V závěrečném letmém kole příliš prudce najel na obrubník, prasklo mu zavěšení pravého přední hola. Agresivní jízda si vybrala svou daň. Závěs se rozloučil a Massa se řítil v neovladatelném monopostu přes štěrkový kačírek. Nárazu neměl šanci zabránit a zabořil se s rudým vozem do bariéry.
Jenže brazilský pilot tvrdí, že nenajel na obrubník příliš prudce. Nebyla to jeho chyba. Může za to špatně postavená trať. Respektive nesmyslně vysoký obrubník.
"Když jedete vysokou rychlostí, auto má obrovský přítlak. Do země jde z vozu obrovské množství energie a takový náraz může zlomit zavěšení. Přesně jako se to stalo mně."
Felipe Massa varuje, že stejné nehody mohou být k vidění také v zítřejším závodě. Nemyslí si, že by udělal jezdeckou chybu, která by stála za řeč. "Určitě to nebyl ten případ, že bych najel na obrubník příliš prudce."
Je jasné, že před nedělním závodem už k žádné změně na okruhu Buddh International Circuit dojít nemůže. Felipe Massa však vyzval pořadatele, aby na obrubnících pro příští rok zapracovali. Současné podle něj neodpovídají parametrům trati.
Brazilec odstartuje do závodu ze šestého místa na startovním roštu, je však přesvědčen, že nebýt nehody, byl by na tom o něco lépe.
"Jsem hodně zklamaný. Nastavení našich aut je výborné a mohli jsme být oba mezi nejlepšími čtyřmi. Měl jsem rozjeté své nejrychlejší kolo. Navíc jsem kvůli nehodě přišel o jednu sadu pneumatik," vypočítával jezdec všechna svá neštěstí indické soboty.