Eddie Irvine jezdil v závodě chvíli za pilotem Jordanu Heinzem-Haraldem Frentzenem a poměrně snadno se dostal před něj. "To mě hodně překvapilo. Buď měl plnější palivovou nádrž nebo pneumatiky michelin mi daly tak velkou výhodu," uvažoval Irvine.
Snaha stáje Jaguar, změny ve vedení týmu i tvrdá práce všech členů začínají konečně přinášet své ovoce. Britský tým dohnal náskok těch nejlepších. V závěru závodu na Nürburgringu dokonce Eddie Irvine ohrožoval Miku Häkkinena s mcLarenem, jedoucího na šestém místě.
"Jsem si jistý, že už v Magny Cours můžeme právě s Häkkinenem svádět vyrovnané souboje," chvástá se Ir.
Jeho stájový kolega Pedro de la Rosa jel rovněž skvělý závod a ze šestnáctého místa na startu se vyšplhal až na konečnou osmou příčku. "Jelo se mi skvěle, obzvlášť jsem si užíval souboj s Jacquesem Villeneuvem. V dopoledním zahřívacím tréninku jsem měl nějaké problémy. Před závodem jsme museli změnit nastavení a technici odvedli opravdu dobrou práci," děkoval osazenstvu stáje Španěl.
De la Rosa souhlasí s Irvinem, že je třeba dosáhnou lepšího umístění v kvalifikaci. "I tak jsme měli smůlu, že jsme nezískali body," dodal pilot.
Podle šéfa stáje Bobby Rahala podal tým nejlepší výkon v letošní sezoně. Porovnával závod s tím v Monte Carlu, kde dojel Eddie Irvine na třetím místě.
"Monako patřilo Eddiemu. Nürburgring však celé stáji Jaguar. Zaznamenali jsme velký pokrok. Oba piloti odvedli skvělou práci a technika pracovala na výbornou. To nám dovoluje doufat, že v Magny Cours získáme nějaké body. Já tomu pevně věřím," uzavřel Rahal.