Organizátoři před závodem zploštili obrubníky a změnili profil tak, že Variante Alta je nyní užší. Tyto změny donutí jezdce namísto dřívějšího, téměř rovného průjezdu, zatáčet. "Jezdili jsme tam v podstatě rovně," potvrdil Alonso.
"Podle mě to bylo dost nebezpečné, pokud jste v té rychosti najeli na obrubník, mohli jste se rázem ocitnout ve vzduchu. Podobně vhodné mi připadají úpravy v poslední zatáčce," uvedl mistr světa.
Stejně jako španělský pilot, přivítal přestavbu i Skot David Coulthard. "Změnili jen vrchol zatáčky a poslední zatáčka je skoro stejná jako minulý rok. Přestavěli pouze zatáčku na vrcholu kopce."
"Určitě je dobře, že dali pryč ten velký železný obrubník, co byl nahoře. Takže vlastně okopírovali loňskou zatáčku a udělali ji o trochu užší s trávou okolo. To je velmi zajímavé, poprvé ve formuli 1, kde vždy máte trať, obrubník a trávu. Podle pravidel je dráha vymezena bílými čarami, ale my všichni stejně jezdíme přes obrubníky," dodal veterán z týmu Red Bull.