Heinfarth měl sehnat několik set tisíc dolarů, za něž by pak další manažer Maďar Thomas Frank zařídil Semlbauerovi testovací jízdy v týmu Minardi. Tento plán však nevyšel.
"K dokončení projektu, o kterém Heinfarth informoval veřejnost loni v listopadu, tak nedojde," uvedl Semlbauerův otec Jan.
Patrik Semlbauer měl testovat monopost Minardi v závěru loňského roku nejpozději v úvodu této sezony. Celý projekt však skončil hned po úvodní části - berounský jezdec absolvoval seznamovací jízdy s formulí 3000 týmu Coloni na okruhu v Misanu, kde měl poté usednout i do vozu F1. Do další fáze už projekt, který byl slavnostně ohlášen v listopadu v sídle Autoklubu České republiky v Praze, nepokročil.
"Jsem z toho hodně zklamaný a nešťastný," řekl Patrik Semlbauer. O konci spolupráce s Heinfarthem se dozvěděl jen prostřednictvím e-mailu, od té doby se mu nepodařilo s tímto manažerem ani navázat telefonický kontakt. "Změnil si číslo a nemůžeme se ho vůbec dopátrat," uvedl Semlbauer, jenž podle svých slov zvažuje i právní dohru celého projektu.
Závodníka krach jednání mrzí i proto, že údajně šlo o Heinfarthovu aktivitu. "Prakticky nás do toho navezl. Moc jsem tomu nevěřil až do té doby, kdy jsme podepsali smlouvu s Thomasem Frankem (manažer několika jezdců formule 1), ve které bylo garantované finanční krytí," uvedl Semlbauer.
Jezdec se tak bude dál věnovat závodění do vrchu. Stejně jako v minulých letech by neměl chybět v seriálu mistrovství Evropy i v českém šampionátu. "Mám však i dvě nabídky na okruhové šampionáty. Problémem je, že sezona za chvíli začíná a nevíme, jestli se nám podaří sehnat dostatek financí. Doposud jsme se totiž soustředili na tento projekt," dodal Semlbauer, jenž se mohl stát třetím Čechem, který řídil formuli 1. V minulosti se to povedlo Tomáši Engemu a Jaroslavu Janišovi.