"V poslední šikaně jsem netušil, co se bude dít," vracel se ještě Barrichello. "Od Michaela bylo velmi hezké, že naplánoval společný finiš. Stejně jako já i on ví, že nejdůležitější je, aby vyhrálo Ferrari a proto musíme během sezony akceptovat různé taktické pokyny."
"Jediným dnešním problémem byli někteří piloti jedoucí o kolo zpět. Na rovince mě pouštěli před sebe, ale zpomalili tolik, že to hrozilo havárií. Nyní se těším na poslední závod do Suzuky. V Japonsku máme hodně fanoušků a bude to domácí závod pro našeho pneumatikářského partnera Bridgestone," dodal Barrichello.
Schumacher se dobrovolně připravil o jedenáctý triumf sezony. Roztrpčen z toho nijak nebyl. "Konec závodu plánovaný nebyl. Zkoušeli jsme projet cílem na stejné úrovni a nevyšlo to jen o kousek. Kdo vyhrál, jsme zjistili až po vystoupení z kokpitů," vysvětloval mistr světa.
"Myslím, že Rubens si to vítězství plně zaslouží. Minimálně dvakrát tento rok se pro mě obětoval. Zájem Ferrari musí být vždy na prvním místě. Jak jsme demonstrovali v Rakousku. I když se nám nepodařilo dojet ve zcela stejném čase, přidali jsme další rekord - nejtěsnější průjezd cílem."
Pak se ještě Schumacher vrátil k závodu samotnému: "Auto bylo perfektní, ale ze začátku jsme ho šetřili a nejeli naplno. Po první zastávce v boxech jsme se vrátili před Coulthardem, bylo to však velmi těsné. Potom jsem měl menší problémy s pomalejšími jezdci, kteří mě chtěli pustit vpřed, ale vybrali si k tomu špatné místo."
"Čtrnácté vítězství v sezoně a osmý double je jako sen," rozplýval se štěstím sportovní ředitel Ferrari Jean Todt. "Nyní už Rubensovi nikdo nemůže vzít druhé místo v šampionátu a máme tak splněny všechny cíle, které jsme se před začátkem sezony vytýčili."
"Po šestnácti závodech jsme se stali prvním týmem, který se přehoupl přes magickou dvousetbodovou hranici. Společný průjezd cílem symbolizoval letošní nenapodobitelnou sezonu," dodal Todt.
Ferrari tradičně ovládlo závod hned po startu |