Pořadatelé chtějí sblížit váhu všech vozů, ale především omezit výkon motoru.
Vítěz posledního ročníku kamion Kamaz přemohl tatry zejména díky mnohem silnějšímu pohonnému agregátu. "Rozdíl 200 až 250 koní by měl být zrušen," předpokládá Loprais. "Na druhé straně může projít spousta věcí, co tatrám nesedí."
Vedle nařízení, které ukládá mít motor umístěn tak, aby končil metr za přední nápravou, není jasného ještě nic. "Bylo to víceméně jen neformální povídání o budoucnosti," upozorňuje Loprais. "Bylo ale znát, že bude na výrobce vyvíjen tlak na co největší sériovost vozů."
Právě automobilka Tatra si vždy zakládala na tom, že její vozy mají k těm sériově vyráběným hodně blízko. "Škoda jen předpisu o motoru nad přední nápravou, takové tatry se sériově nevyrábějí," uvádí navigátor Lopraisova týmu Josef Kalina.
V diskuzích s pořadadateli se krátce hovořilo i o trase nadcházejícího 25. ročníku poštního závodu. "Je to jubilejní závod a organizátoři proto chtějí připravit něco vyjímečného," poznamenává Kalina. "Šuškalo se o tom, že by se mohlo jet i přes Libyi, Egypt nebo jih Alžírska."