Čtyři roky závodil Roman Šebrle "v dresu" České sportovní. Společnost jej zastupovala na marketingovém poli, sháněla sponzory a zajišťovala mediální servis.
V příštích dnech by se však situace měla změnit.
"Je pravda, že jedna z našich divizí, Sport Invest Marketing, zastupuje i nefotbalové hvězdy. A Roman Šebrle může být mezi nimi,“ citoval o víkendu týdeník Aha! fotbalového manažera Pavla Zíky.
Manažer, jehož společnost zastupuje řadu českých fotbalových reprezentantů v čele s brankářem reprezentace Petrem Čechcem, nevyloučil spolupráci se světovým rekordmanem v desetiboji.
Jenže... Oficiální vyjádření agentura Sport Invest nepodává. "Tuhle zprávu bych momentálně nekomentoval," říká David Trávníček, jeden ze spolupracovníků Zíky. Informace, týkající se spojení Romana Šebrleho a firmy Sport Invest, označuje slovem "spekulace".
Zároveň však připouští: "Na příští týden chystáme tiskovou konferenci a pokud k nějakým změnám dojde, budou tam zveřejněny."
Nebo-li - potvrzeny. Představitelé České sportovní totiž změnu vztahu k Šebrlemu nepopírají.
"Mohu potvrdit, že agentura Česká sportovní nebude v roce 2006 agenturou, která bude Šebrleho marketingově a mediálně zastupovat," říká mluvčí České sportovní Karel Tejkal.
Jedním z důvodů přestupu olympijského šampiona je změna strategie České sportovní - ta upouští od zastupování elitních sportovců, sdružených před lety v projektu "Top tým" a soustředí se na organizování vrcholných sportovních akcí v České republice, letos třeba Final Four v basketbalu.