Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Děláte si srandu? spílají cyklisté před Vueltou. Ta má začít na pláži

"Týmová časovka Vuelty!!! Děláte si srandu???" nadhodil na twitteru Nicolas Roche. | foto: Reuters

20 2015
Pořadatelé slavné Vuelty naplánovali na úvod jubilejního 70. ročníku krátkou týmovou časovku o délce 7,4 kilometru. Hodně však šokovali jezdce, kteří dnes vyrazili na obhlídku trati z Puerto Banús do Marbelly, neboť některé pasáže - včetně startu a cíle - vedou po písku a plážových promenádách.

Trasa časovky v Andalusii nedaleko Gibraltarského průlivu se line celá podél Středozemního moře. Poté, co týmy absolvují souboj s chronometrem na úsecích plných písku a chodníčků z gumových dlaždic, čeká je v Marbelle finiš po vyvýšené cestě. Zatímco vytyčená trasa byla v oficiálním manuálu pro jezdce popsaná, povrch tam podle serveru cycling.news specifikován nebyl.

A jezdci jsou z nápadu, který si organizátoři tak pochvalují, hodně rozčarovaní. Nespokojenost ventiloval i hlavní favorit Chris Froome. Vítěz letošní Tour de France, jenž chce na Vueltě zaútočit na vzácný double, zpochybňoval bezpečnost cyklistů, když pojedou rychlostí 50 km/h po prašné cestě pokryté pískem.

„Nějaké nápady?“ optala se sarkasticky hvězda britského týmu Sky zástupce Asociace profesionálních cyklistů (CPA) na Vueltě Ikera Camaňa. Froome později své obavy doložil i fotkami na svém twitterovém účtu, na nichž je kromě jiného zadní kolo zabořené do písku.

Ani ostatní nezůstali pozadu. „Týmová časovka Vuelty!!! Děláte si srandu???“ nadhodil rovněž na twitteru Ir Nicolas Roche, jenž má v sestavě Sky pomoci Froomeovi k celkovému prvenství.

20.srpna 2015 v 11:17, příspěvek archivován: 20.srpna 2015 v 19:37

Vuelta ttt!!!! Are you joking???? pic.twitter.com/koVlW7T72w

„Doopravdy si UCI (Mezinárodní cyklistická unie) myslí, že je tohle akceptovatelné?“ přidal se Rory Sutherland, Australan ve službách stáje Movistar.

Autoři: ,




Baví vás vaření?
Baví vás vaření?

Inspirujte se recepty na eMimino.cz

Nejčtenější

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze