Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Kornfeil byl v tréninku v Malajsii desátý, Hanika hned za ním

Karel Hanika během kvalifikace na Velkou cenu Německa silničních motocyklů | foto: AP

23 2015
Jakub Kornfeil obsadil desáté místo v úvodním tréninkovém dnu před motocyklovou Velkou cenou Malajsie. Další český jezdec Karel Hanika byl v Sepangu jen o 62 tisícin pomalejší a zařadil se hned za něj.

Nejrychlejším mužem Moto3 byl Brit Danny Kent, který bude mít o víkendu druhou možnost rozhodnout pro sebe šampionát.

Kent získá titul bez ohledu na ostatní výsledky, pokud se v neděli vejde mezi pětici nejlepších jezdců. První šanci v Austrálii před týdnem kvůli pádu nevyužil. V tréninku v Malajsii byl o 191 tisícin rychlejší než jeho jediný zbývající rival Miguel Oliveira z Portugalska.

Oba čeští závodníci zaostali za lídrem tréninkových jízd o necelých osm desetin sekundy.

V předposledním závodě sezony se může stát mistrem světa i Ital Valentino Rossi v MotoGP. Desátý titul v kariéře získá, pokud při jeho případném vítězství skončí španělský rival Jorge Lorenzo hůře než pátý. Stačit Rossimu ale může i třetí místo.

V dnešních trénincích byl Rossi pátý, nejrychlejším mužem královské kubatury se stal Lorenzo. Karel Abraham v Malajsii opět nestartuje, kvůli následkům červnového pádu v Barceloně vynechal už třetí závod mistrovství světa za sebou.

Už jistý šampion Moto2 Francouz Johann Zarco zajel v Malajsii třetí čas, v součtu obou jízd ho porazili Švýcar Thomas Lüthi a Němec Jonas Folger.

Tréninky na Velkou cenu Malajsie

závod MS silničních motocyklů v Sepangu (kombinované časy po dvou jízdách)

Moto3: 1. Kent (Brit./Honda) 2:13,715, 2. Oliveira (Portug./KTM) -0,191, 3. Fenati (It./KTM) -0,367, ...10. Kornfeil -0,704, 11. Hanika (oba ČR/KTM) -0,766.

Moto2: 1. Lüthi (Švýc./Kalex) 2:07,453, 2. Folger (Něm./Kalex) -0,267, 3. Zarco (Fr./Kalex) -0,285.

MotoGP: 1. Lorenzo (Šp./Yamaha) 2:00,246, 2. Pedrosa -0,047, 3. M. Márquez (oba Šp./Honda) -0,226.

Autoři: ,




Nejčtenější

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze