Pilot, jehož ve voze Suzuki Ignis S1600 navigoval Piegangelo Scalvini, měl po sedmnáctém testu z dvaceti před druhým Prokopem ve stejném modelu náskok 11,5 minuty. Ale na dalším testu jej vyřadila nehoda.
„Stalo se to v esíčku přes most, za nímž následovala pravá zatáčka. Pravým předním kolem jsme zavadili o "škarpu" a pak najeli na značku, která nás trochu nadzvedla a poslala na strom,“ popsal Valoušek havárii pro internetovou stránku auto.impuls.cz.
„Vyvázli jsme v pořádku, ale pokračovat se už nedalo. Za drobnou chybu jsem draze zaplatil,“ litoval.
Po Valouškově odstoupení se na medailové příčky v jednotlivých objemových třídách dostaly pouze dvě posádky. Antonín Tlusťák s Jiřím Volfem v Citröenu Saxo Kit Car skončili třetí v kategorii A do 1600 ccm, v klasifikaci "áček" jim patřila šestá pozice.
Bronzovou příčku brali také Martin Tureček s Karlem Žáčkem, kteří ve Škodě Felicii závodili ve třídě A do 1400 ccm.
Na náročné trati, kterou pokrýval led, bahno a výjimečně sníh, se nevedlo místním pilotům produkčních vozů. Dvojice Miroslav Jandík, Radim Chrastecký uklouzla na šesté zkoušce na ledě, jejich mitsubishi vypochodovalo mimo trať.
Miroslav Cais s Pavlem Ondrejčíkem ve stejném modelu skončili na dvanáctém testu, kdy je vyřadila porucha turba. Vypadli z osmého místa, z Čechů byl lepší jen úřadující mistr Kopecký.
Solidní body naopak získali Jan Štěpánek s Markem Omelkou v subaru. Mezi produkčními vozy byli pátí.