Sauber dostává starší desetiválce Ferrari už od roku 1997, podle zákulisních informací za ně ročně zaplatí sumu okolo 28 milionů USD. Agregáty Švýcarům platí petrolejářský koncern Petronas, po němž se pak motory oficiálně jmenují. "Zúčastněné strany pracují na prodloužení kontraktu tak, jak již dříve plánovaly. Ohledně motoru jednají tři partneři: tým Sauber, jenž motor používá, firma Petronas, která ho platí, a dodavatel Ferrari," stojí v oficiálním prohlášení Petronasu.
Naproti tomu představitelé Cosworthu odmítli spekulace, že by jejich agregát mohl v budoucnosti pohánět monoposty Jordan. Tyto zvěsti kolovaly světem F1 vzhledem k tomu, že Honda údajně zvažuje zúžit podporu pouze na jeden tým, kterým by měl být BAR.
Cosworth nyní dodává agregáty stájím Jaguar a Arrows. Jaguar dostává motory zdarma, protože stejně jako Cosworth patří pod křídla Fordu. Oproti tomu Arrows za nejnovější typ CR3 V10 platí. "Vzhledem k tomu, že Cosworth zásobuje závody CART, NASCAR, rallye a dva týmy formule jedna, je spolupráce s další stájí F1 zcela mimo jakékoliv diskuse," uvedl mluvčí společnosti.