Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Woods má peněz dost, jeho manažeři odmítli nového sponzora

Tiger Woods jako obchodní artikl - výrobek firmy Upper Deck. | foto: AP

6 2010
Tiger Woods sice přišel kvůli skandálu s mnohačetnou nevěrou o několik sponzorů, přesto jeho management odmítl lukrativní smlouvu se sázkovou společností Paddy Power, která by mu vynesla 75 milionů dolarů (1,4 miliardy korun) za pět let.

Představitelé irské firmy se však nechtějí vzdát a pro nejlépe vydělávajícího sportovce planety chystají novou nabídku. "V době, kdy ho jiní sponzoři házejí přes palubu, to považujeme na příležitost vstoupit do hry. Pořád je to někdo, s kým budeme rádi stát v jedné řadě," uvedli zástupci Paddy Power v prohlášení.

Woodsův agent Mark Steinberg ze společnosti IMG řekl, že o spolupráci s Paddy Power jeho hvězdný klient ani vážně neuvažoval. "Momentálně nemáme v úmyslu rozšířit portfolio našich sponzorů," prohlásil Steinberg.

Paddy Power by mohl využít Woodsovo jméno ke své propagaci jen v Evropě, Asii, Austrálii a Oceánii. Na americkém okruhu PGA totiž mají golfisté zakázáno spokojovat své jméno s firmami, které se věnují hazardním hrám.

Tiger Woods v reklamě.

Tento zákaz navíc zástupci prestižního seriálu hodlají rozšířit i ve zbytku světa.

Woods přišel na konci února už o třetího sponzora, kterého odradila jeho pošramocená pověst. Spolupráci s vítězem 14 turnajů kategorie major ukončila společnost Pepsi, respektive její značka limonád Gatorade.

Už dříve opustily Woodse telekomunikační gigant AT&T a poradenská společnost Accenture. Další sponzoři včetně těch klíčových zůstali. Woods získal díky reklamě většinu ze zhruba 110 milionů dolarů (asi 2,1 miliardy korun), které vykázal jako výdělek za rok 2008.

Autor:






Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze