I když Theys z pole position po startu vedl, dostala se jeho Dallara po dvou hodinách problémy s podporou řízení. Do čela se tak dostal jiný favorizovaný tým, Risi Competizione, s piloty van de Poelem, Brabhamem, Johanssonem a Kellenersem. Jejich Ferrari 333 SP však po 5,5 hodinách pro poruchu převodovky vypadlo a na čele jej vystřídal Riley and Scott týmu Matthews Racing.
Po půlhodině ale i tento vůz ztrácí čas s elektrickými problémy a na čelo se vrací Dallara týmu Doran. Také prototyp pozdějších vítězů ale zlobí elektrika a tým mění baterku. Přichází velký nástup Loly týmu Intersport. Americká posádka Field, Durand, Sutherland a Dayton jde do čela s náskokem devíti kol a drží se na špičce závodu až do 18. hodiny. I jim však osud nepřipravil radost z vítězství.
Technické problémy z poloosou a jejím okolím je nejdříve nutí k dlouhé zastávce v depu a po 21 hodinách vzdávají. Od té chvíle kroužila Dallara týmu Doran po Daytonském kombinovaném Speedwayi prakticky neohroženě. Na druhé pozici dojel do cíle Riley-Scott Jima Matthewse, Guy Smitha, Scotta Sharpa a Robbyho Gordona.
Už na třetím místě v cíli nacházíme vítěze slabší třídy SRP2, Lolu-Nissan týmu Rand. Senzační vůz pilotovali Anthony Lazzaro, Terry Borcheller, Bill rand a Ralf Kelleners.
Třídu GTS vyhrál Jaguar týmu Rocketsports, který pilotovali Gentilozzi, Simo, Pruett a Lauer.
Start 24 hodin v americké Daytoně. Vpředu jede Belgičan Didier Theys s vozem Dallara Judd. Spolu s Maxem Papisem, Mauro Baldim a Freddy Lienhardem ve slavném maratonu zvítězili. |