Ke ztrátě britské stáje v Magny Cours vedly podle Dennise problémy s vyvážením vozu a převodovkou. To prý pomohlo snadné cestě rudých vozů za vítězstvím.
Hamiltonovi musel tým změnit strategii na tři zastávky, aby udržel třetí místo před Kubicou a závadu Alonsovy převodovky podle Dennise způsobila součástka, která bezchybně pracovala tři roky.
"Asi šlo o špatnou dodávku," dodal dlouholetý šéf a majitel stáje.
Podobného názoru je i tým Ferrari. Závodní inženýr Felipeho Massy, zkušený Rob Smedley si je jist, že velká cena v britském Silverstone nemusí být natolik jednoznačná.
"Určitě jsme auto vylepšili, ale bylo znát, že francouzská dráha McLarenu nesedí. Měli problémy zejména při jízdě za jiným autem. Proto jsme zvolili v kvalifikaci agresivnější přístup, abychom se dostali před ně," uvedl Smedley.