V Paříži se 31. ledna uskuteční schůzka technického poradce FIA Tonyho Purnella se zástupci týmů, na které budou zveřejněny další podrobnosti. Finanční skupina má dokončit celý projekt do června. Kdyby nebyly změny schváleny, plánuje Mosley jiná omezení. Místo rozpočtového stropu pak bude chtít prosadit zákaz využívání aerodynamického větrného tunelu při testech.
Myšlenka finančního stropu má širokou podporu u šéfů jednotlivých týmů. Tím se může zastavit spirála stále rostoucích výdajů. "Nyní bychom se měli zaměřit na to, jaká bude jeho výše, co přesně do něj bude spadat a jak bude probíhat kontrola," uvedl Mosley.
Dalším úsporným krokem, na kterém se předběžně zástupci týmů s federací dohodli, je pětileté zmrazení vývoje současných motorů V8 o objemu 2,4 litru. Práce na nových motorech pro sezonu 2013 nicméně začnou do konce roku. Limity budou platit rovněž pro roční výdaje výrobců motorů.