Bridgestone tedy zabodoval. Přišel s rychlejším "obutím" a Michelin má co dohánět. Zdá se, že technické předpisy tím neporušil. "Je to zvláštní, ale nikdo si nestěžoval. Přizpůsobíme se a změníme svůj přístup," plánoval Depasquier.
V letošní sezoně se poprvé představili dva výrobci pneumatik a jejich souboj přivedl také michelin k jednomu zajímavému řešení na hranici pravidel. V počátku závodu používali tvrdé pneumatiky, aby déle zůstaly na trati. Ty ale byly ke konci tak sjeté, že jejich vlastnosti byly téměř totožné se zakázanými hladkými gumami.
Existují pravidla FIA, které hlídají, aby zbyly na pneumatikách ke konci závodu dostatečně hluboké rýhy. Ví se, že týmy jezdíci s "michelinkami" bývají blízko k překročení této hranice.
Pro příští sezonu jsou očekávány změny v pravidlech pro používání pneumatik. Zásadní změny by měly být navrženy v zimní pauze při několika setkáních stájových šéfů.