Francoužští pneumatikáři vysoké teploty očekávali a na velkou cenu se důkladně připravili, přesto ztráceli ještě výrazněji než před čtrnácti dny ve Francii.
"Dnes nás zaskočilo hodně problémů, které jsme bohužel nemohli odhalit v testování před závodem. Ještě musíme podrobně analyzovat všechny data, zdá se ale, že většinu našich aut trápily problémy s rychle ojetými zadními pneumatikami. Asi jsme při výběru směsí pro Hockenheim byli příliš agresivní," vysvětloval Schorrock.
Za týden se jede další Grand prix na Hockenheimu, kde budou přibližně stejně vysoké teploty. Michelin chce udělat vše proto, aby se situace, kdy téměř všechny jeho vozy ztrácely, neopakovala. "Musíme okamžitě začít pracovat na možných cestách řešení," souhlasí Schorrock.
Nejlepším jezdcem Michelinu byl poprvé v sezoně Kimi Räikkönen z McLarenu. Ale lepší než dosud suverénní renaulty byl i Button s Hondou.
"Honda i Renault měly pneumatiky vyrobené ze stejné směsi, ale s jinou konstrukcí. Teď musíme zkoumat, jaký rozdíl to způsobilo a proč," popisoval šéf Michelinu.
Řada pozorovatelů v paddocku formule 1 má však pro fakt, že Bridgestone byl v posledních třech závodech lepší než Michelin mnohem jednodušší vysvětlení: Protože od příštího roku bude jediným dodavatelem pneumatik pro formuli 1 japonský Bridgestone, jeho francouzský soupeř už rezignoval na vývoj. Respektive nechce už investovat peníze do sportu, který opouští.
"Souboj o titul mistra světa začíná být velmi těsný, ale my brzo rázně odpovíme," ostře nesouhlasí Schorrock.