První testování zažije nový vůz na počátku dubna v Mostě, příprava na šampionát bude pokračovat týden ve Španělsku a završena bude testovacími jízdami ve Francii, kde potom seriál začne.
V loňské sezóně, své první ve třídě Super Race Truck, obsadil Matějovský celkové deváté místo. V tomto roce bude hájit barvy česko-švýcarského týmu Hasseröder Team a bude kolegou vítěze Evropského poháru z roku 1999 Fritze Kreutzpointnera. Vzhledem k novému rozdělení třídy Super Race Truck bude německý pilot bojovat v kategorii A (profesionální tovární týmy), zatímco Matějovský v 'béčku' (týmy s tovární podporou).
"Jsme jediným týmem, který bude mít v seriálu dva vozy. Stáj by měla patřit k absolutní špičce, proto máme vysoké cíle - konečné umístění do třetí příčky," prozradil Matějovský.
Jedenáctidílný seriál čeká vedle změny tříd také nový systém závodů. Namísto dvou závodů a celkem čtyř bodovaných jízd během jediného víkendu, absolvují jezdci vždy v neděli jediný závod, jemuž budou předcházet volné tréninky a bodovaná kvalifikace. Třídy A i B pojedou společně, vyhodnoceny však budou zvlášť.
Stanislav Matějovský s tatrou na závodech ve španělské Jaramě (vpravo) |