To, že závod může mít hodně netradiční průběh, naznačil již kvalifikační trénink. V něm byl nejrychlejší švédský jezdec Seatu Rydell. Za jeho zády se pak seřadili i další zástupci této značky. Těm sekundovali pouze Huff a Menu na chevroletech, zatím co favorité na továrních vozech BMW a Alfa Romeo se krčili až ve druhé polovině startovního roštu.
Start závodu nejlépe zvládl Muller, který využil Rydellovo zaváhání a ujal se vedení. Pozice za ním obsadili jeho týmoví kolegové Thompson, Rydell a Terting, za kterými se ještě usadil Huff s Chevroletem. Tato skupinka, zpočátku sledovaná ještě čtveřicí Tarquini, Menu, Prilaux a Dirk Müller, se rychle odpoutala od zbytku startovního pole a velmi brzo začala o kolo předjíždět první opozdilce.
Žlutomodrá kavalérie seatů vedená bezchybně jedoucím Mullerem i nadále tempo stupňovala a jediný, kdo s ní dokázal držet krok, byl domácí Huff s chevroletem. Přestože se pořadí neměnilo, protagonisté souboje udržovali minimální odstupy a s přibývajícími koly bylo zřejmé, že o konečném pořadí se bude rozhodovat až v samotném závěru.
Stalo se tak v předposledním kole, kdy zaútočil Terting na Thompsona a po krátkém souboji se dostal na druhou pozici. Toho ale využil v čele jedoucí Yvan Muller a hned si vytvořil malý odstup, který mu umožnil kontrolovat vedoucí pozici.
"Je to pro mě důležité, že jsem dnes poprvé vyhrál, protože jsem se chtěl dostat do klubu vítězů WTCC! Co je ale nejdůležitější je, že jsem znovu jsem získal vedení mistrovství, to byl můj hlavní cíl," radoval se Yvan Muller.
Výsledky 1. závodu:
1. Yvan Muller 24:04.470 min, 2. Peter Terting - 0.212 vt., 3. James Thompson (všichni Seat Leon) -0.510, 4. Robert Huff (Chevrolet Lacetti) -0.677, 5. Rickard Rydell (Seat Leon) - 1.401, 6. Gabriele Tarquini (Seat Leon) -6.616, 7. Alain Menu (Chevrolet Lacetti) -7.490, 8. Andy Prilaux (BMW 320si) -9.139, 9. Dirk Müller (BMW 320si) -17.462, 10. Alessandro Zanardi (BMW 320si) -24.189.
Na čelo startovního roštu druhého závodu se postavil Andy Priaulx. Ten pozici uhájil i po startu a začal si vytvářet odstup od pronásledovatelů. Za ním se usadil Menu sledovaný opět armádou žlutomodrých vozů v čele s Tarquinim. Všechny taktické plány však v šestém kole zmrazil Huff, který na deštěm smáčené trati neudržel svůj chevrolet na trati a se ocitl ve štěrku.
Než se podařilo pořadatelům vůz vyprostit, musel na trať Safety Car, a tak se startovní pole znovu sjelo dohromady. V devátém kole zabočil Safety Car do boxové uličky a smečka vozů opět divoce vyrazila. To se však stalo osudným doposud vedoucímu Prilauxovi, který na mokré trati neubrzdil před první zatáčkou svoje BMW a na chvíli se tak proměnil v rallyekrosového jezdce.
Výlet do štěrku bravurně zvládl a vrátil se zpátky na trať, propadl se však až na 11. pozici. "Nemám vůbec rád domácí závody. Vždycky mám před domácími fanoušky nějaké problémy. Když se Safety car stáhl a já jsem vlétl do první zatáčky, snažil jsem se ještě zabrzdit, ale zablokovala se mi kola a letěl jsem ven. Naštěstí jsem byl alespoň schopen udržet auto v jízdě, ale byl to konec nadějí na stupně vítězů," konstatoval Prilaux.
Problémy na mokré trati měli i další jezdci. O kolo později dostal smyk Španěl Costa a chvíli po něm zamířil do štěrku i Corthals. Vedoucí pozici převzal Menu, který si hned vytvořil dostatečný odstup a zamířil se svým Chevroletem k premiérovému vítězství této značky v obnoveném seriálu cestovních vozů.
Za jeho zády o nejlepší pozici prali jezdci na Seatech. Nejúspěšnější byl Rydell, který předstihl Tarquiniho a dostal se tak na druhou pozici. Za něj se zařadil domácí Thompson a Tarquni se musel spokojit se 4. místem. Jeden bod za 8. místo nakonec ještě vybojoval nešťastný Prilaux, i když v závěru o něj musel svádět dramatický souboj se Zanardim.
"Byl to fantastický víkend. V pátek jsem nebyl s vozem spokojen, ale během těch tří dnů jsme se hodně zlepšili," hodnotil Alain Menu. "Když jsem viděl, jak šel Andy (Prilaux) do štěrku, řekl jsem si, že musím zůstat soustředěný a dojet. Letos bylo našim cílem vyhrát závod a dnes jsme to dokázali!"
"Je to velkolepé!," jásal Mark Busfield, šéf Chevroletu. "Ve druhém závodě jsme začali doufat a modlit se za stupně vítězů a nakonec jsme vyhráli - báječné. Samozřejmě, že nám pomohlo že Andy chyboval, ale jakmile Menu převzal vedení, podařilo se mu vytvořit odstup a držet první místo."
Výsledky 2. závodu:
1. Menu 30:02.722 min., 2. Rydell -2.410, 3. Thompson -3.551, 4. Tarquini -5.521, 5. Muller -9.388, 6. D. Müller -9.768, 7. Gianni Morbidelli (Alfa Romeo 156) -10.406, 8. Prilaux -13.489, 9. Zanardi -14.317, 10. Jordi Gene (Seat Leon) -14.836.
Pořadí jezdců po šesti závodech:
1. Muller (Fr.) 32 bodů, 2. Thompson (V. Brit.) 25, 3. Tarquini (It.) 24, 4. Prilaux (V. Brit.) 23, 5. Rydell (Švéd.) 21, 6. Menu (Švýc.) 18, 7. Dirk Müller (Něm.) 18, 8. Jörg Müller (Něm.) 16, 9. Terting (Něm.) 15, 10. Gené (Šp.) 14, 11. Augusto Farfus (Braz.) 11.
Pořadí značek po šesti závodech:
1. SEAT 80 bodů, 2. BMW 69, 3. Chevrolet 48, 4. Alfa Romeo 37.