"Motor by měl dorazit v noci ze středy na čtvrtek, kdy bychom ho měli zasadit do auta."
Po důkladné přestavbě vozu se posádka Slovnaft Rally Teamu Michal Gargulák, Jiří Malčík pečlivě chystala na Rallye Šumava. Jenže pár dní před jejím startem došlo vinou technika zahraniční společnosti k poškození motoru.
Minulý pátek testoval pilot nový motor ve Vyškově. Ovšem objevil se další problém, praskla ojnice. Naštěstí pro závodníka dodala britská společnost HSK náhradní motor. Angličané pro jistotu poslali do Česka svého technika, který bude na motor dohlížet během závodu.
"Postavili se k tomu čelem. Přesto nemůžeme čekat, že dostaneme nejlepší motor. Uvidíme, jak bude fungovat," poznamenal Gargulák. To, že má náhradní motor, mu trošku dělá starosti. Udržet krok se speciály WRC nebude jednoduché. "Prý je trať rychlá. Potom by hodně záleželo na výkonu motoru," řekl předtím, než se vydal na tréninkové jízdy.
Kvůli tomu, že více než půl roku nezávodil, netroufá si slušovický závodník spekulovat o svých vyhlídkách. Dobře cítí, že dlouhá pauza mu sebrala část jezdecké jistoty. V minulých letech byl totiž zvyklý závodit téměř každý týden.
"Nejsem rozjetý," přiznal Gargulák, pro něhož bude prioritou zisk mistrovských bodů. "Nějak začneme a uvidíme, jak budeme stačit nejlepším. Budeme se však ohlížet na to, abychom získali nějaké body."