K maximální bodové porci tak Tlusťákovi stačí přetnout cílovou pásku. Rázem by se dostal do čela šampionátu, na Slavova totiž ztrácí pouhých 5 bodů.
"Pojedu tak, abych dorazil až do cíle," potvrdil Tlusťák svůj záměr.
Ale kdyby si mohl vybrat, raději by zvolil soupeření s protivníky. Nikdo nemá jízdu na jistotu rád.
"Pro závodění je to nejhorší situace," přitakal Tlusťák, kterého v Citroënu C2 S1600 naviguje Jan Škaloud.
"Víc než na jízdu se pocitově soustředíš na to, že musíš dojet. Z toho vznikají chyby a prekérní situace.
Zato když se honíš o každou vteřinku, závod lépe utíká." Na jakýkoliv souboj ale nerezignoval předem. Chce se prosadit v hodnocení své třídy. K tomu mu může pomoci znalost trati. V Belgii jede už počtvrté a ví, co jej čeká.
"Na orientace je rallye hodně těžká. Trať je nepřehledná, všude je samá odbočka a přes mírné horizonty není vidět, kam vede," popsal český pilot, který formu hledal také na horské dráze v nedalekém zábavním parku Bellewaerde Park. "Na ní to bylo mnohem horší než v autě, radši zůstanu u něj," pousmál se.