Do tří měsíců tedy žádá nejvyšší muž společnosti po Jonesovi odpověď, jak zvýšit výkony trápící se stáje formule 1. "Jestli existuje někdo, kdo dokáže najít v současné nepříliš radostné situaci řešení, je to právě Richard," dodal Scheele.
Nový aerodynamický kryt podstatně zlepšil vlastnosti monopostu Jaguar a Eddie Irvine se s ním dokázal kvalifikovat v Magny Cours na deváté pozici. Pak mu však nečekaně uletělo zadní přítlačné křídlo a bylo po nadějích. Šéf stáje Niki Lauda byl po závodě velmi rozzuřen. Cítí, že už i jeho místo se začíná otřásat v základech.
Podle finančního ředitele Fordu Allana Gilmoura, není pro Ford tým formule 1 nezbytný a pokud by Jaguar nebyl podporován "shora" nemohl by na nejprestižnější motoristický seriál ani pomyslet.
"Mnoho lidí tady nechce o F1 ani slyšet. Už při vyslovení slov formule jedna se jim hrne krev do hlavy. Je to nádherná vize - sport v přímém vztahu k produktům automobilového průmyslu. Druhý pohled na věc je, že nepotřebujeme dělat takové hlouposti. Je to zajímavé a vzrušující, ale také hrozně drahé," sdělil Gilmour.