Janiš sice začal dopolední trénink, ale hned po dvou kolech mu vypověděla poslušnost převodovka a z vozu na trať vytekl olej. Trénink musel být přerušen.
Šenkýř s druhým vozem Saleen se dostal na trať až v závěru a stačil odkroužit pouhá tři kola. V odpolední přípravě Janiš vůbec nevyjel, neboť mechanici opravovali převodovku.
Šenkýř sice vyrazil na trať z celého týmu nejdříve, jenže hned v úvodu byl trénink kvůli havárii bývalého jezdce formule 1 Rakušana Karla Wendlingera přerušen. Wendlinger vyvázl z bouračky bez zranění, značně ale poškodil vůz.
"Dvě kola mně rozhodně nemohou stačit na to, abych vůz lépe poznal. Snad doženu výpadek v sobotním tréninku," řekl Janiš.
Šenkýř dosahoval časy zhruba o dvě sekundy na jedno kolo pomalejší než jeho spolujezdci. "S výsledkem jsem zatím spokojen, myslel jsem si, že rozdíl bude větší. Oni dva s vozem pravidelně jezdí a znají jej dokonale. Potřeboval bych ale ještě dost tréninkových kol," uvedl Šenkýř.
Výsledky volného tréninku: 1. Bartels, Schneider (Něm./Maserati) 1:57,635, 2. Peter, Buncombe, Rusinov (Rak., Brit., Rus./Maserati) 1:58,002, 3. Bertolini, Wendlinger (It., Rak./Maserati) 1:58,460,... 9. Janiš, Ruberti (ČR, It./Saleen) 2:00,650, 13. Šenkýř, Hooker, Pirri (ČR, Brit., It./Saleen) 2:03,747.