ý 7928515584856

"Podvedl úplně každého na celé planetě, včetně nás," prohlásil bývalý australský spurtér Robbie McEwen, vítěz 12 etap na Tour de France. Zdůraznil, že Armstrongovi nikdy nepromine. "Jako každý jsme i my chtěli věřit, že Tour byla čistá. Všichni jsme tam v horách trpěli a člověk si chtěl myslet, že on (Armstrong) pouze pracoval a trénoval ještě více než my ostatní," řekl McEwen a zcela odmítl jakékoliv Armstrongovy omluvy.

+6/−1
18.1.2013 19:17

O28l54d48ř64i81c68h 25B17í68l82ý 7558925824686

LeMond prohlásil, že Armstrong by bez dopingu nemohl Tour nikdy vyhrát, protože byl jen průměrně talentovaný. "Kdyby dal Floydu Landisovi a Tyleru Hamiltonovi stejné věci, co sám používal, nikdy by Tour nevyhrál. Porazili by ho," uvedl s odkazem na dva jiné dopingové hříšníky. Armstrongův bývalý týmový kolega ze stáje Motorola Phil Anderson přiznal zklamání z toho, co v pořadu zaznělo, byť připustil, že je dobré konečně slyšet přiznání od Armstronga samotného.

+3/−1
18.1.2013 19:20

O84l37d91ř66i43c33h 40B64í41l20ý 7328185254266

a ted zkuste přemýšlet....věříte ještě pořád pohádkám podvodníka, že byl nejlepší, měl nejlepší trénink atd...

+4/−1
18.1.2013 19:21

P51e66t76r 92H61u72ň41á23č38e27k 6728680401700

Kdyby kdyby.... To nikdo neví, ani LeMond, ani Vy, ani já...

+2/0
18.1.2013 19:53

O74l15d70ř38i63c60h 85B14í55l37ý 7208475624196

to určitě ne, ono to je ostatně nepodstatné, protože nemá cenu uvažovat dál nad podvodníkem ve smyslu podváděl někdo víc a někdo míň. To celkem jasně prokazuje ten první komentář. Ten další jsem postnul hlavně proto, aby si lidi uvědomili, že posuzují jen někoho na základě dopujících faktů které nejsou vůbec relevantní. Chápu, že je těžký přiznat si, že jejich hrdina je prostě lhář a podvodník,,,,ale je to tak

+3/−1
18.1.2013 19:58

M38i32c22h25a91l 31M55i95l50l42e63r 9646942259962

Robbie jako sprinter a 3x vitez zeleneho trikotu TDF, ktery kopce prezival v grupettu, v sobe choval respekt pro ty, kdo je mohli vyslapat na cele pelotonu.

Ted je nas......tvany az na pudu.

http://www.adelaidenow.com.au/sport/tour-down-under/robbie-mcewen-stuart-ogrady-and-simon-gerrans-cant-forgive-drug-cheat-lance-armstrong/story-fngr0c3d-1226557025866

+1/0
19.1.2013 11:13

P30a91v38e61l 12Z11a80t33l27o62u87k16a13l 7131669642397

Mám to štěstí (a čím dál více to považuji za štěstí), že mě sledování žádného sportu nikdy nebavilo - s výjimkou, a to se přiznám, "estrádního" wrestlingu (WWF), u něhož ovšem je to vše legálně domluveno a sehráno.

0/−3
18.1.2013 18:36

V59l26a30d17i71m75í28r 96V17á20c19h55a 9402423679579

Tak proč sem píšeš?Vrestling,to hovoří samo za sebe.

+3/0
18.1.2013 18:42

J52a53n 35H38a23v45r56d50a 4251189214359

Protože to souvisí s dopingem. Tam každý z těch potetovaných blbů bere bobule

+2/−2
18.1.2013 18:45

P65a25v45e34l 21Z56a92t28l96o98u23k81a28l 7151709672227

V podstatě se naprosto nemístně vytahuju :) Nemusím se cítit trapně a obelhaně za to, že bych vkládal emoce a naděje do někoho, kdo je takto svým podvodem hodil do žumpy.

0/−1
18.1.2013 19:41
Foto

R75o73s19t61i77s89l67a20v 24T23a50r15a94b50a 7568408925859

dobře napsaný článek ti co vydělávali na jeho slávě teď budou sekat milióny na jeho pronásledování

+6/−1
18.1.2013 18:21

P60a27v89e58l 41H29o85r39á47k 8811663255472

Aby se z něho nakonec nestal mučedník.

+1/−1
18.1.2013 18:29
Foto

J70i46ř87í 47M28i53k24š51í11k 4945281266154

Mě se líbí jak všichni teď tvrdí, "za nás to nebylo"! Co soudruzi s NDR? Dnes mluvil v rádiu nějaký Tesař, že to bylo jenom u profi-cyklistů! To je stejné jako by dnes někdo řek, že korupce se u nás rozšířila až po r. 1990? Možné to je, ale já si to nemyslím!:-/

+7/0
18.1.2013 18:06

J46a87r13o23s61l64a37v 56J38e48r35m46a36n 7362938611525

Tesil má pravdu.Na ten doping a na doktory musíš mít prachy.A bylo to nejen v DDR ale  v USA atd.U nás byla cyklistika určitě jedna z nečistějších.

+1/−2
18.1.2013 18:13

J95o72s35e75f 32Š61l79o98u54f 1459737688541

Jedna z nejčistších, možná. Čistá určitě ne !!

+2/0
18.1.2013 18:18

J79a12n 54H28a66v31r11d89a 4531289894119

Poslouchal jsem a občas jsenm se pousmál.

+1/0
18.1.2013 18:14

J43a20n 93H85a75v56r50d25a 4351719664459

Proč soudíte Pravdo, že Lance přestal být nejslavnějším cyklistou světa? Kdo je tedy slavnější než on? Těch jezdců, kteří byli na Tour 5x vítězi, je více. Teď je kolem dopingu Lance Armstronga velké halo, ale není sám, kdo dopoval. Dopovali všichni, kdo se umísťovali, o kterých psala media, kteří byli v hledáčcích kamer. LA měl smůlu, že nezůstal u 5 titulů TdF. Byl by na stejné úrovni, jako ti další nejlepší s 5 triumfy. Ale LA byl nejlepší, protože zvládl nejlépe: 1) trenink, 2) organisaci týmové práce (žádný jiný tým nebyl tak sehraný v práci pro svého leadra, jako tými v čele s LA. Říkalo se, že LA neudělal zbytečné šlápnutí), 3) soustředění se na nejsledovanější závod sezony, tedy na Tour de France (v sezoně neplýtval silami např. na Giru) 4) zřejmě i v používání podpůrných prostředků.

A že je kolem něho nyní velká hysterie pro mě není důvod, abych si ho přestal vážit.

+10/−10
18.1.2013 17:55

O16l90d52ř38i53c17h 83B35í11l20ý 7818135454456

já si ho nevážím za celej ten cirkus. Vědomě dopoval a byl ochoten se i soudit, když se na to ukazovalo. Zapíral do poslední chvíle, hrál na city fanoušků, sponzorů atd. Podvedl všechny ( včetně jeho manželky ) a takovej člověk si zaslouží úctu ? Za co prosím ? JEn protože šlapal rychle na kole a ještě k tomu potřeboval fet....nejdřív si zjistěte jak vůbec ty látky fungují než začnete vypouštět podobná moudra Rv

+9/−8
18.1.2013 18:05

J82a74n 71H51a61v62r41d89a 4561149384839

Další hloupost, ketrá se nějak novinářům nevyvedla a teď to kdekdo papouškuje. LA lhal. Nezažil jsem, aby sportovec, který byl pozitivně testován na zakázanou látku, otevřeně řekl, ano bral jsem. Většinou to bylo: biftek z pořádnýho býka, potravinové doplňky apod.

Armstrong pozitivně testován NEBYL. A jeho současná afera se rozjela poté, co na něho začali žalovat jiní závodníci, aby si nechali zmírnit trest za svůj odhalený doping.

Tak si to vážení porovnejte v makovičkách.

+7/−4
18.1.2013 18:13

O29l72d17ř33i48c88h 58B26í73l59ý 7478745884426

LA byl pozitivně testován a podařilo se mu to ututlat viz vzorek na kortikoidy ( hovoří se i o dalších případech, ale ještě nejsou potvrzeny ). Jelikož se soudil s tiskem, tak vědomě lhal u soudu. Já používám fakta, Vy pouze hrajete na city Rv

Koneckonců dalším soudem vyhrožoval ještě pár měsíců z5, ale brzy mu asi připomněli jak skončilo Marion

+6/−3
18.1.2013 18:16

P46a85v64e97l 36Z28a24t34l93o87u82k45a24l 7611169322717

Je to podvodník a vy ho křečovitě omlouváte. Nic víc v tom není.

+6/−2
18.1.2013 18:17

J78a31n 30H67a93v76r84d46a 4311659694569

Nevím, jestli omlouvání je to správné slovo. Ale vaí mi, že teď po letech se vytahuje špína, která se před lety neuměla nebo nechtěla řešit. Někdo si chce honit péra na něčem, co v minulosti organizoval a to je superpokrytectví. Místo aby se účině a smysluplně odtraňovalo užívání dopingu.

Myslím si, že co se teď děěje, je větší svinstvo, než samotný Armstrongův doping.

Srovnej: Přistižený Contador závodil ještě 1,5 roku s doporučením, aby nevyhrál, ať nejsou později problémky.

+3/−2
18.1.2013 18:29

P50a38v84e85l 63Z35a23t74l32o20u50k10a83l 7571549262267

Poukazovat na pokrytectví a hříchy jiných jde přece i bez toho, abyste musel zlehčovat jeho podvod.

+3/0
18.1.2013 18:34

J26a78n 93N53e90m53e96c 9148946247300

Nevím, LA byl, jak píšete, v mnohém nejlepší, ale rozsah jeho lží je podobně zarážející - a proto si ho v tuto chvíli nevážím. Je ovšem odrazem celé naší společnosti, kde být schopný se až příliš často zaměnilo být "všeho schopný". LA je podobný jako spousta zlodějů - k úspěchu se dostal přes podvod (nelze popřít, že i spoustu tvrdé dřiny) - nezbývá, než chtít spravedlnost, tedy to, aby byl jao podvodník a zloděj souzen a pokud soud uzná vinu, aby vracel peníze, které podvodem získal. A jestli mu pár let slávy stálo z to, že teď bude muset vracet peníze -> pravděpodobně mu nezbude než osobní bankrot a minimálně několik let, možná celý zbytek život trávit v chudobě, j to jeho rozhodnutí.

Nic na tom nemění fakt, že podobný osud se asi vznáší nad dalšími závodníky profi pelotonu. (A trenéry, funkcionáři, kteří o tom téměř jistě také věděli.)

+4/0
18.1.2013 18:17

I93v50o 85H88u38b48á39l61e69k 1698910514640

takže vám by nevadilo, kdyby jste hrál v hospodě karty a někdo nad vámi podvodem vyhrál ? co jiného učinil LA ? pro mě to je podvodník a navíc zneuctil a zpochybnil všechny sporty a sportovce , co nikdy nedopovali ... a souhlasím s článkem - všechny ty firmy včetně UCI se na tom přiživovali a parazitovali, díky LA a jeho životnímu příběhu vydělali miliardy a dnes se tváří, jakoby se jich to netýkalo...

+1/0
18.1.2013 19:12

V31á87c31l76a13v 50T77e96s89a91ř 7393229720520

On dopoval. Lhal o tom. Vzal si vítězství, která mu nepatřila. Sebral šanci na radost z vítězství desítkám, možná stovkám závodníků, kteří nedopovali. Každý kdo někdy v nějakém sportu závodil, trénoval, investoval svoji energii, čas a prostředky, si dokáže představit, jak muselo být těm, co v tom nejeli a museli se takovým jako je on dívat na záda a jejich výstupy na stupně "vítězů". Nebyl v tom sám, ale pokud budeme hodnotit jen jeho přístup, jeho rozhodnutí dopovat a chvástat se vítězstvími, které mu podle pravidel nepatřili, tak já říkám: Je to hajzl. Přesto, že se snažil charitou a pomocí druhým "vykoupit", brát někomu něději je svinstvo.

+8/−9
18.1.2013 17:52

J54a24n 64H90a22v49r33d46a 4831799884409

Děkuji za váš názor. Ovšem kdokoliv, kdo sportuje nebo sportoval v profi, se musí takové idealizaci jenom pousmát.

+4/−5
18.1.2013 17:58

O23l65d12ř60i93c38h 57B27í49l50ý 7748985234126

běž se zepétat Sáblíkové, Železného, Dvořáka, Kolera a stovky dalších úspěšných a pak dalších tisíců které dělil od úspěchu třeba jen ten krok, vzít doping a zachovali se normálně.

Normální je totiž nekrást, nepodvádět a soutěžit fair

+6/0
18.1.2013 18:07

J83a18n 31H97a41v74r72d56a 4261219454329

Zeptejte se jich vy pane. Jistě budou mluvit pravdu. Jinak souhlasím, že bylo moc pěkné, aby normální bylo nekrást, nepodvádět ...

Ale včera mi svými názory vyrazil dech K. Schvarcenberg. Vypadá to, že ani u knížete již to není norma.

+1/−3
18.1.2013 18:17

O18l70d75ř90i73c64h 73B51í55l48ý 7498715524886

není důvod se jich ptát. Oni za sebou nemají žádný škraloup a ubohou historii LA

+3/0
18.1.2013 18:20

R46i72c38h51a39r56d 68M24i18k58u72l36e62n76k94a 3895576408847

kdo jsi čistý, hoď kamenem........ Kde se v tobě bere taková nenávist Tesaři????? Tebe bych nechtěl za souseda.....Rv:-P

+1/−3
18.1.2013 18:02

V13á63c91l53a97v 93T36e59s51a59ř 7933719580690

To není nenávist, to je pohrdání. On byl legenda. Nebyl tak odpovědný jen za sebe, ale i za všechno okolo. Věděl, že podvádí a vědomě s sebou strhnul pověst cyklistiky.

Házet kamenem nebudu, ale v tomhle bych mohl.

0/0
19.1.2013 12:53

J88a44r26o87s12l13a85v 59J80e18r97m95a82n 7172428651525

Vyhrát ProTour může jen pár jedinců-určitě ne stovky;-D

+1/0
18.1.2013 18:08

J84o57h28n 53M94a19t23e86y 4900455842

sebral šanci na vítězství desítkám, možná stovkám.... dalších, kteří byli stejně čistí jako on sám. Doping by ve sportu být neměl, ale tohle platí maximálně do té doby, než se objeví byznys. říkejte si co chcete, pro mě bude Lance pořád 7x vítězem TdF a může se kdejaká asociace stavět na hlavu. Jen kdyby za pár let prohlídky vzorky většiny dalších a dalších, skončí u stejného výsledku. Asi bych ho odsoudil, kdyby byl jediný na světě, co zobe, ale v tomhle případě je jeden z většiny, jde o to, aby to dokázali lékaři dostatečně zamaskovat.

0/−3
18.1.2013 18:59

Z20d53e28n24ě56k 47S59t72e18i40g75e32r 7867176794835

pribeh pro Hollywood - jsem zvedavej, za jak dlouho se to dostane do kin

+2/0
18.1.2013 17:51

J20o41s51e50f 11Š32l15o98u61f 1449827968981

Jistě! Ponese to další peníze, a o nic jiného v profisportu nejde ! Zdraví sportovců ? Nenechte si vysmát !

+1/0
18.1.2013 18:24
Foto

J40a77n 57F84i70k13á42č57e34k 6860520415205

Obstojný článek až na to omlouvání Lance. On se staral hlavně o sebe a měl chornou touhu vyniknout, podobně jako Klaus, Zeman, Kalousek apod.

Nezažil jsem v žádné soudní při, že by nějakého zloděje soudil soud mírněji z důvodu toho, že se dostal do party zlodějů, kteří taky kradou. To není žádná polehčující okolnost. Ale pan redaktor a spousta lidí už je tak zvyklá na zlodějny, podvody apod., že jim to asi přijde tak trochu normální.

Jestli v tom jel někdo ze sponzorů a UCI taky, tak ať vyšetřování pokračuje.

Argumentovat finanční motivaci USADA je taky špinavost. Finanační motivace sama, není zlo, jinak se musíme vrátit do komunismu. Jde o to, aby se děla v rámci nějakých morálních hodnot. Nevšim jsem si, že by USADA udělala něco nezákonného nebo nemorálního. Takže připomínka finanční motivace USADA je ta špinavost, nemorálnost, jak z komunistického záhrobí. :-(

+6/−6
18.1.2013 17:49

O78l44d15ř72i18c22h 53B68í21l63ý 7848455334746

souhlas, stačí se podívat na zdejší diskutéry. Část místo toho aby si nafackovali a probrali se ze slepé podpory LA, tak tu vymýšlejí stále jen zástupné důvody která nejsou vůbec relevantní. Bylo to k pousmání, když indície dost napovídaly a šuškalo se o tom, bylo to smutné, když byl doživotně potrestán a odvolával se na city, ale současné chování některých ukřivděnců je už mimo zdravý rozum

+3/−2
18.1.2013 18:19

M70i30l25a25n 69H11o87l 1462376421749

JE TO DIVNÉ... byl nejlepší z dopujících cyklistů (myslím, že jich bylo tak 90% z profipelotonu), nikdo ho nikdy při ničem nenachytal (na rozdíl od jiných) a přesto z něj udělají exemlární případ a každý se na něm bude teď chtít "zahojit". Doping neschvaluji, ale vidím jediné řešení: potrestat ostatní stejným způsobem padni komu padni a nebo doping zlegalizovat... 8-o8-o8-o

+9/−2
18.1.2013 17:21
Foto

J61a30n 36F52i10k61á16č45e38k 6240920555915

Zlegalizovat doping? To pak nebudou muset cyklsiti vyjíždět, a soutěž bude jen v laboratořích doktorů. Změní se to v lékařskou soutěž. :-) Na to nikdo nebude koukat.

A kdyby jezdili, tak by na silnicích bylo podežele mnoho mrtvol. Na to se taky nedá koukat.

+3/−6
18.1.2013 17:43

P32a28v21e62l 17M12o86k63r55o86š 6729556461490

doping z tebe neudělá hvězdu, když nejsi vynikající....

+2/0
18.1.2013 17:57

O25l98d44ř27i24c77h 30B18í59l46ý 7328825494916

zeptej se Muehlega ;-D  a hlavně mi řekni kdo z lidi v profi pelotonu není vynikající, tedy podle tvých měřítek ;-D;-D;-D

+1/0
18.1.2013 18:21

M89i40l51a52n 18H61o18l 1662246341909

Stejně se bude dopovat vesele dál;-D;-D;-D

0/−1
18.1.2013 18:33

J49i68ř29í 25Č79e21r52m64á44k 6917672174158

Děkuji za pěkný článek. Tak nějak to vnímám i já.

+2/0
18.1.2013 17:09

T43o18m68á49š 77H29o72r75á59k 5443541931789

konečně kvalitní článek... tleskám, opravdu...  R^

+2/0
18.1.2013 17:08

T15o40m21á58š 74B39r25a12b43e65c 2768526245546

Souhlas. Pan Pravda je navíc cyklistický fanda a sám aktivně a celkem slušně jezdí. Je vidět, že ví, o čem píše

+2/−1
18.1.2013 17:12

T64o74m43á58š 80H70o12r73á88k 5873411161799

ano, jde to vidět, že ví, o čem píše.... lidem je potřeba nabídnout taky druhou stranu mince, bohužel většina populace se nechává médii naprosto ovlivňovat, takže když televize přenášela Lancovy vítězství, tak byl svatý a teď, když přenáší jeho přiznání, tak je lhář a podvodník...  ovšem, jak se píše v nadpise - všechno není tak černobílé a jednoduché, jak se zdá.... jenže naprostou většinu lidí už  důvody, příčiny a následky nejsou tak podstatné, jako samotné přiznání...

+4/0
18.1.2013 17:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze