Letos byl však v Zolderu právě tohle jeho maximální výsledek, jinak mohl jen lomit rukama nad svým neposlušným mustangem.
„Nejdříve se ozvaly brzdy a později se přidaly také pneumatiky,“ popisoval 22letý Doubek zklamaně závady vozu.
Ve druhé jízdě Elite 1, kde byl předtím třináctý, to ještě stačilo na patnáctou pozici, jenže následně v Elite 2 se ford s číslovkou pět na dveřích neustále propadal startovním polem a litomyšlský rodák za jeho volantem nakonec musel odstoupit.
„Od tohoto závodnického finálového podniku jsem rozhodně čekal daleko víc, zvlášť po loňském úspěchu, kdy jsem vystoupil na stupně vítězů,“ posteskl si Doubek.
Za body, které v průběhu letošního ročníku posbíral ve španělské Valencii, anglickém Brands Hatch, německém Hockenheimu a právě v Zolderu (zbývající podniky v nizozemském Venray a na okruhu Autodromo di Franciacorta nedaleko italské Brescie vynechal) jezdci v Elite 1 náleží konečné 19. a v Elite 2 jen o chlup lepší 18. místo.
V evropské sérii Nascar Doubek letos soutěžil už potřetí. Měl by se představit i v jejím novém ročníku, kdy se čeká řada změn.