Michael Schumacher se radoval jako malý kluk. Řádil více než rudé davy na vlnících se tribunách. Vítězství je pro něj vším, ale tuhle vlnu euforie mu vlil do žil jiný fakt - Ferrari má opět po téměř dvou letech bezkonkurenčně nejlepší auto ve formuli 1.
A po stejně dlouhé době je hlavním favoritem na zisk titulu mistra světa. Trápícímu se Alonsovi už věří málokdo. Navíc francouzský tým poprvé veřejně přiznal, že má problémy.
"Musíme maximálně využít dny zbývající do Velké ceny Maďarska, abychom analyzovali vzniklou situaci a zjistili, co se v Německu stalo," potvrdil nejistotu hlavní inženýr a stratég mistrovské stáje Pat Symonds. Ví, že nemají moc času, v Budapešti se jede už za sedm dní. A poté nsmí žádný z týmů F1 vyjets vozem na trať až do Velké ceny Turecka, která se jede koncem srpna.
Tyto starosti ale trápí jen poražené. Ve Ferrari se zatím nemohli nabažit snového průběhu závodu, kdy oba jezdci dostali už po první zastávce v boxech povel ubrat plyn a kontrolovat téměř půlminutové vedení.
"Nemůžu najít dost vhodných přívlastků, abych popsal, jak úžasné auto jsem dnes řídil a jak fantastický výkon odvedl celý náš tým. Celý víkend jsem neměl jediný problém. A to všechno před mými fanoušky. Cítil jsem jejich podporu. Tak dobře se mi dlouho nezávodilo," nezapomněl poděkovat Schumacher těm, kteří važili cestu do Hockenheimu, aby mu drželi palce.
Ani technický ředitel Ross Brawn se nedokázal zdržet nadšených komentářů, převaha stroje, který vznikal pod jeho vedením, roztáhla jeho věčně zamračenou tvář do blaženého úsměvu.
"Těžko jsme si mohli přát lepší výsledek. V posledních závodech jsme představili na našem 248 F1 řadu inovací a tento výsledek je důsledkem naší snahy. Před zbytkem sezony můžeme být hodně optimističtí," uvedl britský inženýr v italských službách.
Michael Schumacher na čele Velké ceny Německa. |