Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Mercedes znovu na čele. Tréninky v Rakousku ovládli Rosberg a Hamilton

Lewis Hamilton z Mercedesu během tréninku na VC Rakouska | foto: AP

20 2014
Stáj Mercedes po technických problémech v Kanadě ukázala, že neztratila nic na rychlosti. Dominovala tréninkovému dni před nedělní Velkou cenou Rakouska formule 1. Lídr šampionátu Nico Rosberg z Německa byl nejrychlejší v dopoledních jízdách před Britem Lewisem Hamiltonem, odpoledne si pořadí vyměnili.

Rosberg za nejlepším časem Hamiltona zaostal o 377 tisícin sekundy, ztráta dalších nejbližších soupeřů už přesáhla devět desetin. Do sekundového odstupu se vešli Španěl Fernando Alonso z Ferrari a oba piloti Williamsu Valtteri Bottas z Finska a Felipe Massa z Brazílie.

Fotogalerie

"Když to auto takhle pojede v závodě, bude to dobrý závod," řekl Hamilton. Značný náskok na týmového kolegu nepřeceňoval. "Tohle ještě nebyla kvalifikace. Jsem si jistý, že si nechal trochu času v zásobě," dodal.

Šestý Sebastian Vettel z domácí stáje Red Bull ztratil na Hamiltona 1,265 sekundy. V dopoledních jízdách se postaral o vzruch dvojitými hodinami na cílové rovince, při nichž těsně neskončil v bariéře.

"Dělal jsem všechno, abych nenarazil do zdi. Dopoledne jsme měli dost problémů, odpoledne to bylo lepší. Doufám, že se ještě posuneme dopředu," řekl Vettel.

Vettelův týmový kolega Daniele Ricciardo z Austrálie, který v předchozím závodě v Montrealu využil technické problémy mercedesů a přerušil jejich šest závodů trvající vítězné tažení v MS, zajel osmý čas.

Tréninky na Velkou cenu Rakouska formule 1

První trénink: 1. Rosberg (Něm./Mercedes) 1:11,295, 2. Hamilton (Brit./Mercedes) -0,140, 3. Alonso (Šp./Ferrari) -0,311, 4. Massa (Braz./Williams) -0,461, 5. Button (Brit./McLaren) -0,544, 6. Pérez (Mex./Force India) -0,714.

Druhý trénink: 1. Hamilton 1:09,542, 2. Rosberg -0,377, 3. Alonso -0,928, 4. Bottas (Fin./Williams) -0,977, 5. Massa -0,979, 6. Vettel (Něm./Red Bull) -1,265.

Autoři: ,




Nejčtenější

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze