Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


San Remo stále vede Loeb

3 2003
San Remo - Jednadvacátý kilometr druhé rychlostní zkoušky Rallye San Remo, jedenáctého podniku mistrovství světa v automobilových soutěžích, se stal osudným Tonimu Gardemeisterovi. Podle informací továrního týmu Škoda Motorsport se finský jezdec dostal v mlze se Škodou Fabia WRC mimo trať. Vůz už nebyl schopen dostat zpět na silnici a ze soutěže odstoupil. Posádka zůstala nezraněna. Fabia WRC pilotovaná Francouzem Didierem Auriolem je po čtyřech erzetách čtrnáctá. Roman Kresta je s Peugeotem 206 WRC o jedno místo před ním. Rallye vede Sebastien Loeb s Citroënem Xsara WRC.

Loeb byl nejrychlejší už v prvním měřeném úseku (12,4 kilometru), kde mu ale na paty šlapal Belgičan Francois Duval s Fordem Focus WRC. Byl jen o půl vteřiny pomalejší. Ve druhém testu Loeb ještě zrychlil a druhému v RZ 2 Grönholmovi ujel o čtvrt minuty.

Kresta měl podle slov týmového mluvčího Marcela Sitníka ve druhé erzetě (36,42 kilometru) problémy s brzdami a na nejrychlejšího Loeba tady ztratil přes 80 vteřin.

Ve druhé sekci zaútočil Markko Märtin s focusem WRC. Vyhrál 3. a 4. rychlostní zkoušku a probojoval se na druhé místo. Kresta byl v této sekci rychlejší než Auriol a dostal se před něho.

Fabia řízená Auriolem zůstává po čtyřech zkouškách čtvrtnáctá. Ovšem na každém kilometru rychlostní zkoušky ztrácí na vedoucí jezdce zhruba dvě vteřiny.

Po třetím testu odstoupil ze soutěže kvůli problémům s elektronikou Mikko Hirvonen na třetím továrním fordu.

Pořadí po čtvrté rychlostní zkoušce Rallye San Remo:
1. Loeb (Citroën), 2. Märtin (Ford) -21,5 vt., 3. Grönholm (Peugeot) -28,7, 4. Duval (Ford) -34,8, 4. Sainz (Citroën) -27,1, 5. Panizzi (Peugeot) - 41,6, 6. Sainz (Citroën) -52,3, 7. McRae (Citroën) -56,3, 8. Solberg (Subaru) -1.09,4 min., 9. Bugalski (Citroën) -1.36,3, 10. Burns (Peugeot) -1.44,5, 11. Mäkinen (Subaru) -1.48,5, 12. Robert )Peugeot) -1.49,7, 13. Kresta (Peugeot) -2.41,2, 14. Auriol (Škoda) -3,10,4.

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze