Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


„Top 3“ golfových holí roku 2010: hybridy

Golf - ilustrační | foto: Profimedia.cz

3 2010
Třetí díl série o výjimečných golfových holích, jak je vybrali specialisté amerického magazínu Golf Digest, je věnován kategorii hybridů. Letos se svými vlastnostmi prosadily Adams Idea A7, Callaway Diablo Edge a Callaway FT – iZ.

hybrid (rescue)

Je nejmladší holí v golfovém bagu, kombinuje vlastnosti dřev a želez. Má níž těžiště, a proto trefuje míček lépe než dlouhé železo. Zároveň má menší hlavu než fairwayové dřevo, takže ho lze použít v nejrůznějších situacích.

Golfová hůl Adams Idea A7 (hybrid).Pro Adams Idea A7 je typická velmi úzká spodní hrana hole a malá hlava. Má menší hlavu než většina ostatních hybridů, proto je ještě univerzálnější a podrží golfistu při hře z mnoha povrchů a pozic.

Přidané jedenačtyřicetigramové závaží navíc hráči pomůže poslat míček po vyšší trajektorii. Další zajímavostí je krátký shaft - šestka hybrid má stejně dlouhý shaft jako čtyřka železo. Hůl s lofty 17, 19, 22 a 25 stupňů je k dostání za tři tisíce korun.

Golfová hůl Callaway Diablo Edge (hybrid).Moderní design a barevné provedení Callaway Diablo Edge osloví hráče na první pohled. Hůl je velmi tolerantní k ranám mimo střed úderové plochy, proto je vhodná zejména pro začátečníky.

Golfistům s lepšími handicapy by mohlo vadit, že hůl je extrémně tolerantní na úkor hratelnosti. V golf shopech se dá sehnat za tři tisíce korun, vyrábí se s lofty 20, 23, 26 a 29 stupňů.

Golfová hůl Callaway FT – iZ (hybrid).Větší sweet spot než většina ostatních hybridů má Callaway FT – iZ. Nejen proto se s ním bude hrát dobře hráčům s vyššími handicapy. Poměrně dlouhá a široká hlava hole je vyrobená z oceli a karbonu, těžiště je umístěné v její spodní části.

Nízko položené těžiště usnadní golfistům dostat míček do vzduchu a poslat ho po vyšší trajektorii. Jeho velkou předností by měla být také přesnost. Tento hybrid se v kamenných obchodech prodává od čtyř tisíc.







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze