Po startu se český pilot dostal na druhou pozici za Ricarda Sperafica, ale ještě v prvním kole ho předjel Justin Wilson a Antonio Pizzonia a Enge byl rázem čtvrtý. Ve třetím kole se dostal před pomalejšího Ricarda Sperafica na třetí místo a začal dýchat na záda druhému Wilsonovi. Pizzonia v čele si postupně vybudovával náskok.
Rozhodující moment pro Tomáše Engeho přišel v sedmém kole. Přehnal snahu o předjetí Wilsona, vyjel v pravotočivé zatáčce levou stranou vozu mimo trať a otočil auto kolem osy. Udržel však vůz na dráze a pokračoval na šestém místě.
Brzy se posunul na páté, protože pilot Minardi Tomas Scheckter skončil pro technickou závadu. Poté předjel i Bourdaise a začal se dotahovat na třetího Sperafica.
Čtyři kola před cílem byl už za Brazilcem a útočil na něj. Sperafico měl problémy s brzdami a sjetými pneumatikami a jen stěží odrážel Engeho útoky. Těsně před cílem vsadil český pilot vše na jednu kartu, ale Brazilec ho vytlačil z trati do zpomalovací štěrkové zóny. Tu naštěstí Tomáš Enge dokázal díky vysoký rychlosti projet a uhájil alespoň konečné páté místo.
Výsledky:
1. Pizzonia (Braz./Petrobras) 44:47,547 (prům. rychlost 201,127 km/h), 2. Wilson (Brit./Nordic Racing) -4,988, 3. Ricardo
Sperafico (Braz./Petrobras) -8,798, 4. Bourdais (Fr./DAMS) - 14,204, 5. Enge (ČR/Nordic Racing) -17,816, 6. Leinders
(Bel./KTR) -18,781, 7. Rod. Sperafico (Braz/Coloni), 8.Pantano (It./Minardi), 9. Camathias (Fr./KTR), 10.Lanciery (it./Benetton).