Chystáte se na testy. Kam to bude a kdy budete poprvé závodit?
Začneme příští týden v Almerii a budeme pokračovat v Portimau. Pak bude asi měsíční přestávka a odletíme do Austrálie na první závod.
Můžete už vyhodnotit, jak bude vypadat podle příprav sezona?
Všechno se uvidí až na trati. Příprava je důležitá, ale rozhodnou závody. Letos to bude nabité.
Vy budete mít tovární podporu, ne?
O něco lepší to bude, ale víceméně to bude jako loni. Budu mít letošní motorky, ale dál polotovární.
Jak vidíte konkurenci?
Letos bude podstatně silnější než v loňském roce. Zatím jsem ale viděl startovní listinu jen na papíře.
Jeden slavný jezdec v MS superbiků skončil, odešel Troy Bayliss. Přesto čekáte větší konkurenci. Proč?
Bayliss sice skončil, ale pole je početnější. Už dnes je tam 33 jezdců. Je to asi o 7 nebo 8 lidí víc.
Určitě už máte nějaký cíl.
Uvidím po prvních testech. Více se uvidí v Portimau a na prvních dvou závodech v Austrálii a Kataru.
Zatím se to nedá ani odhadnout?
Moc ne. Je hodně změn. Přišly tovární týmy BMW a Aprilia. Kawasaki se přesunula pod jiný tým, v dalším předním týmu změnili značku motocyklu. Změn je strašně moc a nedá se odhadnout, jak to bude.
Vy jste stále jediným Čechem v MS.
Určitě. Ti, co si to třeba v jednom závodě zkusili, zjistili, že konkurence je tam obrovská. Je na vrcholu, co se týče konkurence i ostatních věcí. Není jednoduché jet superbiky a být konkurenceschopný. Těžko někdo přijde z českého mistrovství a hned pojede mistrovství světa superbiků tak, aby to k něčemu bylo.