Pražští diváci tak viděli zástupce všech tří továrních týmů Opel, Audi a Mercedes, které v mistrovství startují.
Byla však pro ně připravena pouze přibližně 300 metrů dlouhá trať, na níž vozy jezdily na nejnižší rychlostní stupeň a s omezovačem. "Jakmile jsme přeřadili, začalo auto hned skákat," řekl Janiš.
Celá trojice měla k dispozici starší modely aut určené k těmto exhibicím. Pražské klání by mohlo být předzvěstí opravdových okruhových závodů, které by se v české metropoli mohly v budoucnosti konat. "Oslovilo nás vedení zámořské série CART, zda bychom byli schopni zorganizovat městský závod v Praze," přiznal Antonín Charouz, Janišův manažer a šéf společnosti BPA sport marketing, která klání DTM v Česku organizuje.
Momentálně je však prioritním zájmem BPA přilákat příští týden diváky do Brna. Aby se zde závod konal i za rok, musí podle neoficiálních informací zavítat na okruh alespoň 30.000 fanoušků. "Děláme pro to vše a myslím, že se nám to podaří," věří Charouz.
Na rozdíl od špičkových formulových závodů se totiž mohou diváci při DTM přímo v paddocku například setkat s hvězdnými jezdci. Letošního seriálu se účastní například bývalý piloti F1 Jean Alesi či Heinz-Harald Frenzen.