"Nechápu, proč udělal v rychlosti 330 km/h takový manévr, podle mě snad byl v té chvíli náměsíčný. Možná mě neviděl, to nevím. Ale každopádně tak pro mě závod v podstatě skončil. Sice jsem se na trať ještě vrátil, ale to jsem už na všechny ztrácel jedno kolo. A pak mi stejně odešla převodovka," dodal Pedro de la Rosa.
Podobně smutný příběh si v Kanadě prožil i Eddie Irvine, jemuž ve 42. okruhu odešel motor Ford. "Všechno šlo podle plánu, dokud jsem ve 40. kole nezajel do boxů. Tam jsme zjistili enormně rostoucí teplotu motoru. Neměli jsme ale jinou možnost, než jet dál. O dvě kola později se ale agregát definitivně odporoučel. Je to škoda, protože jsem dokázal být v kvalifikaci čtrnáctý a také jsme zvolili dobrou strategii. Určitě bychom jinak měli šanci poprat se o body," řekl Eddie Irvine.
"Po slibném začátku jsme od Velké ceny Kanady určitě čekali více. Oba vozy jely s plnými nádržemi na jednu zastávku v depu. Věřili jsme, že nám to vyjde. K incidentu, jenž měl Pedro s McNishem, nemám slov. Eddie měl technické potíže. Dokud neprozkoumáme data, je těžké říci, co se vlastně stalo," sdělil šéf stáje Niky Lauda.