NürburgringV posledním okruhu předvedl Bernoldi skvělý kousek, když se předjížděcím manévrem prodral před Pedra de la Rosu. "Musím říct, že to nejlepší přišlo nakonec. V posledním kole se mi podařilo přdjet Pedra. Dostal jsem ho vnějškem v zatáčce. Moc mě to potěšilo, protože jsem nechtěl, aby mě porazil," radoval se Brazilec.
Heinz-Harald Frentzen dokončil třináctý, ale stejně jako Bernoldi si pochvaloval průběh závodu a mnoho zajímavých soubojů se soupeři. S jízdními vlastnostmi vozu byl rovněž spokojen, jen ho zpomalilo vadné hrdlo tankovací hadice.
"Dnes mě závodění opět bavilo. Souboje s některými soupeři byly skvělé, škoda jen, že to nebylo o body," komentoval Němec. "Ráno se nám podařilo dokonale vyvážit auto a jelo se v něm skvěle. Problémy s hrdlem plnící hadice jsou mrzuté. Myslím, že bychom měli jít a koupit nějaké nové!" navrhoval Frentzen.
Hlavní závodní inženýr Graham Taylor ocenil výkon Bernoldiho: "Enrique nás dnes potěšil. Jel skvěle. Po sobotních problémech se skvěle zvedl. Potěšilo nás i to, že na požádání z boxů před sebe ochotně v začátku závodu pustil Heinze. Ten měl jinak v závodě smůlu. Potřetí v řadě ho ale zastavila porucha hrdla tankovací hadice. Ironií je, že v tomto závodě Heinz použil Enriqueho hadici. Celkově nás potěšilo, že oba vozy dojely do cíle."