Paradoxní je, že ani u jedné nehody nemůže být Japonec označen za jasného viníka škody. V Rakousku do něho v plné rychlosti z boku narazil Sauber Nicka Heidfelda. Po nehodě vypadal stav Sata velmi vážný, ale již druhý den byl ráno propuštěn z kliniky v Grazu, pouze mu lékaři na několik dní netrénovat a dávat si na pohmožděnou nohu ledové zábaly, aby se co nejrychleji úplně uzdravil.
V Monte Carlu zase doplatil na to, že v nejrychlejší pasáží trati, v tunelu, se na základu týmového příkazu snažil před sebe pustit stájového kolegu Giancarla Fisichellu. V té chvíli ale uklouzl na olejové skvrně a před zraky diváků a televizních kamer se objevil dramaticky s monopostem letícím napříč trati. Fisichella měl co dělat, aby mu uhnul. Japonec si tak málem zopakoval situaci ze Sepangu, kde Itala sestřelil zezadu.
Obě havárie však značně zamotaly Eddie Jordanovi hlavu a udělaly mu velký škrt přes plánovaný rozpočet. Jestli takhle Sato bude pokračovat dál, není vyloučeno, že za chvíli nebude mít v čem jezdit.