Kontejner s českým vybavením přitom dorazil do Brazílie podle plánů, již 24. října. Pořadatelé se však vymluvili na chybějící dokumentaci a odmítli jej převézt do depa soutěže.
Po řadě urgencí se sice nejasnosti vyřešily, ale překážkou bylo pro změnu pořadí kontejnerů připravených v přístavu k transportu.
Blížící se kolaps týmového mistrovství světa však latinsko-americké organizátory, kteří Šestidenní pořádají poprvé v historii, přinutil k zvýšené aktivitě a 'vybrané' kontejnery začali přepravovat i v noci.
Největší problém však na postižené týmy teprve čeká a nastane ve chvíli, kdy jezdci i mechanici budou nuceni v minimálním čase připravit motocykly, vyzkoušet a seřídit je na místní palivo a předat do uzavřeného prostoru.
Česká reprezentace i jezdci klubových týmů se zatím 'po svých' seznamují s tratí, která skrývá řadu záludností, a poctivě procházejí v tropických vedrech vyznačené úseky tratí. "Většina je zatím postavena v písku a zrádných dunách," popsal první poznatky předseda Svazu endura Petr Císař.
"Moudřejší snad budeme v pátek, kdy se s tratí seznámí oficiálně zástupce každé ze zúčastněných zemí," dodal Císař. Šestidenní endurová soutěž bude slavnostně zahájena v neděli, naplno se rozběhne o den později.