Rozhodnutí o přijetí nového člena má padnout až na prosincovém zasedání asociace závodních týmů IRTA. "Ačkoliv se pole závodníků každým rokem mění, týmy zůstávají dlouhou dobu stejné. My se ale nechceme nechat pohltit světovým monopolem," říká Hanuš. První polovina osmnáctého roku života vyšla Smržovi tak, že už nyní má na příští sezonu od sponzorů slíbenou několikanásobně vyšší finanční podporu, než jakou dostal letos.
Výsledky v seriálu mistrovství Evropy, kde je v průběžném pořadí druhý, mu vynesly divokou kartu mezinárodní motocyklové federace. Díky ní startoval v zatím posledním závodě světového šampionátu na německém Sachsenringu. Nebýt pádu, pravděpodobně by dojel mnohem lépe než osmnáctý. "Dokáže jezdit časy srovnatelné s první světovou desítkou," tvrdí Hanuš. Důkaz může podat víkendový jedenáctý díl světového šampionátu v Brně. Speciálně na tento závod Hanuš sehnal mnohem lepší motocykl, než na kterém Smrž dosud jezdil.
"Je to sice stejná honda, ale kvalitnější a výkonnější," těší se závodník. "O kolik může být rychlejší, si ale netroufám tvrdit. Kdyby byla na úrovni motocyklů, které mají jezdci z konce první světové patnáctky, nemuselo by to být špatné."