"Všichni jezdci mě potěšili. Celá pětice, která dokončila Šestidenní, jela proti mistrovství světa nadstandardně," podotkl Krupička. Jedinou stinnou stránkou české účasti bylo vyloučení
nejzkušenějšího jezdce Bohumila Posledního, jenž byl po druhém dnu diskvalifikován pro cizí pomoc v časové kontrole.
"Byl to zkrat," přiznal reprezentační manažer. Ostatní závodníci však dokázali výpadek Posledního nahradit. O dvě příčky výše se umístili junioři, bojující o takzvanou Stříbrnou vázu. Nepodařilo se jim sice obhájit loňský bronz, ale i tak byl Krupička z jejich výkonu nadšen.
"Pro dva z nich to byl první start na Šestidenní," zdůraznil manažer. Jeho spokojenost s jezdci však ostře kontrastovala s názory na španělské organizátory. "Z jejich strany to byl totální propadák. Stát se to u nás, tak nevím, jak by to řešili. Uvidíme, jaké to bude mít dozvuky," podotkl Krupička.
Tradičně velkým problémem byly výsledky; přitom v Granadě měl být premiérově vyzkoušen nový sytém on-line výsledků sbíraných pomocí čipů. Ty ale nakonec vůbec nebyly na motocykly nainstalovány. Vše potom vyvrcholilo špatně připravenou tratí na závěrečný nedělní motokros, do něhož jezdci z obavy o bezpečnost odmítli nastoupit.
"Bylo to nebezpečné a i dramatické. Několik domácích jezdců chtělo nastoupit, ale ostatní jim v tom zabránili. Dokonce pak jezdce z trati vytlačila policie," pousmál se Krupička. Již třetí zrušený nebo anulovaný závěrečný den podle něj přinutí mezinárodní federaci k přehodnocení modelu Šestidenní.