"Jsme si však vědomi, že je před námi ještě hodně práce," pokračoval Minardi. "Sergej se musí nyní soustředit na finálové závody evropské formule 3000 a do našeho kokpitu se posadí opět v listopadu, když skončí zákaz testů."
Slova Minardiho o postupném zlepšování jsou trochu zvláštní. Před čtrnácti dny při jízdách ve Fioranu byl ruský závodník podobně "rychlý". Jediným jeho závodnickým kladem je, že je opatrný a nerozbíjí vozy. Veškerý jeho přínos týmu je ve finačních prostředcích od ruského Gazpromu.
Ve středu se Zlobin dostal na dráhu až k poledni, protože ranním jízdám zabránila mlha. Po několika zaváděcích kolech, kdy se učil dráhu a radách od pravidelného testovače Minardi Mattea Bobbiho začal předvádět své "umění".
"Jsem na tomto okruhu poprvé. Musím říct, že na tomto povrchu dráhy je mnohem obtížnější řídit než ve Fioranu," poznamenal Zlobin po testech. "Tamní povrch je kluzký a má malou přilnavost, zatímco zde v Mugellu auto tolik neklouže. Potom je ovládání auta přirozeně náročnější na fyzickou kondici. Jsem moc rád, že jsem zde mohl jezdit, protože se učím více o autě a o tom, jak ho řídit za rozdílných podmínek. Byl to velmi pozitivní den."